Angel.
Nu ma lasa inima sa plec , si il las sa ma tina in brate , nu stiu cat timp dar cand imi fac totusi curaj sa ma ridic din pat e intuneric afara . Super si acum eu unde dorm . E idiot , daca crede ca ma las dusa de nas cu cateva cuvinte se inseala. Pasesc pe parchet cu grija de parca as evada , ceea ce o si fac , daca ar fi treaz sigur nu m-ar fii lasat sa plec . Imi agat geaca din cuier si imi iau adidasii in picioare , sigur arat ca muma padurii , parul meu arata groaznic dupa atata invartit in pat si hainele de pe mine sunt sifonate. Zici ca am avut parte de cea mai tare partida de sex. Ma chinui sa imi trec mana prin cuibul de vrabii si imi asez hainele , sper sa arat decent.
Dupa 30 de minute ma aflu in fata resedintei Maxweel , si parca universul isi bate joc , am nimerit tocmai cel mai vorbaret taximetrist din Bucuresti , doamne cum de nu la dat nevastasa afara din casa , in cele 20 de minute am aflat tot ce puteai sa stii despre familia lui . Cati copii are si toate rudele , ca isi iubeste sotia si ca fata lui cea mare e insarcinata plus multe altele . Si tot ce am zis a fost buna ziua . La naiba cu manierele mele trebuia sa ma abtin , as fii fost scutita de detaliile vietii unui om pe care nu il cunosc. Tot ce ma gandesc acum e ca asa le spune la toti clientii sau i-a placut de fata mea . Arunc gandurile cu acel om si ma concentrez pe ceea ce am de facut. Ma apropii de poarta si portarul ma priveste stuperfiat , cred ca a fost informat de regele dementilor , ca nu am acces pe proprietatea lui nu ca as mai vrea sa intru in casa lui pretioasa. Ma postez in fata lui si astept sa imi insire scuzele.
-Domnisoara imi cer scuze dar am fost informat ca nu am voie sa va las sa intrati.
-Stiu , acelasi rege nebun ma informat si pe mine. Stai calm nu am venit sa iti creez probleme , vreau doar sa ii transmiti domnului Ian un mesaj.
-Spuneti , domnisoara.
-Transmite-tii ca ii accept oferta si luni dimineata o sa fiu la firma sa.
-O sa il informez imediat .Altceva?
-Da , daca intreaba de ce nu am intrat , spunetii va rog ca ma grabeam si imi pare rau ca nu am reusit sa ii onorez invitatia.
-Am , inteles . Domnul nu stie de restrictie pusa de domnul Max nu?
- Sincer nu stiu , dar nici nu ma intereseaza . Nu vreau sa le creez neplaceri .
-Sunteti foarte draguta domnisoara . Rar am intalnit persoane ca dumneavoastra.
-Multumesc. Trebuie sa plec o seara buna.
-La revedere , domnisoara.Fac cale intoarsa spre , nici nu stiu unde e cred ca 22:00 si eu nu am unde dormi si toate astea din cauza unui idiot , care se crede rege. Ii arat eu lui infumuratul naibii. Caut un taxi si ma rog in gand sa nu mai dau peste alt taximetrist guraliv ca ma dau cu capu de geam. Sunt trista , defapt dezamagita a ajuns sa imi puna interdictie intr-un loc in care nu am fost decat o data . Si apoi sa mai aiba si tupeul sa imi ceara sa il las sa ma tina in brate. Doamne cat de tiran e. Nu vreau nimic de la el ce naiba nu pricepe ca nu poate sa ma constranga sa fac ce vrea el. Nu o sa locuiesc acolo , nici daca o sa se dea peste cap sa imi puna bete in roate.
Ajung in principala , si dau de un taxi , cine ar fii crezut ca printul sta pe o coasta in fundul lumii . Da eu sigur nu , daca nu il cunosteam sigur credeam ca e vampir sau ceva de genul.
Doamne , ce idioata sunt , ma gandesc la vampiri cand e o bezna afara si mai sunt si singura in pustietate. Super chiar sunt tare .
Urc in taxi si ii dau adresa , barului unde lucreaza Sam . Acum sper sa fie la munca , ca de nu o sa fiu nevoita sa dorm pe vre-o banca si sincer asta e singurul lucru pe care nu as vrea sa il fac. Am avut noroc , soferul nu a scos un cuvant , sunt mai mult decat multumita , dupa ultima experienta nu cred ca imi doream sa mai aud viata altui necunoscut . Imi sunt de ajuns problemele mele , nu le vreau si pe ale altora. Ajungem repede la destinatie si acum ma indrept spre barul unde lucreaza amicul meu.Localul e suspect de aglomerat si nu e decat zece jumatate. Inaintez printre corpurile transpirate , si incerc sa ma feresc de atingerile intentionate sau nu . Cu greu si cu un efort considerabil ajung la bar . Si multumesc tuturor zeilor Sam era acolo servind toata cloaca asta de betivani. Ma observa si indreapta spre mine.
-Hei , ce mai faci straino , ti-ai adus aminte ca mai traiesc ?
-Stiu , sunt cea mai groaznica prietena din lume , dar pot sa ma revansez .
-Cum ?
-Te invit la masa , maine . Ce zici ma ierti?
-Esti asa o lingusitoare.
-Ba nu e adevarat. Incerc sa ma revansez fata de prietenul meu.
-Lasa asta , ce iti dau ? Un cocktail cu cocos ?
-Cocktail cu cocos? De cand aveti asa ceva aici ?
-Noile idei ale lui Mark . Oricum e destul de bun pentru locul asta. Deci vrei sa il incerci?
-Da , sunt curioasa sa vad ce gust are , chiar daca nu ma dau in vant dupa cocos.
CITEȘTI
Jocul Destinului
RomanceEA - O fata inocenta cu nume de inger de doar 18 ani abia venita in Capitala pentru a-si continua studiile . Cade prada seductiei unui barbat cu 10 ani mai mare si accepta sa fie amanta acestuia , pentru a o putea ajuta sa se adapteze mai usor la...