Chap 5

5.4K 212 75
                                    

Warn this chapter contain 18+ scene

"Ehh Jaem, kenapa kau dekat luar lagi bukan kau patut ada dalam bilik Ke?" tanya Renjun yang pelik kerana Jaemin masih diluar sedangkan Jeno sedang menunggunya dalam bilik. Yelah ni kan malam pertama diorang.

"Aku nak amik angin kejap" ucap Jaemin sambil memandang bintang Yang bertaburan di langit

"Ke kau nervous??" tanya Renjun lagi.

"Taklah buat apa aku nak nervous, lagipun kitaorang dua dah kahwin bukan buat dosa pun." jawab Jaemin.

"Aku cakap jer, mana lah  tau kalau kau nervous ke apa ke. Ehh tapi lah kan tadi  aku ada nampak seorang perempuan ni tau dia nampak mencurigakan jadi aku pon record lah video jap aku bukak fon aku." ucap Renjun sambil mengeluarkan fon dan membukanya.

Di dalam video itu menampakkan Yeeun sedang menelfon seseorang dan seseorang itu adalah Chase. Dari apa yang diperdengarkan dari video itu Yeeun adalah kekasih kepada Chase dan selama ini Yeeun rapat dengan Jeno semata - mata untuk mendapatkan rahsiannya sahaja.

"Ini Yeeun noona, takpa esok kita bagitau Jeno. Dah sekarang aku nak masuk tidur." ucap Jaemin sambil melangkah ke biliknya.

"Nak tidur ke nak......" sakat Renjun.

"Heh kau jangan nak fikir bukan - bukan ehh." kata Jaemin.

.

.

.

Ckelekkkk

Jaemin membuka pintu dengan rasa yang sedikit gugup.  Dia terlihat Jeno sedang duduk diatas katil seperti sedang menunggunya.

"Apa yang lama sangat you dekat luar tu?" tanya Jeno yang dah lama menunggu kedatangan Jaemin.

"I tadi jumpa Renjun lepastu kitaorang borak kejap." ucap Jaemin.

"Ouh okay, so are you ready?" tanya Jeno membuat Jaemin memasang raut wajah yang pelik.

"Ready untuk apa??" tanya Jaemin yang masih lagi kebingungan.

Jeno bangun dari katil dan berjalan mendekati Jaemin. Dia memeluk Jaemin dari belakang dan berbisik di telinga Jaemin, "Are you ready for me to come in?" bisik Jeno.

"When ever you ready 'master'." ucap Jaemin yang membuatkan Jeno lebih bersemangat.

Jeno memusingkan  badan Jaemin mencium, ehh melumat bibir tipis Jaemin. Jeno  menikmati rasa  strawberi yang ada di  bibir Jaemin. Jeno mengangkat kasar badan Jaemin dan dihempaskan ke katil. Dengan tidak sabarnya Jeno membuka baju dan seluarnya sehingga telanjang bulat. Jeno membuka baju kemeja besar yang dipakai oleh Jaemin,  ehh lebih tepat mengoyakkan baju itu. Jaemin terlihat sangat sempurna di mata Jeno. Jaemin mempunyai badan yang ramping, kaki yang kecil dan panjang, kulit putih mulus dan macam - macam lagi. Jeno terus melumat mulut Jaemin, dia perlahan - lahan menurun ke rahang Dan seterusnya leher Jaemin dia membuat banyak tanda merah disitu. Dia membuka kaki Jaemin sehingga ia menampakkan lubang anal Jaemin. Dia masukkan dua jari dengan sekali hentakan.

"nghhh" satu desahan keluar dari mulut Jaemin. Jeno mengeluar masukkan jarinya dari dalam Jaemin. "Are you ready?" tanya Jeno.

"nghh y-yes masterhhh" ucap Jaemin yang masih lagi mendesah. Jeno dengan cepat menghalakan penisnya yang telah lama bangun ke lubang Jaemin. Dengan sekali hentakan Jeno memasukkan penis dalam lubang Jaemin. Jaemin meringis kesakitan Jeno mengeluar masukkan penisnya dari lubang Jaemin dengan tempo yang agak laju. Bilik mereka pada malam itu dipenuhi dengan bunyi desahan yang keluar Dari mulut Jaemin.
Melihat Jaemin dalam keadaan begini benar - benar buat dia menjadi gila, ya dia gila akan tubuh Jaemin yang baginya seperti gula - gula pemanis.

"nggh fass-terrhhh" minta Jaemin saat Jeno kembali memperlahankan tempo.

"You yang mintak, jangan nak salahkan I pulak kalau esok you tak boleh nak jalan." ucap Jeno sambil memajukan pinggulnya dengan lebih cepat. Jaemin merasa dirinya amat dimanjai oleh Jeno.

"Thhhereee ngghhh" ucap Jaemin apabila dia merasai ada yang menumbuk prostatnya. Jeno hanya tersenyum, dia tidak menyangka titik nikmat Jaemin begini dalam.

"Awwhhh." Teriak Jeno apabila merasa penisnya seperti dimakan oleh lubang Jaemin. Mereka terus melakukannya tanpa henti hingga esok pagi.

.
.
.

"Ehh korang dengar tak tu." ucap Chenle yang tak sengaja terdengar Jaemin menjerit.

"Alah biarkan jelah diorang tu pasangn baru kahwinkan memang macamtu. Lagipun aku sure punya yang Jaemin gonna be okay." ucap Haechan sambil layan filem twilight.

"Ehh tapikan selalunya orang yang dah buat s*x ni lahkan mesti esok jalan dia mengangkang." kata Renjun.

"Mana hyung tau, hyung dengan Guanlin pernah buat ehh" tanya Chenle kepada Renjun sambil mengangkat keningnya.

"Ehh mana ada. Ini berdasarkan pemerhatian hyung jelah. Ingat tak waktu hari Jaehyun hyung dengan Taeyong hyung kahwin kan esoknya Taeyong hyung jalan mengangkang bukan Taeyong hyung je, Ten hyung and Winwin hyung pun sama." kata Renjun.

"Dahlah korang ni kata nak tengok twilight tapi korang asyik borak je baik aku tutup." ucap Haechan yang dah penat dengar Renjun bercakap.

"Ehh okay - okay." ucap mereka berdua.

.
.
.

"Amboi seronok betul Aku dengar si Jeno dengan Jaemin tu. Ni tak boleh." ucap Guanlin sambil mengelap rambutnya yang basah.

"Hyung apa kata kita pergi intai diorang nak tak?" tanya Jisung yang dah tak sabar.

"Eisshh korang ni. Dah tak payah nak intai sangat lah kita kena tidur awal sebab esok ada meeting 4UMA." ucap Mark sambil menarik selimut untuk menutup badannya.

"Hmmm yelahh." kata mereka berdua.





TBC...........................

Sorry lah sebab chapter kali ni pendek and part 18+ tak menarik sebab ini baru kali pertama Yun buat citer macamni

A MAFIA LOVES STORY | nominWhere stories live. Discover now