~درخواستی~
کاپل = جینمینکوک
ژانر= اسمات ، تریسام
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
جین روی مبل مخصوص خودش نشسته بود و داشت کتاب مورد علاقش رو میخوند و کوکی هم سرش گرم بازیش بود..بعد از گذشت نیم ساعت که بازی کوکی تموم شد، کوک به سمت جین رفت و خودش رو تو بغلش جا داد و سعی کرد کاری کنه که جین بهش توجه کنه.
جین هنوز هم مشغول کتابش بود و حتی حرکت باسن کوک روی عضوش هم نمیتونست مانع خوندنش بشه.
کوک_ یااااا.. جینییییییی؟
جین کتابش رو بست و به کوک نگاه کرد.
جین_ باشه..این قِشقِرِق به پا کردنا برای چیه؟
کوکی_ کی عروسک کوچولومون میرسه؟
جین_ هدیه یونگی رو میگی؟
کوکی_ اوهوم..بهم گفت یک عروسک خوشگل برامون گرفته..کنجکاوم.
جین_ برای عروسک جنسی جدید خوشحالی؟ چیه نکنه فکر کردی این بار تو تاپی که روی من امتحان کنی؟
کوکی با نیشخند به جین نگاه کرد.
کوک_ مثل اینکه یکی یادش رفته پریشب تاپ بوده.
جین_ صبر کن..تو برای امتحان کردنش سر من خوشحالی؟
کوک_ خوشحال که نه..درواقع..تو پوست خودم نمیگنجم.
جین_ کِرِیزی بچ.
با به صدا در اومدن زنگ در جین و کوکی حواسشون به سمت در رفت و مستخدم هم رفت تا درو باز کنه.
چند دقیقه بعد یک جعبه بزرگ رو به روی جینکوک قرار داشت و اونا با تعجب و هیجان بهش نگاه میکردن.
کوک_ یعنی چی میتونه به این بزرگی باشه؟
جین به سمت جعبه رفت و اونو باز کرد و بعدش دوتاشون با تعجب داشتن به اون تویینک کیوت نگاه میکردن.
کوکی_ یک تویینک..فقط برای خودمون..باید بگم سلیقه هیونگ عالیه.
تویینک از جعبه بیرون اومد و بعد از تعظیم کوتاهی برای جینکوک بیحرف اونجا وایساد و جینکوک همین الان هم با دیدن اون پسر توی اون لباس سخت شده بودن.
کوک به سمت تویینک رفت و چرخی دورش زد و بعد از برانداز کردنش روبه روش وایساد و چونش رو توی دستش گرفت.
کوک_ اسمت چیه بیب؟
جیمین_ جیمین آقا.
جین هم به سمت جیکوک رفت و پشت جیمین قرار گرفت و کنار گوشش زمزمه کرد:
جین_ اسمت هم مثل خودت خوردنیه.
جین شروع به بوسیدن سر شونه و گردن جیمین کرد و کوک هم لبای جیمین رو میبوسید.
کمی بعد جین جیمین رو روی مبل سه نفره خوابوند و شروع به بوسیدن شکم و پهلو های جیمین کرد و کوک هم بند لباس جیمین رو پایین داد و یکی از نیپل هاش رو به دندون گرفت و با دستش با اون یکی بازی میکرد و جیمین هم ناله هایی از سر نیاز سر میداد.
جین کامل لباس جیمین رو از تنش درآورد و جیمین رو به شکم روی مبل خوابوند و شروع به مکیدنش و لیس زدن سوراخ تنگش کرد و کوک هم لباس هاش رو درآورد و عضوش رو جلوی صورت جیمین گرفت و جیمین هم بهش بلوجاب میداد..جین بعد از درآوردن لباس هاش به سمت میز وسط حال رفت و از کشوی مخفیه زیرش دیلدوی صورتی رو درآورد و به سمت جیمین رفت.
جین آروم آروم دیلدو رو وارد سوراخ نبض دار جیمین کرد و شروع به بازی کردن کرد و ناله های جیمین هم به خاطر عضو کوک خفه میشد..جین بعد از آماده کردن جیمین عضوش رو واردش کرد و شروع به ضربه زدن کرد..کوکی با نیشخند همونطور که تو دهن جیمین ضربه میزد با دست راستش با نیپل جین بازی کرد و لباش رو روی لباش گذاشت..بعد از حدود بیست دقیقه جین و کوک با هم کام شدن و از جیمین خارج شدن و کوک جیمین رو روی مبل نشوند و لبای جیمین که با کام خودش پوشونده شده بود رو به بازی گرفت و در همون حال هم عضوش رو براش پمپ میکرد و جین هم به اونا پیوسته بود.کمی بعد جیمین هم ناله ای از سر لذت کام شد و بوسه شون تموم شد.
کوک_ جینییییی.
جین_ معلومه که این بیبی موچی ماله خودمونه..اینکه دیگه پرسیدن نداره.
و بعد دوتاشون با لبخند به تویینک خواب آلودشون نگاه کردن.
☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤☆¤
خب اینم از این امیدوارم دوست داشته باشید
ووت یادتون نره 😘😍💋
YOU ARE READING
•°~BTS ONESHOTS~°•
Teen Fiction°•+وانشات از بی تی اس با هر کاپل و هر ژانری که درخواست بدین+•° برام درخواست ها تون رو کامنت کنید 💫🌙 🪐وضعیت آپ= نامعلوم🪐