Nejako sa dovliekli domov aj s nákupom. Povykladali veci na poličku a Loki sa prezliekol do svojho nového oblečenia.
,,Ako vyzerám ?" spýtal sa len čo vyšiel spoza rohu. Hailey sa musela usmiať...Boh klamstiev v teplákoch ,,Musím povedať že dobre. Ale čo teraz ?"
Loki pokrčil plecami ,,Nie...ja aj tak neverím že by všetci zomreli...to je hlúposť...budem hľadať do vtedy kým ich nenájdem." povedala a otočila sa ku kuchynskej linke.
Rýchlo sa však otočila naspäť a zamračene pozrela na Lokiho ,,Ja nemám svoje schopnosti...Ja ich nemám...." hovorila to zamračene no po chvíli sa jej tvár rozjasnila ,,počkať.." podišla k umývadlu a ruku si strčila pod tečúci prúd. Loki k nej pribehol a už ju chcel zachraňovať no Hailey sa začala tešiť ,,Och...chápeš ? Ja som voľná!" začala si pospevovať a skackať po autobuse. Loki na ňu nechápavo hľadel ,,Ako môžeš byť rada ?"
,,No...normálne...už si viac nebudem musieť dávať pozor a už môžem byť v daždi aj snehu... a...a...a." vymenovala všelijaké dôvody prečo sa teší ,,Možno mi to bude trochu chýbať..ale čo už."
Chvíľu si vymieňali názory a potom išla Hailey pracovať. Loki sa potuloval po okolí alebo zavadzal jej v práci ,,Pozri snažím sa nejako vypočítať,kde môže Ásgard byť. Keď chceš niečo robiť choď pripraviť niečo pod zub." povedala a odohnala ho opäť zo spálne, kde mala rozložený notebook a nejaké prístroje a papiere.
Loki sa teda odšuchtal preč a začal robiť hluk v kuchyni.
,,Nech sa páči." priniesol jej po pol hodine jogurt s ovocím.
,,Jéj...ďakujem...deje sa niečo ?" povedala keď si všimla jeho neurčitý výraz. Pokýval hlavou a dal sa na odchod no v poslednej sekunde si to rozmyslel a otočil sa naspäť ,,Ja len...je čudné že sme tu "uviaznutý" a že nemôžme s tým nič robiť....a ešte sa strašne nudím."
Hailey na neho smutne pozrela, vedela ako sa cíti, aj jej chýbal Ásgard...tam bolo všetko iné a teraz tu sedela s Bohom na Zemi a nevedeli čo so životom ,,Aj ja by som najradšej bola späť...toto už vlastne ani nepovažujem za domov...Ásgard bol môj domov....ale aj bude...keď ho znova nájdeme." povedala a zasa sa otočila k počítaču.
* * *
Dni plynuli a Hailey nič nenašla. Vo vesmíre sa nediali žiadne nezvyčajné veci. Akoby sa všetko vyparilo. Prežívali zo dňa na deň, niekedy sa usmiali ale väčšinu času boli znudený a bez nálady. Bol už piatok - koniec pracovného týždňa pre Hailey, lebo musela chodiť do roboty aby ich uživila. Pre Lokiho to bol deň ako každý iný. Snažil sa pomôcť, hoci bol dosť otrávený.
Keď sa Hailey vrátila z mesta Loki sedel dnu s vyloženými nohami a čítal akúsi knihu.
,,Ach, ahoj." pozdravila ho.
,,Hm ahoj..." neodtrhol zrak od knižky.
,,Čo to čítaš ?" spýtala sa a zložila si veci.
,,Neviem...nejakú vraj že detektívku... ale je to parádna blbosť...tá detektívka...kto to vymyslel ?"
,,Čo, ukáž ?" podišla bližšie a vzala mu knihu z ruky ,,Veď to je...Pán Tragáčik a fantomas...kde si to našiel ?" pozrela na neho.
,,Tam vzadu v poličke." ukázal na spálňu.
,,Tú som čítala ako decko...myslela som že ju už nemám...nie je čudné to že aký mám malý dom a neviem nájsť jednu knihu ?" ďalej sa rozplývala nad obalom.
,,Dobre ale čo to je ? Kto to kedy vymyslel písať také sprostosti." rozčuľoval sa a zamračene pozrel na Hailey.
,,To nie je sprostosť...to že na Ásgarde nie sú detektívky neznamená že to je sprostosť. A čo by si čítal ?"
,,Ja neviem...balady ?" uškrnul sa a neunúval si zložiť nohy ,,Ale dočítam ju...je to čudné ale som zvedavý ako to dopadne." schmatol knihu a opäť sa začítal.
Hailey si vzdychla a išla opäť pracovať. Nádej umiera posledná, to si vždy hovorila.
* * *
Keď bol večer a obaja dopili čaj, išla upratať kuchyňu. Umývala hrnčeky a odkladala ich naspäť.
Ako utierala posledný, do vnútra sa priplichtil Loki. Hailey ho registrovala no nepozerala čo robí. Nečujne podišiel za jej chrbát a jednou rukou sa dotkol jej pleca. Druhú jemne položil na jej pás a hlavu priložil k jej uchu. Hailey skoro vystrelil hrnček z ruky ,,Si ty normálny ?! Skoro sa ten hrnček ocitol na zemi." zamávala šálkou vo vzduchu.Loki si iba vzdychol a pokračoval ,,Vieš koľko percent vody je v tvojom tele ?" vyslovil čudnú otázku a ona sa zamyslela ,,Jasné že to viem mám, vyštudovaný Oxford...70% ?"
,,Hmm správne..." bradou a perami sa jemne obtrel o jej krk ,,A ja som smädný." zašepkal.
Hailey sa musela v duchu zasmiať ,,To je tvoja nová baliaca technika ?" nechala ho nech jej prstami prechádza po dlhých vlasoch.
,,No tak...snažil som sa nahodiť romantickú tému a ty takto ?" vyhlásil a otočil ju tvárou k sebe. Hailey plytko dýchala a nemala sa kam pohnúť. Bola opretá o linku a Loki ju držal medzi jeho rukami. Pozerala do zeme, ale Loki sa snažil nájsť jej pohľad. Prstami jej zdvihol bradu a chladnými očami sa zahľadel do tých jej sýto zelených. Naklonil hlavu k nej ale ona sa uhla. Skúsil to ešte raz no Hailey sa zaklonila ešte viac dozadu. Ako sa hovorí do tretice všetko dobre, Loki bol rýchly a ich pery spojil. Chvíľu sa nič nedialo.
Pre Hailey to bol šok, lebo ju pobozkal prvý krát za tú dlhú dobu. Po chvíli sa podvolila a opatrne mu bozk opätovala. Loki urobil to isté.
Najprv boli ich bozky len také "na okrasu" no po chvíli boli stále vášnivejšie a vášnivejšie. Loki vysadil Hailey na linku a jemne ju pritisol k sebe. Ona ho chytila za košeľu a ďalej opätovala jeho horúce bozky. Po nejakej tej minúte jej už jemne začal sťahovať voľné tričko no zabrzdila ho. Odtrhol sa a zamračene na ňu pozrel ,,Nie tu." šepla iba a on vedel čo má robiť.
Zobral ju na ruky a ona si obmotala nohy okolo jeho pásu. Odniesol ju na širokú posteľ a hodil do stredu. Lokiho košeľa bola razom dolu a priplazil sa k Hailey. Keďže bola pod ním, mal nad ňou plnú kontrolu. Nežne ju pobozkal, ako keby pred tým ešte nič nenasledovalo a ruky jej uväznil nad hlavou. Perami jej schádzal po krku a veľmi pomaly si ju takto strážil. Po chvíli stiahol jej tričko a ona zostala hore iba v čiernej podprsenke. Lačne na ňu pozrel a pomalými bozkami jej schádzal stále nižšie a nižšie. Dostal sa až na jej bruško, no tam zastal, lišiacky sa usmial a pozoroval ako zareaguje.
Hailey najprv čakala čo bude nasledovať, no potom zdvihla hlavu a všimla si že Loki prestal. Už mu chcela niečo povedať no on jej ústa zavrel svojimi. Nejako sa zdvihla a jej nohavice leteli dolu. Jemne sa začervenala, keďže Loki ju celú nahú ešte nevidel.
Loki si všimol jej neistotu a preto sa priblížil a opäť ju začal pomaly bozkávať. Pre Hailey to boli muky, no aspoň ju to odviedlo od toho ako jej rozopol podprsenku. Keď si to uvedomila na chvíľu zastala. Stále ju mučil pomalými bozkami, no potom keď ju uvidel boli dravejšie. Po chvíli boli už obaja nahý a zažívali blažený pocit.
Loki sa oprel o čelo postele a nechal nech si na jeho hruď Hailey ľahne. Chvíľu počúvala tlkot jeho srdca a oddychovala. Boli prikrytý plachtou a o chvíľu už Hailey zaspala. Loki ju objal a pozeral sa von strešným oknom na hviezdy.
Trochu možno dlhšia časť ale je tu ! Takéto časti mám rada ale neviem ich dobre opísať. Dúfam že sa vám páčila, ak hej...zanechajte vote ☺☻
DU LIEST GERADE
ONA A ON 1
FanfictionMladá Hailey Marx - moore je obyčajné dievča až na to že až tak obyčajná nieje. Má zázračné schopnosti a na človeka zo Zeme je to prinajmenšom nezvyčajné. Pracuje ako umelkyňa, ale má vyštudovaný Oxford, preto sa venuje samostatnému výskumu vesmíru...