-19. fejezet

250 20 3
                                    

*Jimin szemszöge*

-Nem alszol nálunk? – pillantott rám Yoongi, mikor már kifelé sétáltunk a vásárból.
-De, persze, csak írok anyának – vettem elő fél kézzel a telefonom, amivel éppen nem a mellettem sétáló kezét fogtam.
Megírtam az üzenetet anyámnak, aki azonnal meg is nézte, és írta, hogy rendben. – Oké, mehetünk – néztem Yoongira, aki erre csak mosolyogva bólintott.

Kiértünk a vásárból, és elindultunk a járdán. Sok ember volt kint a hideg ellenére, és az sem zavarta őket, hogy már éjjel tíz elmúlt.
-Te, az ott nem Jungkook? – néztem összehúzott szemekkel magunk elé, ahol velünk szemben jött egy fekete kabátos, nálunk magasabb fiú.
-De, szerintem is ő az – bólintott a mellettem sétáló. Ez hamarosan be is bizonyosodott, ugyanis összetalálkoztunk a velünk szemben sétálóval.
-Sziasztok! – köszönt mosolyogva a fiú.
-Szia! Te hogyhogy még ilyen későn itt vagy? Idáig pakoltatok? – csodálkoztam.
-Jaj, nem – nevetett fel kissé. – Hoseokkal voltam, most megyek haza – mondta, én pedig csodálkozva néztem rá.
-Hoseokkal? – vonta fel a szemöldökét Yoongi, mire Jungkook csak bólintott.
-Mivel csak ketten maradtunk ott pakolni, volt szerencsém közelebb kerülni hozzá, és megtudni róla ezt-azt – forgatta szemeit, de szája sarkában mosolyt véltem felfedezni.
-Csak ne bántsd meg, ha már egyszer megbízik benned! – morogta neki Yoongi. – Tudod, hogy annak ellenére, hogy idősebb nálunk, sokkal óvatosabban kell vele bánni.
-Persze, tudom. Nem akarom megbántani őt, aranyos srác – mosolyodott el kissé Jungkook. Oké, most Jungkook komolyan azt mondta Hoseokra, hogy aranyos? Mi a franc történt ezzel a sráccal?

-Yoongi, nem akarunk menni? Teljesen átfáztam – néztem a mellettem állóra dideregve.
-De, menjünk, nem akarom, hogy megfázz – bólintott azonnal. – Szia Jungkook! – intett a fiúnak, aki szintén intett nekünk, majd mindannyian tovább indultunk két különböző irányba.

-Miért lett Jungkook ilyen fura ma? – pillantottam Yoongira.
-Nem tudom, de még soha nem láttam kedvesnek, pedig... 2 éve ismerem – nézett Jungkook után, aki éppen akkor fordult ki az utcából a sarkon.
-Jungkook és Hoseok? Hmm... - gondolkoztam el.
-Ha Jungkook mostantól mindig olyan lesz, mint amilyen ma volt, egészen aranyos páros lennének – gondolkozott Yoongi is.

♡♡♡

-Jé, nincsenek itthon anyáék? – torpant meg Yoongi csodálkozva, mikor beléptünk a házuk kapuján. A garázsban tényleg nem állt ott a már megszokott autó.

Yoongi elővette a telefonját, és füléhez emelte, gondoltam, hogy biztos valamelyik szülőjét hívta.
-Szia anya! Hogyhogy nem vagytok itthon? – szólt a telefonba. – Jiwonéknál? Miért nem szóltatok?...Jó, de attól még tudhattam volna róla – dühödött fel, én pedig csak kínosan ácsorogtam mellette. – Jó, mindegy. Jimin itt alszik, ha nem baj... Oké. Mikor jöttök?... Oké, szia! – köszönt el, majd újra a kabátja zsebébe süllyesztette a készüléket, és rám nézett. – Anyámék a nagybátyáméknál vannak, amiről nem szóltak, hogy veled lehessek, és véletlenül se akarjak velük menni. Örül neki, ha nálunk alszol, és egyáltalán nem zavarsz. Valószínűleg éjfél körül érnek haza, de fél tizenkettőnél biztos nem hamarabb – vázolta a helyzetet, én pedig összepréselt ajkakkal bólintottam.

A fiú kinyitotta az ajtót, majd mindketten bementünk. Levettem a kabátom, és letettem a hegedűtokom az ajtó mellé, majd a vörös kezeimre néztem, amik teljesen átfagytak. Bár már bent voltam a meleg házban, továbbra is remegtem a hidegtől.
-Nagyon átfáztál? – kérdezte Yoongi, miközben átölelt engem.
-Eléggé – nevettem fel kissé, és minél jobban próbáltam karjaiba bújni.
-Szerintem zuhanyozzunk le, hogy átmelegedjünk kicsit – tanácsolta, én pedig bólintottam, jelezve, hogy ez jó ötlet. – Fürdünk együtt? – kérdezte, mire én ijedten emeltem rá a tekintetemet. – Nem muszáj, csak kérdeztem – nevette el magát, látva ijedt arcomat. – Adok ruhát, mehetsz előbb te, mert nagyon át vagy fázva – indult el az emelet felé.
-Fürödhetünk együtt – szóltam utána, de éreztem, hogy az egész arcomat pír borítja.
Yoongi mosolyogva fordult vissza felém.
-Rendben, de csak ha tényleg nem zavar – mondta, én pedig megráztam a fejem. Valójában kicsit zavart a dolog, de úgy gondoltam, előbb-utóbb úgyis látjuk egymást így, szóval nem vesztek semmit ezzel... max. a szüzességem...


Miután Yoongi adott ruhát, amiben majd aludhatok, előre engedett, hogy ne egyszerre kelljen levetkőznünk, ugyanis azért az már tényleg túlzottan zavarba ejtő lett volna.

Levettem a fehér ruháimat, és beálltam a zuhanyzóba, ahol megnyitottam a zuhanyt. A kellemesen meleg víz végigfolyt testemen, mire lehunytam szemeimet.
Hallottam, hogy Yoongi belép a fürdőszobába, de csak akkor nyitottam ki szemeimet, amikor belépett a zuhanyfülkébe. Háttal álltam a tolóajtónak, így amikor mellém lépett, csak akkor néztem rá. Óvatosan elmosolyodtam, amit viszonzott, majd a tusfürdőért nyúlt, és tett belőle a kezére.
-Fordulj meg! – mondta, én pedig hátat fordítottam neki. A következő pillanatban kezeit éreztem meg hátamon. Végigkente a tusfürdőt egész hátamon és a vállaimon, és óvatosan dörzsölte bele bőrömbe az anyagot, majd le is mosta rólam. Lehunyt szemekkel álltam, és igazából élveztem a szituációt. Tetszett, hogy törődik velem, és megmossa a hátam, tetszett az érintése, az pedig főleg tetszett, és mosolyt is csalt arcomra, amikor kezét csípőmre helyezte, és előrehajolva egy apró csókot adott arcomra.

És nem, nem vesztettem el a szüzességem... egyelőre. Az még várhat. Tudtam, hogy hamarosan eljön annak is az ideje, de nem akartunk elsietni semmit. Úgy éreztem, hogy még hamar van ehhez. Hiszen csupán egy hónapja sem ismertük egymást, és néhány hete voltunk együtt.
Yoongi is érezhette, hogy én még nem vagyok kész erre, ugyanis tényleg nem is akart többet annál, minthogy zuhanyozzunk együtt. És ez így volt tökéletes.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A hátmosós részhez az ihletet egy sorozat adta 😂😂😂😂

Sokat gondolkoztam azon, hogy legyen-e Yoonminnel 18+ ebben a sztoriban, de végül úgy éreztem, nem annyira illene bele. Szóval nekiálltam írni ezt a részt igazán keves ihlettel, és ez lett belőle 😂

2020.12.08. 21:07

The Strings Of Our Hearts /Yoonmin/ /befejezett/Where stories live. Discover now