••در خواست ازدواج••

4.7K 996 186
                                    

کیونگسو در حالی که فکرش مشغول کای بود،تند تند دستمال رو روی میز های گرد کافه میکشید.

اون الفا ادم خوبی بود که مسئولیت بچه رو قبول کرده و قول داد بود توی این نه ماه کاملا امگا رو حمایت کنه اما سو یچیز فراتر از همچین رابطه ای میخواست...

دلش میخواست اون و کای بعنوان جفت کنار هم باشن...با هم زیر یه سقف زندگی کنن و بچشونو بزرگ کنن...

نه که فقط بعنوان والدین یه بچه کنار هم باشن...

کلافه اهی کشید و دستمال رو محکم روی میز کوبید.

°•°•°

بکهیون بی حال مقابل تلویزیون نشسته بود و الکی کانال ها رو بالا پایین میکرد،چیز خاصی از شبکه ها پخش نمیشد و اگه چیزی هم نظر امگای عسلی رو جلب میکرد،چون نمیتونست متوجه بشه چی میگین براش کسل کننده میشد.

از صبح که چانیول خونه رو بخاطر کارای شعبه ی جدید شرکت ترک کرده بود بکهیون حس تهی بودن میکرد.

گوشیش رو برداشت و شماره ی کیونگسو رو گرفت.

بوق...بوق...بوق...

وقتی دید قرار نیست تماسش پاسخ داده بشه،قطع کرد.

اهی کشید ، از روی کاناپه بلند شد و به سمت اشپزخونه رفت تا چیزی برای خوردن جور کنه.

در یخچال رو باز کرد و نگاه سرسری به داخلش انداخت،وقتی چیز نظرشو جلب نکرد آهی کشید و تصمیم گرفت برای خودش نیمرو درست کنه.

دو تا تخم مرغ از یخچال بیرون اورد و روی جزیره ی وسط اشپزخونه گذاشت و بعد تند تند شروع به باز و بسته کردن در کابینت ها رو برای پیدا کردن ماهیتابه کرد.

وقتی ماهیتابه رو توی کابینت نزدیک سینک ظرفشویی پیدا کرد سریع برش داشت و به سمت گاز رفت.

امروز کلی هله هوله خورده بود ولی بازم کلی احساس گشنگی میکرد.

ماهیتابه رو روی گاز گذاشت و شروع به درست کردن یه ناهار نسبتا سبک برا خودش کرد.

°•°•°

-اوه واقعا؟...بکهیون باهات اومده آمریکا؟

سهون متعجب تقریبا پشت تلفن فریاد کشید و باعث شد چانیول پلکاشو محکم روی هم فشار بده و با یه نفس عمیق جلوی عصبی شدنش رو بگیره.

-آره سهون.

-این عالیه!...دیدی گفتم!...اگر اون کارو نمیکردی الان هنوز تو کره بودی و بکهیون هم ازت قهر بود!

چانیول هومی کرد و گفت:
-قبل اینکه بیام امریکا نتونستم برم دیدن مادرم...سهون لطفا بجای من قبل اینکه بیای اینجا حتما بهش سر بزن...مادر من...واقعا تنها بوده.

سهون آهی کشید و سرشو بالا پایین کرد.
-باشه.

-من دیگه قطع میکنم.
-باش،خداحافظ خسته نباشی.

••I Hate That I Love You••Where stories live. Discover now