Otvorila sa mohutná brána do krásneho, honosného paláca. Dlhá cesta viedla k trónu na ktorom sedel Odin.
Keď prišli bližšie stráže k nim pristúpili a zahatali cestu úniku. Hailey na nich zdesene hľadela. Teraz tu bola zrejme ich väzeň. A to iba preto lebo vstúpila do toho lúča. Sif pokľakla a pomkla Hailey k zemi. Tak sa sklonila i ona. Vstali a Thor prehovoril ,, Otče, toto dievča sem prišlo z Midgardu. Vraví že iba náhodou. " očividne chcel pokračovať, muž na tróne ho prerušil.
Odin zdvihol ruku na znak ticha ,, Nech sama povie čo je zač. " pozrel na ňu. Odkašľala si a začala ,, Prepáčte že som sem takto vtrhla, som Hailey Marx - Moorová, pochádzam z Anglicka zo zeme. Do mojej pracovne sa vovalil veľký svetelný tunel. Nevedela som čo to je tak som sa ho dotkla a ono ma to vzalo sem. Nechcela som spôsobiť problémy. "
,, Čo plánuješ robiť ? " spýtal sa vyzývavo.
,, Ja...netuším. Neviem, mám sa vrátiť alebo...zostať ? "
Zahľadel sa na ňu, kráľovná po jeho boku mu čosi pošepkala ,, Môžeš tu zostať. " prehovoril nečakane ,, Verím ti, prvý mesiac ťa bude mať na starosť Thor, môj syn. Takto si ťa preveríme. Dajte jej dole putá. " ukázal na jej ruky. Jeden zo stráže k nej pristúpil a nejakým neviditeľným kľúčom jej uvoľnil ruky. Hailey si premasírovala zápästia.
Thor už chcel namietnuť no pozrela sa na neho kráľovná svojím pohľadom.
,,Dovoľte, môžem sa niečo spýtať ?" bála sa či to niekoho neurazí ,,Môžem sa stretnúť s tým pánom ktorý strážil ten tunel svetla ?"
,,Heimdall ?" pozrel na ňu Thor.
,,Dobre. Synu choď s ňou."
* * *
Opäť sa vybrali dlhým mostom k Heimdallovi. Prišli k nemu a on sa zahľadel Hailey do očí ,,Pýtaš sa prečo si tu ?" Nechápavo na neho pozrela ,,No áno, to som sa chcela spýtať."
,,Musíš naplniť svoj osud a zistiť kto si." stále na ňu upieral jeho oranžové oči.
,,Dobre a čo mám robiť, ja mám prácu a svoj dom a celkovo život na zemi."
,,Musíš na to jednoducho zabudnúť, alebo to aspoň na čas opustiť."
Hailey sa pozrela na Thora a potom zasa na Heimdalla ,,Predpokladajme že všetko na určitú dobu zanechám, čo tu budem robiť."
,,Frigga už niečo bude vedieť, skúsiš život na Ásgarde. Takto to chce budúcnosť. Viac ti nateraz povedať nemôžem."
* * *
Po tomto múdrom rozhovore, kráľovná Frigga ubytovala Hailey v jednej z komnát v zámku. Keďže si nepriniesla so sebou nič, jej nová skriňa sa záhadne naplnila oblečením.
Podvečer sa s Thorom išli prejsť k pobrežiu ,,Mimochodom, oslovuj ma Thor, len Thor." povedal jej potom čo ho oslovila titulom Princ ,,Aha."
,, Poznám jednu Midgarďanku, bola to moja povedzme láska, len nám to nevyšlo....ale ty nemôžeš byť Midgarďanka. Aký Boh alebo niekto iný by obyčajnému stvoreniu ako ty dal také výnimočné schopnosti ?"
,,Netuším." prehovorila opatrne. Nevedela čo môže od neho čakať ,,Uvažovala som nad tým v minulosti že som mimozemšťan, ale nezdalo sa mi reálne že by som ním bola." uškrnula sa.
,,Máš nejakú rodinu ?" spýtal sa Thor nečakane. ,,Nie...mama zomrela keď som mala 15 a otca som nepoznala." no i ona sa čosi chcela dozvedieť ,,Čo ty ? Viem že máš rodinu, ale máš aj nejakých súrodencov ?"
YOU ARE READING
ONA A ON 1
FanfictionMladá Hailey Marx - moore je obyčajné dievča až na to že až tak obyčajná nieje. Má zázračné schopnosti a na človeka zo Zeme je to prinajmenšom nezvyčajné. Pracuje ako umelkyňa, ale má vyštudovaný Oxford, preto sa venuje samostatnému výskumu vesmíru...