Sakura
(İç ses)Hadi kızım aç gözlerini! Hadi! Çok fazla kan kaybetmişsin. Bu heriflerde doğumdan anlayan yokmuymuş. Hepsini geberteceğim! Kızımı delik deşik etmişler CHANNAROO! Hinataya doğru döndüm "Ne oldu?" bana garip garip bakıyordu. Hinata "Biraz sakin olsa-" "BEN SAKİNİM!"
Nihayet hastaneye ulaşmıştık. "Ameliyathaneyi hazırlayın çabuk!" Tüm hemşireler Saradaya bakıyorlardı. Gözleri kocaman olmuştu hemşirelerin. Gözlerimden akan yaşlar kesilmiyordu.1 SAAT SONRA
SAKURA
"SAKURA KALP ATIŞLARI YAVAŞLAMAYA BAŞLADI" "TAMAM TAMA-" gözlerim istemsizce kapanıyordu. Etraf kararmaya başladı. Neler oluyor? Sanırım bilincini kaybediyorum. Şimdi olmaz. Şimdi olmamalı! Çakra depomdan yararlanmam lazım. Çakra depomu kullanıyordum. İyileştirme jutsusu çok Çakra yiyordu. Gözlerimdeki karanlık dağılmaya başladı nihayet. Etrafımdaki hemşireleri itekledim ve ameliyat sedyesine geri döndüm. Asistanım iyileştirmeye devam ediyordu. Tekrar başladım kızımı iyileştirmeye. Hala aklım almıyor. Bu kadar korumacı davranırken bile nasıl oluyorda basitçe kızımı kaçırıp delik deşik edebiliyorlar? Bu herifler ne kadar güçlü?Nihayet ameliyat bitti. Saradayı yoğun bakıma aldık. Şimdi asıl savaş başlıyordu. Eğer gerçekten kaguyayı dirilteceklerse büyük sorunumuz var. Bu Kaguya denen kişi Ōrsutsūkinin kurucusu. Bu çok büyük bir güç. Tanrısal boyutta. Boruto için endişeliyim. Eğer çocukta jougan yoksa ayaklı jougan kendilerine doğru geliyor. Ellerine iyi bir fırsat geçmiş olur. "MİLLET TOPLANIN! BENİ TAKİP EDİN." boruto Sasuke ve Naruto tıbbi yardıma ihtiyaç duyabilir. Köydeki tüm joinin seviyesindeki ninjalari toplamıştım yola koyulmuştuk.
Selaaam. Ulan yine baya bı zaman geçti. Ama devam edicez. Heyecanlı bölümler bizi bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada~SON SAVA$
FanfictionBoruto ay yüzeyinde 5 yıllık eğitimden sonra Konohaya geri döner. Yakınlarıyla özlemlerini giderdikten sonra Jounin sınavlarına girer ve bir saldırıya uğrar. Borutonun ailesi onu daha önce hiç böyle görmemiştir.