Ada Main kah waktu PKP? Part 7

891 8 3
                                    

Hai semua, sudah 9 bulan daddy tidak kemaskini kisah pengalaman daddy disebabkan PKP yang dilaksanakan dari Mac - Jun 2020.

Memanglah daddy duduk rumah dan kerja dari rumah waktu ini, dan memang susah pun nak keluar. Tetapi bulan Jun apabila PKP ada dilonggarkan sikit, maka daddy mengenali seorang kawan dari Kuching tapi kerja dekat KL.

Umur dia 29 bernama Wahid, kurus dan bottom memang dia suka jenis daddy type. Dulu masa sekolah dia aktif bersukan dengan badan yang sihat dan tone. Dia duduk sebelah taman perumahan daddy, maka petang itu jam 6 petang daddy pergi pick up dia ke rumah daddy.

Memang reaksi normal daddy kalau nampak laki kurus 20-30an konek cina daddy akan terpacak bersedia untuk beraksi. Lagipun disebabkan PKP ni daddy memang dah berapa bulan tak dapat ni, jadi malam tu la malam macam bunga baru mekah.

Daddy sangat laparkan lubang jubur Wahid yang ketat dan kecik sebab dia jarang main atau jumpa orang kerana tak ada transport.

Bila sampai rumah Daddy terus peluk Wahid dari belakang dan tangan kiri merabah ke bahagian konek dan telur terus pegang kuat kuat, konek dia pun sudah ready dan keras tanda nafsu ghairah dia pun sudah naik dan bersedia untuk bersetubuh dengan daddy.

Daddy bawa Wahid ke bilik daddy dan terus kunci pintu walaupun rumah takde orang lain demi rasa selamat sewaktu main sepanjang malam itu. Daddy mula buat french kiss dengan Wahid, lidah Wahid dalam mulut daddy dan sebaliknya. Lepas tu daddy terlantar bogel atas katil bersama Wahid dan dia terus menjunam ke selatan tubuh daddy ke arah konek daddy yang tegang dan basah. Wahid menjilat pre-cum daddy sehingga nampak benang melekit pre-cum tersebut dari kepala konek daddy sampai ke mulut Wahid. Lama Wahid melayan konek daddy dengan lidahnya yang basah dan panas. Sedap daddy menikmati keenakan perasaan dihisap dalam dalam.

Daddy terbalikkan Wahid dan membuka celah celah buntut Wahid untuk mendedahkan jalan masuk rahsia ke lubang jubur Wahid. Amboi.....lubang jubur yang pinkish dan berseri tanpa seutas bulu memang kegemaran daddy. Lidah daddy sudahpun menjulur dan dibasahi dengan air liur yang licin siap menjilat pintu jubur Wahid. Bukan main sedapnya pintu jubur Wahid, dengan perlahan lahan pintu jubur Wahid terbuka sedikit demi sedikit membiarkan lidah daddy masuk ke dalam jubur Wahid, sedap giler menjilat jubur Wahid selama 10 minit. Wahid merayu rasa sedap yang tak terhingga, nampak konek Wahid pun keras macam nak meletup sambil air mani jernih meleleh ke bawah batang Wahid.

Melihat Wahid begitu seksa dengan nafsu dan dahaga konek daddy masuk ke dalam jubur Wahid, maka daddy pun suruh Wahid tertiarap dengan lubang jubur menghala ke arah siling bilik dan Daddy menindih di atas badan Wahid yang slim, sambil daddy menjilat tepi telinga kiri Wahid sementara konek daddy mencari laluan masuk ke dalam Wahid. Dengan pasti bukannya susah nak cari pun sebab pintu jubur Wahid seakan akan macam orang habis lari marathon 40km tercungap cungap menunggu kemasukan pelawatnya. Tanpa melengah masa, daddy mula menghenjut perlahan lahan membiarkan masa yang secukupnya untuk adik Wahid membiasakan dirinya dan apabila mendengar suara Wahid mengigau rasa sedap yang tak terhingga maka daddy pun tahulah itu masanya untuk memperkuatkan daya henjutan dan mempercepatkan tempo henjut, dup dap dup dap.....macam itu lah bunyi dalam bilik yang tak terpasang lampu dan air con tiup ke atas dua tubuh yang sedang berasmara dan bersetubuh.

Daddy bertukar tukar posisi dari depan belakang, depan depan, Wahid duduk atas daddy, berdiri depan belakang, daddy berdiri sementara Wahid atas katil, macam macam kita berdua menikmati keseronokan bersama sambil menyemai rasa kasih sayang di saat itu sehingga lah daddy mengoncang konek Wahid sampai terpancutnya air mani atas badan Wahid dan daddy cabut konek dari jubur dan menyemai and menyembur cecair mani atas badan dan muka Wahid.

Lepas itu kami terbaring berpelukan sambil mencium tanda terima kasih dan rasa sayang apa yang baru berlaku.











Pengalaman Hidup Daddy TopWhere stories live. Discover now