.•● 4 ●•.

271 20 8
                                    

אני מצטערת שזה התריע הרבה פעמים בפרק הקודם הייתה לי בעיה במחשב ! 🙏

.°○ 🦉 אנבת צ'ייס 🦉 ○°.

אחרי השיחה עם פייפר הבנתי הכול, חשבתי על מה שהיא אמרה וזה באמת הגיוני, אני חושבת שזה חמוד כל כך שסוף סוף לניקו יהיה מישהו לאהוב והוא יחזיר לו אהבה ! 

.°○ ☀️ ויל סולאס ☀️ ○°.

המשחק היה מוזר נורא אני ישבתי שם איתן אבל הבקבוק לא יצא עלי, כשניקו אמר שהוא אוהב בנים ממש התרגשתי כי אני ממש מחבב אותו ולא ידעתי אם הוא גיי או לא, זה ממש עזר אבל פעם הבאה אני לא יכנס לשום משחק איתם...

אחרי שהארוחה נגמרה ניקו משך אותי מאחורי הביתן שלו והסתכל עליי בצורה רצינית ואמר "ויל תקשיב, מה שיהיה פה לא יוצא מפה בסדר ?" "כן, הכל בסדר ניקו ?" ראיתי שיש לו דמעות בעיניים, "אני בסדר" "נו... ניקו" לפתע הוא הצמיד את הגב שלי לקיר משך את החולצה שלי למטה ונישק אותי, וואו עצמתי עיניים ונישקתי אותו בחזרה, בלי לשון או הזזת שפתיים, רק להרגיש את שפתיו על שלי זה מספיק, הוא הסתכל עלי ואני עליו "ניקו, אני אוהב אותך" "גם אני אותך" הצמדתי את שפתי לשלו והכנסתי את לשוני וחקרתי את פיו, הרגשתי את הדמעות שלו על לחיי והתנתקתי "ניקו, מה קרה אתה לא אוהב את זה?" "אני כן א-אבל אני חשבתי שאתה לא תרצה אותי..." "מה פתאום ניקו ! אני אוהב אותך, אל תבכה !" ניגבתי לו את הדמעות ונתתי לו נשיקה קטנה וחיבקתי אותו חזק "ניקו אני אוהב אותך אל תדאג בסדר ?" הוא הנהן אילי וחיבק אותי בחזרה "בוא ניכנס בסדר?" נתתי יד לניקו ונכנסנו לביתן, ישבו על המיטה שלו והתכרבלנו,

.°○ 💀 ניקו די אנג'לו 💀 ○°.

אחרי כמה דקות השעון של ויל צלצל והוא נרדם כבר אז כיביתי לו את השעון, "ויל" "ויל!" "מ-מה?" "השעון שלך מצלצל!" "אה? אני קם שניה" "ויל!" "טוב טוב" הוא קם ונישק אותי ויצא. קמתי מהמיטה וסידרתי מחדש את הביתן.

.°○ ☀️ ויל סולאס ☀️ ○°.

כשיצאתי מהביתן של ניקו המשכתי לכוון המרפאה בחיוך קיילה ראתה אותי ושאלה "מה קרה לך שאתה כל כך שמח?" "כלום" אוסטין הסתובב "נו באמת ויל אתה לא יכול להיות כזה קדימה, תספר לנו!" "טוב, אתם זוכרים שאני מחבב את ניקו" "כן נו?" "אז... התנשקנו" "וואו איזה יופי!" תספר איך!" "טוב, הוא לקח אותי מאחורי הביתן דיברנו קצת ואז הוא פתאום נישק אותי! אני ממש לא ציפיתי לזה אבל אהבתי את זה" קיילה חייכה אליו חיוך ענק ואוסטין צחק "אבל אל תספרו לאף אחד בסדר?" "טוב" "כן" , התפצלנו לכמה מקומות להמשיך לטפל בפצועים.  

.°○ ⚜ ריינה רמירז-אריאנו ⚜ ○°.

סוף סוף לניקו היה את האומץ להגיד שהוא גיי אני ממש גאה בו, אחרי הארוחה רציתי לדבר אתו אבל ראיתי שהוא לקח את ויל לביתן שלו אז הנחתי להם יכול להיות שיש ביניהם משהוא... אני אברר את זה אחר כך.

.°○ 💀 ניקו די אנג'לו 💀 ○°.

החלטתי לצאת החוצה להביא את פייפר, עם אני סידרתי את העניינים עם ויל הגיע הזמן שאני אסדר את הדברים עם פייפר ג'ייסון. נכנסתי לביתן אפרודיטה וראיתי את החניכים שם מתעסקים בלק ואיפור, שיחות וכאלה "פייפר?" כולם הסתכלו עליי במבט של מה לעזאזל אתה עושה פה?, "כן ניקו?" "אמ... תוכלי לבוא לרגע? אני רוצה להראות לך משהוא" "בסדר", יצאנו החוצה ואמרתי לה "זה נמצא ביער, בואי אחרי" הלכנו ביחד ליער והתחלתי להילחץ מה יהיה עם הם יריבו? מה יקרה אם לא יהיה לי מספיק כוח לזמן את ג'ייסון? בינתיים עברנו כבר את הנחל, את השער למבוך והגענו למקום שדיברתי בפעם האחרונה עם ג'ייסון, "אז ניקו, מה רצית להראות לי?" "אני ראיתי שקשה לך שג'ייסון לא פה ואני הייתי בקשר עם ג'ייסון בזמן הזה אז חשבתי להפגיש בינכם" "מה? באמת?" "כן, רק חכי לרגע" הבור כבר היה מוכן והיה ליד עוד אוכל ששמתי שם  לפני כמה ימים, זה עדיין טוב בשבילם, אז הכנסתי את האוכל והמשקאות, והתחלתי לזמן את ג'ייסון, המון רוחות נדחפו קדימה וניסו לאכול ולשתות אז הוצאתי את החרב שלי והם נסוגו אחורה, "ג'ייסון גרייס, התגלה בפנינו" רוח אחת התחילה לזהור אז נתתי לה להתקדם, היא אכלה מהאוכל ושתתה והתחלנו לראות הטווים של ג'ייסון, פייפר הסתכלה על ג'ייסון בדמעות "ג'ייסון! אתה באמת כאן?" הוא חייך אליה ואמר "כן ברור" היא הסתכלה עלי בהכרת תודה אבל אני הייתי עייף מידי כדי להשיב לה, "אני הולך לטיול בינתיים ואתם תדברו" הסתובבתי והלכתי, עברתי בין העצים והסלעים, בין הענפים הארוכים שסרטו אותי כל פעם, אחרי משהוא כמו 15 דקות החלטתי שזה מספיק ואני לא יכול יותר, חזרתי בחזרה ואמרתי "אתם חייבים לסיים את זה אני לא יכול להמשיך יותר" הם הסתכלו אחד על השני באהבה ופייפר ניסתה לחבק אותו והידיים שלה עברו דרכו, זה הרגע שזה שבר אותי, לא רק שאמא שלי מתה גם אחותי עכשיו גם הוא? כל מי שאני מתחיל להיפתח אליו מת? ממש לא, זה נפסק עכשיו! סדקים התחילו להתפשט באדמה ושלדים התחילו להתעורר, "ניקו? מה אתה עושה?" "ניקו תעצור!" פייפר וג'ייסון צעקו אליי להפסיק אבל אני התעלמתי מהם זה הגיד לי עד כאן! אני משנה את זה ועכשיו! ג'ייסון התחיל להיות יותר ויותר מוחשי, הצבע חזר לפניו והידיים שלו ושל פייפר נפגשו, ונדמה כאלו הכול הפסיק, ראיתי איך שהם מסתכלים אחד על השני ואיך שהיא מחבקת אותו התחלתי לראות מטושטש אבל נשארתי עומד, ג'ייסון הסתכל עלי ומיד רץ אילי אבל זה היה מאוחר מדי "היית כמו אח בשבילי ג'ייסון" ואז הכל השחיר. 

יאיי! ג'ייסון חזר לחיים והוא ופייפר התאחדו, ניקו בינתיים טוב... אף אחד לא יודע... ביי ! 

סואלנגלו בצורה מוזרה קצת 💀☀️Where stories live. Discover now