HELLÖÖÖĞW 🎅🎄☃️🎉🎁🎉☃️🎄🎅
Multimedia: ben .dd
BÖLÜME GEÇMEDEN ÖNCE;
Başta Arda'nın ağzından olan bir kısım var. Yılbaşından bir gün öncesi. Orayı çook değerli yazarımız, aynı zamanda yakın arkadaşım olan Endercakar ile beraber onun 'HAYAL' adlı kurgusunun karakterleriyle bizimkileri bir araya getirip yazdık. Bizce çok güzel oldu. Bir de karşı taraftakilerin ağzından bizimkileri okumak için sizleri oraya alalım :)) Ben bunu atıp oraya gidiyorum mesela hemen oranında yorumlarında buluşalımm ahshshs. Yazarın diğer kurgularına da bakabilirsiniz, bence çok güzeller💛💚Neys şimdi girişe devam edeyim.
SONUNDA 2020 BİTİYOR 🎉🎉
Dilerim bu yıl bizler için, ailelerimiz/sevdiklerimiz için, ülkemiz için, dünyamız için daha sağlıklı, daha hayırlı daha mutlu daha bereketli bir yıl olur ❄🌻
Umarım ki 2021'de artık sokağa çıkabilir snxnndd ve en önemlisi 2019'u aradığımız gibi 2020'yi aramayız
Hepinizi çoookk seviyorum iskender severlerr 💛❄🌻
Ya ben yazarken kendi kendime çok güldüm ama siz güler misiniz yoksa saçma mı bulursunuz hiç bilmiyorum(ikinci kısmı) 🤷♀️ inşallah gülersiniz be hsndxggzvdc
İyi okumalar ❄ ☃️
__________
🎅🎄☃️🎉🎁🎉☃️🎄🎅
Arda'dan,
Götümüz dona dona kitapçıya girdiğimizde yüzümüze çarpan sıcak havayla derin bir nefes almıştık. Kaya'ya dönüp baktığımda, kızarmış yüzüyle heykel olmuş gibiydi.
"Abartma lan sen de. Arabadan buraya toplasan beş dakika yürüdük." Kaya şokla bana döndüğünde yüz ifadesine gülmemek için kafamı çevirip raflara bakmaya başladım.
"Beş dakika? Lan sırf park yeri yok diye 10 kilometre öteye park ettik, beş dakika mı o yol?"
Kaşlarımı çatıp ona döndüm. "Babanın arabasıyla hava atma lan bana." Kaya, alakasız konuşmamla gözlerini devirip görevliye ilerlemeye başladı. Ben de sırıtıp peşinden gittim.
Yarın yılbaşıydı ve ben kimseye hediye almamışken Gökçe'ye hediye alacaktım. Çok mükemmel bir insanım biliyorum ama zaten aramızda kimse kimseye almıyordu. Sadece yılbaşı gecesi birimizin evinde toplanıp, çıldırıyorduk.
Görevliye ilerleyip Gökçe'nin de çok sevdiğini bildiğim Harry Potter Ölüm Yadigarlarının imzalı kitabını ayırttığımı söyledim. Gökçe şanslı kızdı. Hem benim gibi yakışıklı çocuğu hem de imzalı olan son kitabı kaptığı için.
Görevliyle beraber bir başka görevlinin yanına gittiğimizde kadın hafif endişeyle bize bakmıştı. "Küçük bir sıkıntı var. Siz kitabı ayırtırken, başka bir personel de başka bir müşteriye kitabı ayırtmış. Yani ortada tek kitap, iki müşteri var."
Vazgeçtim. Değilmiş.
"Ne olacak peki? O kitap benim için çok önemliydi."
"Merak etmeyin, siz şöyle geçip bekleyin. Biz de o müşterimize ulaşıp durumu izah edelim." Başımı sallayıp onayladım ve Kaya ile beraber uzun raflara doğru ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSKENDER || Texting
Short Story054*: Sen yakışıklı çocuk, 054*: hayatının geri kalanına 054*: benimle iskender yiyerek devam etmeye 054*: ne dersin? Kaya: Valla sen ısmarlıyorsan Kaya: Neden olmasın, derim şwkkaşjsjdj ___ *Lise #1 (16.11.2020) *Genç Kurgu #2 (01.12.2020) *Kısa...