Select All
  • Syila dipaksa PKP
    145K 579 5

    Gadis muda dari Rawang yang bekerja kali pertama selepas SPM. Sebagai pekerja di bahagian dapur supaya selamat. Tetapi tiada keselamatan di Lembah Kelang untuk anak-anak dara yang tidak dijaga sentiasa. Dan Syila berubah dan mula menikmati kehidupan baru. Semua oleh kerana PKP.

    Mature
  • Mangsa Sindiket
    384K 2.4K 18

    Sebuah cerita erotik bertemakan sindiket pemerdagangan manusia. (Nota: Segala isi cerita ini merupakan fantasi rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada hidup mahupun yang meninggal dunia.)

    Completed   Mature
  • Kisah Cikgu-Cikgu Sekolahku
    150K 742 9

    Mengisahkan tentang seorang cikgu yang amat diminati oleh anak-muridnya sehingga menyebabkan obsesi kepada cikgunya makin memuncak dan akhirnya......... (PERINGATAN KERAS!!!: KEPADA SESIAPA YANG MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK DISEBABKAN CERITA INI, SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DAN IA HANYA UNTUK KESERONOKAN SAHAJA)

    Mature
  • AKU KETAGIHAN (20+)
    331K 1.2K 9

    Baca dulu sebelum melanjutkan 20+ Konten ini mengandung cerita seks dewasa. Drama ini menceritakan latar belakang kisah nyata kehidupan mahasiswi di salah satu perguruan tinggi di Jawa Tengah. Farah, perempuan yang cantik tinggi semampai dan seksi, apalagi kalau lepas jilbabnya. Ada cerita yang wah dibalik keseharian...

    Mature
  • Gerakan Muslimah Technoraya
    40.4K 618 6

    Mengisahkan tentang gerakan politik yang berlaku di sebuah negara yang diberi nama Technoraya. Gerakan Muslimah Technoraya atau GMT merupakan cabang gerakan daripada parti Kesatuan Muslim Technoraya yang juga parti pembangkang di negara itu. Kesatuan Muslim Technoraya atau KMT mempunyai beberapa anak cabang gerakan da...

    Mature
  • Hatiku Milikmu
    777K 4.1K 22

    Kisah Alya yang baru sahaja menamatkan pengajian dalam bidang perhotelan.

    Mature
  • Koleksi Cerita Gadis Sunti
    327K 916 7

    ⚠️ AWAS! ⚠️ BAHAN BACAAN UNTUK YANG BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA 🔞 Himpunan cerita-cerita tentang gadis sunti yang mengalami peristiwa pahit manis, suka duka berkenaan alam seks. Semua cerita adalah original dari penulis sendiri. Tidak pernah diterbitkan di mana-mana platform sebelum ini.

    Mature
  • MAAFKN ANIS
    350K 970 9

    Cerita seorang isteri muda yang terabai yang tergoda dengan pujukan rakan sepejabat.

    Mature
  • Model Kepuasan
    36.1K 129 1

    Farah yang merupakan seorang model fashion yang sangat terkenal. Farah berasa sungguh beruntung mempunyai bentuk badan yang cantik. Namun ada pihak lain juga yang mendapat keuntungan 'merasai' setiap bahagian badan Farah.

    Completed   Mature
  • Kesan Sampingan
    19.3K 89 1

    Alya mengambil keputusan untuk menerima suntikan vaksin walaupun dia mendengar cerita-cerita merepek tentang kesan sampingan vaksin. Namun selepas divaksin, alya mula percaya dengan kesan sampingan itu. Apakah 'kesan sampingan' vaksin itu?

    Completed   Mature
  • Nikmat Dara Bekerja
    24.4K 94 1

    Bacalah dan nikmati fantasi anda..

    Completed   Mature
  • SIBLINGS 'STICKING UP' FOR EACH OTHER
    9.3K 39 1

    Just enjoy it okay?

    Completed   Mature
  • PENDAM - Kesunyian Seorang Janda
    32.5K 235 3

    Kisah Ameera yang kehilangan suaminya, Samad disebabkan kanser. Bapa mertuanya Pak Mail yang kasihankan Ameera dan cucunya, Sofia mengambil keputusan tinggal bersama mereka disebabkan Ameera tidak memiliki sesiapa lagi. Satu peristiwa telah terjadi antara Ameera dan Pak Mail selepas sebulan mereka tinggal sebumbung. ...

    Mature
  • Awek Rumah Sewa
    587K 3.3K 17

    Perkenalan dengan kawan2 serumah kakak membawa kepada episod2 yang lebih intim. Cubaan pertama penulis. Harap komen positif maupun negatif. Nama2 yang digunakan adalah rekaan semata2. Gambar hiasan sahaja.

    Mature
  • Cikgu Ayda
    423K 1.5K 8

    Seorang Cikgu Sains Tingkatan 3

    Mature
  • Hilang di Laut Biru
    56.2K 393 4

    Sebuah cerita bertemakan penculikan dan pemerdagangan manusia. Hasil collaboration bersama AwesomeC7. (Cerita rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada yang hidup atau yang mati. Gambar sekadar hiasan sahaja, hasil carian internet.)

    Mature
  • Mrs. Ustazah
    259K 5.2K 33

    Cerita ditulis Oleh : Miss Independent

    Completed  
  • Sufiyah Idriah
    16.5K 105 9

    Sufiyah seorang gadis yang baik.Pada suatu hari ibunya,puan Fiza meminta anaknya untuk memberikan kuih kepada hajah Maimoon.Sufiyah berlalu pergi,semasa perjalanan seorang pemuda iaitu Hashim telah menumpankan Sufiyah untuk pergi ke rumah Hajah maimoon.Apakah kata kata Hajah Maimoon apabila melihat Sufiyah & Hashim na...

  • AFFAIR WITH MERTUA (Pindah Ke Kubaca)
    4M 25.1K 15

    》Unpublish sebagian pindah ke KUBACA《 Jika kau selingkuh karena kenikmatan yang disuguhkan, maka aku selingkuh karena kesempatan yang kau sia-siakan. #1 Dewasa (05-04-2022) #5 21+ (05-04-2022) #1 Erotis (05-04-2022) #1 Gairah (05-04-2022) #2 Mertua (05-04-2022)

    Completed   Mature
  • Embun
    66.3K 463 10

    Peringatan: Tidak sesuai dibaca oleh mereka yang belum akil baligh dari segi fizikal dan mental. Rintihan gadis muda yang begitu berghairah ditindih di bawah tubuhnya membuatkan Luís begitu teruja sekali. Mengisahkan perjalanan hidup Embun, pembantu rumah merangkap wanita simpanan Luís Martins de Sousa iaitu Timbalan...

    Mature
  • Request Story Collection
    34.5K 318 4

    Koleksi one short story yang direka atas permintaan pembaca dan followers. Segala biodata, gambar dan details adalah kiriman perminta itu sendiri. Anda ada seseorang yang ingin difantasikan? Ingin menjadikan seseorang itu watak dalam cerita seperti apa yang anda mahukan? Dm je liyaa and kita boleh discuss okay?... Enj...

    Mature
  • Aku Jururawat ON CALL
    373K 2K 5

    Cerita ini sekadar fantasi yg mengiisahkan seorang jururawat yg dirogol dan akhirnya ketagih. Tanpa disangka suaminya yg lemah mengizinkannya untuj terus bersama lelaki yg merogolnya.

  • HUMAIRA
    111K 336 15

    Completed  
  • Rina
    51.2K 439 4

    Kisah seorang isteri yang juga merupakan seorang usahawanita telah curang di belakang suaminya yang tercinta

    Mature
  • Amira
    55.8K 292 2

    Mengisahkan seorang isteri bernama Amira yang hanyut dalam pangkuan lelaki lain di tepi highway

    Mature