Capitolul 18 Fostul iubit .

444 38 16
                                    


Nu mai stau sa vad ce mai spune , si topai intr-un picior si in alergatura asta intru intr-un barbat , ei bine asta e si mai bine , da doamne sa nu fie batran .
-Angel , nu fii nebuna.
Asta sa o creada el , nu mai stau pe ganduri si il sarut pe tipul din fata mea , chit ca o sa ma creada nebuna nu imi pasa , si totusi simt o senzatie familiara in sarutul asta , cand vreau sa ma retrag , ma trage spre el si adanceste sarutul . Asta nu am prevazut capcaunul o sa fie foarte furios .
Imi da drumul sau nu stiu , Max ma trage din bratele tipului din fata mea .
-Angel ce dracu e in capul ala sec al tau. Nimic iti zic eu , cum sa faci asa ceva doamne cat de nebuna esti.
Imi ridic privirea spre tipul pe care tocmai l-am sarutat si am parte de socul vietii mele.
-Nicolas .
-Buna ingeras , ce sa zic o primire mai buna ca asta nu puteai sa imi faci.
-Ce , cauti tu aici ?
-Sigur nu pe tine.
-El e , iubitul nu?
-Nu.
-Da .
-Hatarati-va . Nu sau Da.
- E nervoasa pe mine si impulsiva . Sa nu uitam de nebuna.
-Opreste-te Max , ma cunoaste .
-Te cunoaste de unde.
-Trebuie sa recunosc , erai frumoasa si inainte dar acum esti woow.
-Multumesc Nik , si scuze pentru aia.
-Angel ce dracu se intampla aici ,
-Nu te priveste ,
-Angel , rabdarea mea are o limita si tu ai depasito astazi cu mult , raspunde cand te intreb lasa incapatanarea asta inutila.
-Usurel Max , sunt fostul iubit al ei. Ma parasit pentru capitala.
-E fenomenala .
-De parca tu nu stiai asta , ei bine daca nu stiai o sa afli in curand.
-Vin-o cu tine aveam intalnirea de la 16:00 nu?
-Da .
-Vin-o impielitat-o . Ca te mananc cu fulgi cu tot. Te simti mai bine acum ca te-ai razbunat.
-Ma doare piciorul , nu pot sa mai merg .
-Pana acum cum ai topait pana aici ,exact asa faci si inapoi .
-Nicolas , nu o atinge asta daca vrei sa nu ne suparam. Daca e incapatanata , se descurca sa ajunga inapoi.
-Ma duc acasa .
-Esti invitata mea , sa vedem cum ajungi , desculta intr-un picior fara bani si chei.
Il vad cum pleaca , si imi vine sa plang jur , si acum de nervi , cum naiba sa ma lase asa . Plus durerea de la picior care ma termina , tot ce vreau e sa ma asez jos.
-Nicolas.
-Scuze , scumpo , nu ma bag , el e sefu.
Ii vad cum pleaca si imi vine sa il strang de gat , topai inapoi . Inainte sa intre in birou strig .
-Idiotule.
Rade si intra inauntru , ma chinui sa ajung ma mai tin pereti , mai fac pauza. Si intr-un final ajung . Isi intorc capetele spre mine si eu ma uit urat la el . Ajung cu greu la canapea si ma arunc in ea . Ma lovesc din greseala la picior si injur.
-La dracu.
-Ce sa intamplat ingeras , te doare ceva ?
-Scuteste-ma Max .

Foamea pune stapanire pe mine si simt cum ma ia cu ameteala , clipesc des sa alung ceata din ochi , se pare ca efortul plus lipsa mancarii si-a pus amprenta pe mine . Isi intrerupe conversatia si da un telefon .
-Jessica , adu-mi te rog un piept de pui cu garnitura de cartofi.
-Continua Nik , cat la suta primesc din actiunile firmei tale daca decid sa te ajut?

Nu mai ascult continuarea , pentru ca am o durere de cap groaznica , si inchid ochii . Nu stiu daca am procedat bine , se vede ca e nervos si se chinuie sa mascheze asta . Nici nu vreau sa stiu la ce sa gandit sa imi faca dupa ce termina . Se aude o usa si pun pariu ca e secretara.
-Las-o pe masa , multumesc Jessica.
-Angel , pune mana si mananca , nu am chef sa ajung pe la urgente.
-Nu imi e foame.
-Nu iti mai spun a doua oara.
-Nu imi e foame , ce nu pricepi.
-Continua , Nik  am un copil de crescut . Daca acum e asa iresponsabila , nu vreau sa stiu cum era inainte.
-Ai sa razi dar nu seamana cu Angel care o cunosc eu.
-Adica ?
-Nu il intereseaza , las-o balta.
-Ba chiar sunt foarte curios , ascult.
-Capitala a schimbat-o destul de mult de la fata rusinoasa si inchisa a ajuns tupeista si destul de incapatanata dupa cate am observat . Abia iesea o data sau de doua ori pe saptamana  sa se vada cu mine si nu avea incredere sa vina cu mine niciunde , abia daca a venit o data sau de doua ori cu mine cu masina.
In timpul asta nu stiu cum a ajuns langa mine si a mai si taiat pieptul de pui.
-Deschide  gura ,
Actionez instinctiv si o deschid si sa fiu  a naiba daca nu imi adusese aminte de visu sau ce doamne iarta-ma sa intamplat aseara.
-Nik  , as aprecia daca nu ai mai da detalii , despre trecutul meu.l
-Ia si mananca si taci , esti un drac impielitat , de cand ai venit faci numai tampenii. Ai ajuns faimoasa in firma si nu e decat prima zi.
-Lucreaza aici.
-Da , e asistenta mea. Dar nu e de prea mare ajutor daca ma intrebi pe mine.
-Daca m-ai inchis in birou si m-ai pus sa citesc niste foi de care cred ca nici nu ai nevoie . Pe bune iti bati joc.
-Dar tu ce ai facut ingeras toata ziua , vrei sa ti le enumar , ca am cateva de spus .
-Iti cam pune capac nu ?
-Nici nu vreau sa ma gandesc. Lasand asta la o parte , Angel o sa stabileasca o intalnire pe saptamana viitoare  si mai discutam. Imi place ideea si potential are firma .
-Eu , de ce nu se ocupa secretara ta de asta . Si asa are gura mare.
-Pot sa te asigur ca nu mai mare ca tine iubire.
-Nik ai mai vorbit cu Adela , sau cu ai mei?
-Da , zilele trecute cred ca o fac mai mult ca tine . Sunt bine Adela se pregateste de Bac , si e stresata toata.
-Am zis ca ii sun zilele astea , dar nu  am avut cand.
-Da se ocupa in general sa imi manance mie nervii.
-Ar fii dragut daca te-ai mai duce si tu pe acolo le e dor de tine . Cred ca de un an nu te-au mai vazut.
-O sa ma duc , curand.
-Bine atunci ne vedem ,mi-a parut bine sa ne revedem .

Jocul DestinuluiWhere stories live. Discover now