10 ~ ÃNGEL

156 16 6
                                    

Jihyo tidak pulang bersama yang lain kerana dia sudah berkata kepada taeyeon yang dia akan kembali jadi dia terus ke ruangan kecemasan untuk melihat keadaan taeyeon ketika ini. Jihyo melihat taeyeon sedang berehat di katil ketika itu lalu dia duduk di kerusi sebelah katil taeyeon

Tae:ouh, waasso

Hyo:nae, sekarang kau dah okey ke??

Tae:nae..

Jihyo menatap mata taeyeon, dia masih lagi ketakutan lepas apa yang terjadi tadi, bukan itu sahaja yang jihyo boleh nampak tapi kesemua masa lalu taeyeon.

Hyo*berat betul jalan hidup dia, kenapa penuh dengan kesedihan dan kesunyian*

Taeyeon juga menatap mata jihyo ketika itu, entah kenapa bila menatap mata jihyo hatinya semakin tenang, itulah sebenarnya keistimewaan yang ada pada jihyo. Matanya membawa ketenangan bagi sesiapa sahaja yang menatapnya, jihyo memberi semangat kepada taeyeon lalui matanya lalu dia mengukirkan senyuman manisnya untuk menyenangkan hati yeoja itu.

Tae*ommo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tae*ommo..pemandangan yang indah💓*

Hati taeyeon mula tenang dan ketakutan itu semakin menghilang, tanpa mereka sedar yang sebenarnya seorang dokter dan nurse ada dihadapan mereka dan langsung tersenyum bila melihat jihyo dan taeyeon sedang bertatapan mata itu

OUR ÃNGEL Where stories live. Discover now