Tony Stark sa snažil nájsť Thanosa 2 dni a konečne sa mu to podarilo.
,, Mám to." povedal a okolo neho sa zbehla hŕstka ľudí, ktorých čakanie neomrzelo ,, tak...som v jednej z elektronických komôr jeho...počítača." povedal a na dvojmonitore vybiehali rôzne písmená a číslice.
,, A čo vlastne teraz ? " spýtala sa Natasha. Tony sa pozrel na Thora no slovo mu nedal ,, Ja to vidím takto...zachránime to dievča...keď sa zachrániť bude dať, vyšťavíme z nej ten kameň a zničíme ho...samozrejme keď ho už Thanos získal...budeme bojovať. " dopovedal a zase začal niečo vyťukávať do počítača. Všetci sa skepticky pozreli na Starka no neodvážili sa niečo povedať.
,, Viem sa vbúrať do jednej z molekúl jeho nejakého stroja." komentoval ďalej.
Všetci pozorne sledovali každý pohyb jeho prstov a každý nový obraz na monitore. So zatajeným dychom Tony ťukol na poslednú klávesu a pred nimi sa objavila tmavá miestnosť ,, Dostali sme sa tam ? " zašepkal Steve.
,, Nemusíš šepkať, nepočujú nás." povedal energicky Tony.
,, Dobre...tak čo tam vidíš ? " spýtal sa Thor.
,, No miestnosť len...je tu nejaká tma." všetci zízali na monitor a videli iba tmavú miestnosť. No na scénu prišiel sám Thanos a nejaký jeho poskokovia.
,, Nastav hlas." prikázal niekto.
Tony niečo postláčal a pomaly naladil hlasitosť tak že počuli tichý šum a prerývané hlasy ,, Tu ju dajte." prikázal Thanos a ku hrozivo vyzerajúcemu kreslu privliekli nejakú osobu v jemne zničených šatách a dlhých vlasov.
,, Och...to je..." nedopovedal skormútene Thor. Všetci hľadeli na to ako Hailey surovo neviditeľnými putami pripútali o kreslo. Bola kľudná. Nechala so sebou manipulovať.
,, Musíme tam ísť." rozbehol sa Thor, no Steve ho zastavil, pokýval hlavou a Thor sa na chvíľu ukľudnil ,, Musíme jej pomôcť. " nedal sa.
,, Poďte sa pozrieť." kývol Tony rukou a oni opäť spozorneli.
Na strane Hailey
,, Tak...myslím že času na rozhodovanie si mala dosť, teraz mi to odovzdaj." rozkázal Thanos. Slizko sa pozeral na svojích pomocníkov. Jeden, nízky so sivastou pokožkou a skoro holou hlavou podišiel bližšie a mávol rukami. K nemu prileteli skoro priehľadné ihlice a namieril ich na jej telo.
Hailey nevedela čo má povedať, nevymyslela žiadny plán ako sa zachrániť. Thanos čakal na odpoveď no čím ďalej vyčkával tým sa z jeho tváre úškrn vytrácal.
,, Začnite." prikázal a chlapík vedľa nej prikázal ihliciam aby začali konať.
Na strane Avengers
,, Čo jej to robia ? " spýtala sa Natasha.
Thor sa zadíval do zeme a chytil sa za čelo ,, Začali...vycucnú z nej tú silu a " hlas sa mu zlomil, lebo nevedel čo by bolo potom.
Z reproduktorov sa ozval bolestivý výkrik.
,, Nemôžme tomu nejako zabrániť ? " opýtala sa opäť Natasha, nemohla sa ďalej pozerať na tento výjav. Na obrazovke bolo vidno ako ňou trasie a Thanos sa len prizerá a vyškiera.
Takto to bolo asi 5 minút, keď odkiaľsi prišiel Loki. Thor si všimol jeho príchod a preto sa rýchlo vystrel a otočil k nemu. Rukami sa snažil zakryť počítač, no Loki si to všimol.
,, Čo tu robíte ? " spýtal sa a zmraštil tvár.
,, Loki...kľud okej ? " hovoril Thor a naďalej sa ho snažil odpútať.
,, Čo to je ? " odstrčil ho a cez ostatných divákov sa pretrepal dopredu. No zastal. Zbadal obrazovku a aj to čo na nej bolo. Vtedy všetci stíchli. Od prekvapenia otvoril ústa a obočie sa mu vykryvilo do veľmi čudného tvaru. Nedokázal však nič povedať.
,, Loki...poď...ideme sa prejsť." zamrmlal za ním.
Nereagoval. Pozeral iba na Hailey ako z jej tela v malých cícerkoch kvapká krv. Ozval sa opäť bolestný výkrik, až to trhalo uši. Hailey sa snažila niečo povedať...alebo aspoň zakričať. Nakoniec sa jej to podarilo ,, LOKI! chvíľu bola pauza ,, LOKI! THOR!" opäť vykríkla.
,, Tony zastav to." prikázal pre zmenu jemu, lebo videl že Loki ho nepočúva. No on zjavne zastaviť nechcel.
,, Tu ťa už nikto nezachráni." ozvalo sa z reproduktoru ,, nikto nevie že si tu, takže ešte máš na výber. Ešte mi to môžeš dať sama...inak o chvíľu urobíš PUK." to posledné slovo dosť zvýraznil.
Z Hailey bolo počuť len ďalší uši trhajúci výkrik a z toho Thanos usúdil že mu to nemieni dať ,, Pokračuj." nakázal a sklenené ihly sa opäť pohli. Začala sebou triasť a mikať na obranu, všetko bolo ale oproti kúzlam posilnenými remeňmi márne.
,, Povedal som VYPNI TO." skričal na Tonyho no už bolo neskoro. Hailey odvisla v kresle a na zakrvavenej tváry mala neurčitý výraz. Loki ešte sekundu hľadel na to čo sa práve stalo, no spamätal sa a surovo strčil do každého kto mu stál v ceste. Popri tom vydal tiež bolestný výkrik a rukou zhodil stôl s dokumentmi, ktoré začali poletovať okolo. Rýchlim krokom vyšiel von a za sebou nechal spúšť.
,, Čo sa mu stalo ? " spýtal sa Tony.
,, Hovoril som že to máš vypnúť."
,, Predsa nezruším niečo čo som urobil keď je to možno už na druhý krát nemožné."
,, Čo sa stalo s Lokim ? " nedala sa Natasha ,, No nie " pozrela neveriacky na Thora ktorý sa mračil.
,, Pozrite...neviem čo medi nimi bolo...no boli dobrý priatelia...v podstate to bola jediná osoba ktorej sa zdôveroval...teda pokiaľ ja viem. "
,, To som nevedela...čo teda teraz ? Ten Thanos získal 4. kameň a teda ak som to správne pochopila, a my urobíme čo ? "
Nikto nič nepovedal, dokonca ani Tony.
,, Mali by sme tam ísť...pokúsime sa mu tú rukavicu zobrať. Keď sa to podarí tie kamene budeme musieť zničiť." hovoril Thor s plnou vážnosťou ,, Tony...vieš určiť polohu toho jeho, tej lode ? "
,, No povedzme že áno."
,, Okej...tak kto do toho ide ? " opäť zostalo ticho no Steve ho prerušil ,, Ja."
,, Aj ja" ozval sa Clint.
O chvíľu sa už všetci prihlásili k svojej účasti na tejto misii. Spoločne si sadli k stolu a vymýšľali plán. Takto strávili asi 3 hodiny. A Loki sa zatiaľ kamsi vytratil.
Tááák je tu ďalšia časť, hádam som týmto nikomu nepokazila ilúzie, ak áno tak sa ospravedlňujem. A ak sa vám to aj napriek tomu páčilo budem rada za vote a koment ☻☺
YOU ARE READING
ONA A ON 1
FanfictionMladá Hailey Marx - moore je obyčajné dievča až na to že až tak obyčajná nieje. Má zázračné schopnosti a na človeka zo Zeme je to prinajmenšom nezvyčajné. Pracuje ako umelkyňa, ale má vyštudovaný Oxford, preto sa venuje samostatnému výskumu vesmíru...