Capitolul 24 Cat vrei sa scapi de plod

334 48 25
                                    

Angel



O lumină îmi deranjează ochii și pe lângă asta am impresia că îmi pocnește creierul . Nu îndrăznesc să îmi deschid ochii , de fapt nici nu știu unde mă aflu dar mirosul îmi spune că aș putea fii la spital. Nu mai țin minte nimic decât că mi se făcuse rău când am ieșit din biroul lui Max și apoi negru . Bine si vestea că nevastă sa e gravidă a ajutat puțin. De fapt mai mult de aia am și plecat . Acum știu că asta e finalul , nu mă mai bag doamne a lăsat-o însărcinată , și mie mi-a spus că divorțează. E clar mai fraiera de atât nu am cum sa fiu.


Îmi deschid ochii exact când ușa se deschide și pe ea intra Alex , ce naiba caută el aici . O doamne de cat timp sunt inconștientă de a ajuns aici .

-Alex , cum de ești aici . Și cum de sunt eu aici .

Ii aud pufnetul lui Max din spate și încă nu îmi dau seama ce sa întâmplat , și mă mai doare și capul destul de rău . Mă uit chiorâș la el și îl observ cum își dă ochii peste cap , care e problema lui de fapt .

-Te simți bine , Els . Te doare ceva ?


-Capul puțin ,probabil de la căderea de calciu .


-Da , sigur . Cădere de calciu cu ochi .


Mă uit șocată la el , cum se uită zeflemitor la mine de parca sunt ultimul om de pe pământ , încă mai e supărat pentru prostia aia de contract .

-Ce vrei sa spui , Max . Uite nu știu de ce esti supărat . Am glumit cu jumătatea din proiect voiam să te enervez , atât . Cum spuneam nu am nevoie de bani nemunciți , chiar daca eu l-am creat , daca ți-l dorești așa mult e al tau . Oricum eu nu am ce face cu el . Mă gândeam să accept jobul de la Johnson.

-Vezi idiotule, ti-am zis că nu ai de ce sa îți faci griji.


-Normal , că nu vrei banii mei . Doar de asta ai plănuit să ramai gravida cu mine sa te aranjezi pe viață .


-Ce am făcut ? Nu e adevărat.


-Da sigur , fata săracă și moralistă venita in Capitala sa prindă vreun fraier sa se îmbogățească. Frumos lucrat , domnișoara Angel , felicitări.


-Max , încetează .


-Nu Alex lasa-l , deci după câte ți-am înghițit , tot aceeași părere o ai despre mine . Defapt de ce mă mai mir , tu ești un mâniac egoist .


-Lasa „ Complimentele „ mai bine spune-mi cat vrei sa scapi de copil .


-Tu te auzi ce spui , nu pot sa scap de el nu e o nenorocita de vază pe care daca nu îți mai place o arunci. E o fiinta vie , idiotule.

-Max termina , o iei razna frate . Du-te și calmează te și vorbiți apoi , nu spune lucruri pe care nu le mai poți retrage .


-Nu mai am ce vorbi m-am lămurit de fetița asta . Spune-mi iubire cat vrei sa scapi de plod , oricum nu ai cu ce sa îl crești și eu nu îl recunosc . Zii , un milion doua , te-ai aranja pe viață , nu asta era scopul?

Lacrimile îmi cad rand pe rand pe obraji și nu mai reușesc să le rețin , nu merita lacrimile mele , de fapt nu merita nimic , dar nu pot sa ma mai abțin daca reușeam nu ii ofeream satisfacția asta . Mă ridic în fund pe pat și îmi adun tot curajul de care dispun îmi ridic capul și chiar daca simt o amețeală și o durere de cap de simt că îmi crapă . Incerc sa mă ridic dar eșuez bine înțeles , îl văd pe Alex cum vrea sa vina sa mă ajute dar îmi ridic mana că mă descurc . Renunț la a mai incerca să mă ridic pentru că nu o sa reușesc , mă pun mai comod in pat și îl fixez pe Max cu privirea

-In primul rand copilul meu nu e un plod , sau ce și al soției tale e la fel ? Nu că unt și fraiera, al ei e urmașul tau presupun , dar ști ceva nici nu contează , pentru că tu nu o sa fii niciodată tatăl copilului meu. Și spre deosebire de dumneavoastră domnule Maxwell eu nu sunt o criminala . Și spre știința dumneavoastră , o sa mă angajez și o să am cu ce sa îl cresc . Puteti sa vă luați averea și să vi-o băgați în fundul ăla mare de bogătaș înfumurat . Probabil când ai tot ce îți dorești restul nu mai contează , cum ar fii valorile morale , cei șapte ani de acasă și multe altele , dar țin să vă informez că eu inca le mai am , crezi ca daca umblam după averea familiei tale rămâneam de mult însărcinată . Dar știi ce între noi e o mare diferență și aici nu mă refer la vârsta , eu nici o data nu am incercat sa îți distrug viața , tu ai făcut-o cu a mea și nu o dată .

Jocul DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum