-Hogy tessék?- kerekedett el a szeme a döbbenettől.
Még pár lépést hátráltam.
-Én egy másik srácba vagyok szerelmes. - ismételtem meg az előbbit.
-Kibe?- nézett rám, mostmár egyre mérgesebben.
-Hát igazából, azt még nem tudom. - tartottam egy kis szünetet a mondandómban, miközben lesütöttem a tekintetem. - Csak telefonon beszélgetünk.
-Hogy lehetsz, úgy szerelmes valakibe, hogy nem is ismered? - mondta idegesen.
-Nem tudom. -válaszoltam csöndesen.
Egy percig csak ott álltunk egymás mellett néma csöndben. Éreztem Aidenen, hogy egyre mérgesebb.
-Vagy lehet kisegér, hogy attól félsz amit Sunny terjeszt rólad? Ezért nem akartál megcsókolni, mert érzed az igazság alapját?
Hirtelen felemeltem a fejem, nem hittem a fülemnek.
Most vádaskodik? Próbál fájdalmat okozni nekem?
-Hogy mondhatsz ilyet? Ez baromság. Sunny kurvás elmélete egy baromság. - mondtam a szemébe.
Végig mért idegesen. - Hát nem úgy tűnik...
Erre már nem tudtam mit mondani. Éreztem, hogy a szemem egyre nedvesebb, nem bírtam itt lenni vele, ezért megfodultam és elfutottam amilyen gyorsan csak tudtam. Jake kocsijához tartottam amikor Alex megfogtam a felkaromat.
-Zara mi a baj? - kérdezte aggódóan. Nagyon rosszúl voltam. Az ölelésébe vont a fiú, én meg elkezdtem zokogni. Hagyta hadd sírjam ki magam, szépen körkörösen símoggatta a hátamat.
Pár perccel később szipogva felnéztem rá. - Sajnálom, hogy mindig neked sírok.
-Nekem bármikor sírhatsz.- törölte le egy könnycseppemet az arcomról a srác.
Eközben Jake is idetalált hozzánk. Teljesen megrendülve nézte, hogy milyen szomorú vagyok.
-Mi történt? Kit verjek meg? - mondta mérgesen.
-Ne verj meg senkit Jake. Aidennel egy kicsit összevesztem de ennyi. - töröltem meg a szemem.
-Mit mondott, hogy ennyire kiakadtál?- tapintott rá a lényegre Alex.
-Hát nagy vonalakban igazat adott Sunnynak, hogy egy kurva vagyok. - fájdalmas volt kimondanom.
Mindketten felsziszentek.
-Na jó én megkeresem őt és úgy agyon verem... -tűrte mégjobban fel a fehér ingjét Jake.
Már indult volna el amikor megakadályoztam.-Jake ne! Hagyjad! Nem akarok még nagyobb problémát.
-De hát lekurvázott... - mondta dühösen.
-Nem érdekel az az ember, csak egy kicsit egyedül szeretnék lenni, jó? - néztem a fiúkra. - Majd később csatlakozom, hozzátok és leisszuk magunkat a sárga földig.
-Benne vagyok! - mondta Alex.
-Oké. -egyezett bele Jake is nehezen.
Így hát ott hagytak engem a kocsiknál. Muszáj volt kicsit egyedül lennem és megnyugodnom.
Zaklatókám🤪: Hallottam, hogy mi történt🥺 Jól vagy?
Nagyon meglepődtem, amikor hallottam a telefonom jelzését.
Én: Hát igazából nem... Pocsékul érzem magam.
Zaklatókám🤪: Aiden egy fasz.
YOU ARE READING
Itt vagy nekem ✔
RomanceZara egy kedves de nagyon magányos lány, aki az élet értelmét keresi. Barátok híján a suli hierarchiájának az alján foglal helyet. Egy véletlen folyamán megismerkedik egy titokzatos sráccal... Zara "Nem hittem volna, hogy egy idegen a telefonomon...