5 Gün sonra
Sarada
Boruto ve bana verilen tatil süresi 1 ay kadar. Bu süreyi iyi değerlendirmek gerekiyor. Boruto ikimizinde istekleri doğrultusunda bize bir balayı düzenlemiş. İkimizde gideceğimiz yerden memnunduk. Kış mevsimi olduğu için dağlardaki bir kaplıcaya gidecektik. Bavullarımızı arabanın bagajına attık ve yola koyulduk. 2-3 saatlik yol gittikten sonra durduk. Çünkü hem ninlenmemiz gerekiyordu hemde Boruto'nun aracın lastikleriyle ilgilenmesi gerekiyordu. Sonuçta yolları buz tutmuş bir dağa tırmanacaktık.
...
Arabaya tekrar bindik. Boruto aracın lastık basınçlarını ve durumlarını kontrol etmişti. Birde her zorluğa karşı zincirde takmıştı. Aracımız sedan olabilir ama 4x4 bir arabaydı. O yüzden içim rahattı doğrusu.
Boruto
Aracın lastıkleri iyi durumda. Zincirde taktım. Hiçbir sorun yok. Rahat rahat gidebilirim. 10-15 dakikalık tırmanıştan sonra yollar iyice kapanmaya başladı. Sarada'ya doğru döndüm ve 'Üşüyormusun?' dedim. Çünkü koltukta büzülmüş kalmıştı. Kafasını olumlu anlamda salladı. Klimayı biraz daha sıcak ayarladım ve yola devam ettik. Yollar o kadar karlı ve buzlu olmaya başladı ki gaza her dokunduğumda araç kayıyordu. Yol sağ tarafa doğru kayıyordu eğimliydi ve araç kayıyordu. Neyse ki yolun kenarlarında araçları tutmak için demirden bariyerler vardı. Araba demirlere hafifçe dokundu ve durdu. Saradaya doğru baktım ve gülerek 'Yolda kaldık' dedim. Biraz korkmuş görünüyordu ama gülerek 'Çekici çağırmalıyız' dedi. Hemen torpidoyu açtım ve otelin çalıştırdığı çekiciyi çağırmak için otal görevlilerini aradım. 'Yolda kaldık. Bize yardım etmeniz gerekiyor.' dedim. Bana olumlu yanıt verdiler ve aracın 10-15 dakikada geleceğini söyledi. Telefonu kapadım. Telefonun bu havada çekmesi bile mucizeydi. Sarada'ya döndüm ve 'Bekleyeceğiz. Bu süreyi güzel değerlendirebiliriz' dedim. Bana doğru yaklaştı ve yanağımdan tuttu. Kendine doğru hafifçe çekti ve dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu. Ardından 'Dışarıya çıkalımmı?' diye sordu. Kafamı olur anlamında salladım ve dışarıya çıktım. Aracın sağ tarafı bariyerlere değdiği için kapısı açılmıyordu. Benim indiğim taraftan inmek zorundaydı. Ben inmesine yardım ederken. Birden sendeledim ve yere düştüm. Yer buzdu çünkü. İkimizde kahkahalar içinde boğuluyorduk. Yavaşça doğruldum ve birbirimize destek vererek bariyerlerin olduğu yere gittik. Orada güzel resimler çekindikten sonra araca geri döndük. Hava buz gibiydi çünkü. Klimayı açtık ve beklemeye başladık. Yaklaşık 10 dakika sonra kar ve sis ardından gelen far ışıklarını gördük. Çekici önümüzde döndü ve geri geri bize doğru yanaştı. Arabayı çekiciye çıkardık ve kaplıcaya doğru yola çıktık. Balayı için geldiğimiz dağ çok yüksekti. Yaklaşık 20 dakika sonra otele varmıştık. Hemen arabayı çekicinin sırtından indirdik. Ben hemen bavulları araçtan çıkardım ve Sarada'nın yanına koydum. Ardından 'Sen bunlarla ilgilenirmisin? Arabayı park edeceğim.' dedim ve Sarada'nın vereceği cevabı bekledim. 'Tamam' dedi ve yanağımdan öptü. Hafifçe sırıttım ve arabaya binip park edebileceğim boş bir yer aradım. Çok geçmeden bulmuştum. Otel fazla kalabalık değildi ama yinede insanlar vardı. Hemen arabayı park edip koşarak Sarada'nın yanına döndüm. Ellerindeki poşetleri ve bavulları aldım ve yanında ona eşlik etmeye başladım. Resepsiyona gelmiştik.
Sarada
Boruto hemen bilgilerimizi vermişti. Resepsiyon görevlisi 'Gerçekten siz onlarmısınız? Gerçekten 7.'nin oğlumusun? Sen gerçekten bir Uchiha'mısın?' diye sordu. Ben daha ağzımı açmadan Boruto 'Evet biz onlarız! Uchiha ve Uzumaki! Gerçi artık son Uchihalar Sasuke babam ve Sakura annem!' dedi kafasını kaşıyarak. Belli ki götü kalkmıştı yine 'Sus lan!' dedim. Biranda bağırarak. Kafasına yumruğu geçirmiştim. Ne yapayım ama! Bir beyinsizle evenince böyle oluyordu. 'Aaah! Neden her seferinde vurmak zorundasın ki?' dedi kafasını ovuştururken. Arkadan yaklaşan adam 'Aynı Sakura ve Naruto gibisiniz!' dedi. Hemen ikimizde arkamızı döndük. Arkamızdaki kişi Kakashi sensei'di. Borutoyla ikimiz aynı anda 'NEEEEE?' diye bağırdık. Kakashi 'Ne? Ne? Ne oldu?' diye bağırdı. Şaşırmış bir şekilde. Boruto hemen 'Sen burada ne yapıyorsun?' dedi. Kakashi 'Emekliliğimin tadını çıkarıyorum' dedi rahat bir şekilde.
...
Boruto bavulları bizim odaya taşıyordu. Nefes nefeseydi. Bense arkasından ona gülerek geliyordum. Bavulları yere bıraktı ve bana sinirle döndü. 'BİRAZ İŞE YARA LAN!' diye bağırdı. Otelde asansör vardı ama bozuktu. Ben hala gülüyordum. 'Hadi sana biraz yardım edeyim' dedim ve elindeki poşetleri aldım. Sinirli hali bile çok tontiş gözüküyordu. Nihayet odaya varmıştık. Boruto 'Birdaha asla en üst kattan oda tutmayacağım!' diye söyleniyordu. Bütün eşyalarımızı yerleştirmiştik. Burada 3 hafta kalacaktık sonuçta. Oda *L* şeklindeydi ve yatak camın önündeydi. Yatak yuvarlak ve kırmızı renkliydi. Televizyon neredeyse tüm duvarı kaplıyordu. Televizyoun altında ufak bir buzdolabı vardı. Yatağın yanlarında da gece lambaları vardı. Banyo gayet güzeldi. Üstelik geniştide. Her odanın kaplıca için özel büyük küvetleri vardı. Kıyafetleri yerleştirdikten sonra hemen kendimi yatağa attım. Boruto'da yavaşca üstüme doğru çıktı. Her zamanki gibi yine öpüşüp koklaşıyorduk. Beni boynumdan tutmuştu. Geçirdiğimiz her saniye dahada ateşleniyorduk. Boruto beni öyle güzel kavramıştı ki hayatımın en rahat ve en güzel anlarını yaşıyordum. Hemen Borutoyu yanıma doğru ittim ve üstüne çıktım. Dayanılmaz bir zevk içersindeydik. İçersi biraz soğuk gelmiştiki üstümüzü yorganla kapatmıştık. Yavaşca üstümü çıkarmaya başlamıştık. Dışarıda deli gibi kar yağıyordu. Boruto Üstünü tamamen çıkarmıştı. Bende çıkarmıştım. ***SAPIK YAZAR MOD ON!*** Boruto'nun hazır olması için biraz destekte bulundum. Anlarsınız işte onuda buraya yazmıyım. Boruto beni altında aldı.
Boruto
Sarada'yı altıma almıştım. Bana biraz yardımcı olmuştu. Bu daha ikinci seferimizdi. Yavaşca Sarada'nın içine doğru bastırdım ve biraz durdum. 1 saniye kadar. Sarada'nın durumuna baktım. İyi gözüküyordu. Nazikçe ikinci hamlemide yaptım ve önce geriye sonra tekrar ileriye doğru ittirdim kendimi. Sarada 'TCH! Ah' diyebilmişti sadece. Gözlerini benim gözlerime odaklayıp gülümsedi. 'İyimisin?' dedim. 'Hiç olmadığım kadar!' dedi fısıldayarak. Sarada iyice alışmıştı. Kulağına yaklaşıp 'Seni seviyordum Uzumaki Sarada!' dedim. Gülümseyip 'Bende seni Limon kafa!' dedi. Sarada'nın ellerini tutuyordum. Biraz hızlanmaya başlayınca İkimizde ellerimizi sıktık. Bu otelden küçük Boruto olmadan gitmek yoktu. Sarada 'Hadi ama çok yavaşsın!' dedi. 'Böyle daha güzel' diye cevap verdim. Sonunda sınırımıza ulaşmıştık. Sarada 'Sonunda' dedi. İkimizde boşalmıştık. Son kez hamlemi yapıp Sarada'nın üstünden çekildim. Yanına uzandım ve ikimizde tavana bakakaldık. Sarada 'Vay be! Önceden kavga etmeden duramazdık. Sürekli kavga ederdik. Bide şimdiki halimize baksana.' dedi gülerek. Bende 'Evet ben bile inanamıyorum aşkım' dedim. ikimizde gülmüştük. Yanımda duran kumadaya baktım ve 'Aaa! Kumanda buradaymış dedim.' Sarada 'Televizyonu açsana o zaman deli!' dedi sırıtarak. Kumandayı elime aldım ve düğmesine bastım. İkimizinde sevdiği bir film denk geldi. Sesini biraz açtım ve izlemeye başladık. Dışarıda kar hala yağıyordu. Gece olmuştu. Yolculuğa zaten öğlenleyin başlamıştık. İkimizinde uykusu gelmeye başlamıştı. Hemen kalkıp küvete doğru yöneldim. Suyu açtım ve küveti doldurdum. Küvetten sıcak buharlar çıkıyordu. Sarada ile küvete girdik ve konuşmaya başladık. Birbirimize şakalar yapıyorduk. Yani eğleniyorduk. Yarım saat sonra küvetten çıktık ve kurulandık. Küvetin suyunu boşaltmıştık. Hemen pijamalarımızı giydik ve kendimizi yatağa attık. Attığımız gibide uyuya kalmıştık. Bugün çok yorucu bir gündü.
Eweeet bu bölümde bitti arkadaşlar. Buarada size birşey sormam gerek. Gebelik testi yukarıdaki olaylardan ne kadar sonra yapılır bilen varsa bi yorumlara yazsın yazmasssanızda zaten Naruto evreni yaw 1 gün sonra yaptı derim. Ve Saradanın hamile kalıp kalmadığını merak ediyorsanız takipte kalın. Bu bölüm şimdiye kadar yazmış olduğum en uzun bölüm buarada. Hade BB
1063 KELİME!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto&Sarada~SON SAVA$
FanfictionBoruto ay yüzeyinde 5 yıllık eğitimden sonra Konohaya geri döner. Yakınlarıyla özlemlerini giderdikten sonra Jounin sınavlarına girer ve bir saldırıya uğrar. Borutonun ailesi onu daha önce hiç böyle görmemiştir.