Main dengan Akim lagi

838 9 2
                                    

Akim budak umur 22 tahun ini kerja mekanik dekat KL. Dah kenal Akim 2 tahun dan sebulan sekali macam tu Akim akan datang the rumah daddy dari Kajang. Akim badan sasa tinggi 173cm berat 70kg berotot kuat dan berurat sebab kerja mekanik kena banyak kerja berat. Dulu masa kenal Akim dia merokok, lepas tu tukar vape dan kini pun kurang nampak dia merokok atau vape. Biasanya segan silu, tak banyak cakap dengan daddy, yang dia nak daripada daddy cuma satu je. Kongkek.

Sebab umur dia yang muda ini, konek dia memang sihat dan boleh pakai, masuk pintu rumah je, konek sudah naik dan ini menujukkan dua kesimpulan, yang pertamanya memang daddy ni taste dia, dan yang keduanya dia memang horny giler.

Biasanya kalau ditanya samada main dengan orang lain, jawapannya tidak, dengan daddy je, bole percaya kah kata katanya? Daddy pun ragu-ragu. Walaupun macam mana pun daddy tidak akan dapat menguasai perbuatan Akim, jadi tak kisah la, asalkan main selamat pakai kondom walaupun banyak kali Akim minta main tak pakai kondom, daddy kata demi keselamatan lebih baik pakai.

Badan Akim sasa, kulitnya tidak gelap sangat biasa je, daddy tidak pilih pun samada kulit gelap atau cerah, asalkan janji sedap main dan bottomnya pandai layan konek daddy yang selalu memerlukan perhatian yang terperinci.

Memang sejak mengenali Akim dan main dengan dia, pandai dia layan konek Daddy, dan memandangkan kami hanya jumpa sebulan sekali, kadang kadang dua bulan sekali, Akim mesti rindu sangat pada konek daddy, setiap kali jumpa, maka itulah waktunya untuk Akim menjamu selera dengan konek daddy, menjilat batang dari pangkal ke hujung dan hujung ke pangkal, dan seterusnya masukkan kedua dua biji telur daddy ke dalam mulut Akim satu persatu. Akim akan ambil masa sekurang kurangnya 10 minit untuk menikmati pakej konek dan telur ini, sebelum kembali menghadap muka daddy dan kami buat fresh kiss tak henti henti.

Akim memang bottom power sebab macam mana daddy kongkek Akim, dia pun rasa macam tak cukup, dan nak lagi. Memang sedap kongkek Akim setiap kali kita jumpa.





Pengalaman Hidup Daddy TopWhere stories live. Discover now