Tikki

231 13 0
                                    

Lassan már egy éve dolgozok Agresteéknél. Ez idő alatt megtudtam, hogy Adrien nagyon kedves. Minden vasárnap Alyával egy kis ékszerbolt előtt megyünk el ahol mindig meglesek egy pár csoda szép ezüst pont fülbevalót, és most eljött a pillanat, hogy az össze kuporgatott pénzemből meg tudom venni. A kereskedés hangulatos volt. Tele volt szebbnél szebb tárgyakkal, de engem csak az a fülbevaló érdekelt. A tulajdonos egy alacsony úr volt.

-Igazán jó választás- mosolygott ránk, amikor elmondtam, hogy melyiket szeretném.- Az ékszernek állítólag varázs ereje van, és ő maga választja ki, hogy kinél szeretne lenni. Azt hallottam, hogy csak a tisztalelkű emberek viselik, de ez csak mendemonda. 45 frank lesz- át nyújtottam a pénzt, és siettünk is vissza a villába, mert attól, hogy kimenőnk van, este esemény lesz, és azon fel kell szolgálnunk.

Amikor már a tálalással végeztünk, és a tálcák tartogatására került a sor, ő oda jött hozzám. Haja mint mind  tökéletesen ápolt volt. Sötétkék frakkot viselt és hozzá zöld csokornyakkendőt. Nadrágja  és lakkcipője fekete volt. Odalépett hozzám és egy poharat emelt le.

-Igazad volt- szólt hozzám, és szivarjába szívott.

-Pardon?-nem értettem mire mondja.

-Igazad volt a ruhával kapcsolatban, szerintem feljebb is kerülhetnél divattal kapcsolatosan.

-Maga túloz- próbáltam nem bele pirulni.

-Pedig ez az igazság, ha nem baj-és lépett is tovább.

Az úrfit az első pár bálon nem nagyon láttam táncolni senkivel, de ez az elmúlt időben változott. Már az elején víg természete volt, de az elmúlt pár hónapban  csak fokozódott. Az elmúlt időben nem csak ez volt furcsa, hanem egy gonosztevő is volt az utcákon. Nem tudtuk a nevét, sokan Feketepillangónak hívták.

Amint befejeződött az estéj mi Alyával a fülbevalót lestük meg. A dobozkát kinyitva az felfénylett. Amikorra láttunk, már valamit egy pici piros tündér volt előttem. Haja fiúsan rövid volt, míg a ruhája csak a térdéig ért. Szeme fekete volt, de szája erősen meggypiros.

-Üdvözöllek gazdám. Az én nevem Tikki, és egy tündér vagyok, aki varázserővel vértez fel téged, de ne feledd erődet csak a rossz megállítására használd, és ne önös célokra-cincogta vékony hangján.

-Varázserő- vontam fel szemöldököm.

-Igen, de  ahogy mondtam csak a jó cél vezéreljen.

-Legyen- mentem bele, mert valakinek meg kellel állítania Feketepillangót- Az én nevem Marinette az övé Alya.

-Jujj de aranyos-sipította barátnőm.

-Neki nem kéne tudni, hogy vagyok-nézett rá mogorván Tikki.

-Figyelj valakinek falaznia kell nekem, míg veled ,,hősködök".

-Rendben, de titokba kell tartani.

Még körülbelül 10 percig voltunk fent, és utána elnyomott minket az álom. Másnap reggel Tikki segített nekünk készülődni. A kis tündérlány egész nap egész nap velem volt, és ahol lehett próbált hasznomra lenni. Ma éjjel semmi nem volt, így csak a vacsorát szolgáltuk fel. Munka végeztével a kertben sétálgattunk, és új barátunkkal beszélgettünk. Elmondta, hogy rugalmas vagyok amikor magamra öltöm őt, tudok teleportálni - de csak kétszer- van egy szerencse talizmán nevezetű dolog ami segít nekem pluszba, és van egy társam. A nevét nem mondta el, de említette.

Másnap amikor lementünk, Natalival álltunk szemben. Gondoltuk, hogy biztos valamit elrontottunk, de nem.

-Kisasszonyok, holnaptól nem kell esténként részt venniük a rendezvényeken-és ekkor kezdtünk magunkban ujjongani- Felvettünk egy új inast Luka Coffiet.

Külön osztályokbanWhere stories live. Discover now