Changbin'den yiyeceği dayağı hesaba katıp okula erken gelmişti Minho.Erkenden kastı güvenlikçi dayı ile aynı saatte gelmekti tabikide.
Okulun arka bahçesine geçip telefonuna bakmaya başladı.
Telefonuna bakmaya devam ederken bir anda elinden çekilince bağırarak küfür edip telefonunu çeken kişinin elini tırmaladı.
"Sikeyim seni Minho."deyip telefonunu bırakan Jisung'u görünce hızlıca elini tuttu.
"Oğlum reflekslerim var benim ani hareketler yapma bana."
"Bu elimi tırmalamanı gerektirmez."dedi Jisung.Elindeki su şişesini açıp Jisung'un eline su döktü.
Jisung bana pis pis bakıp elini çekti."Sabahın göründe napıyorsun burda lan? Sigara mi içiyorsun gizliden yoksa."
"Salak ne sigarası? Changbin'den kaçmak için erken geldim."dedi Minho Jisung'un kafasına hafifçe vurup.
Jisung Minho'nun elini ısırır gibi yaptı."Söylemedi mi Changbin.Felixle konuşmuşlar.Yavşak Felix flört olduk diyor."
Minho şaşkınlıkla elini ağzına kapattı.Jisung onun tepkisine güldü."Bayıl bide feriha."
"Vay piç.Hiçte söylemedi."dedi Minho.
Jisung ayağa kalkıp elini ona uzattı."Gel kahvaltı yapalım.Okulu asalım beraber."
Minho bir Jisung'un yüzüne bir eline bakıyordu.
"Salak mısın Minho?Gel kaçalım işte."
Minho birkaç saniye annesinden dayak yiyip ölme ihtimalini düşündü.Sonra aklına Jisung'la nasıl eğlenebileceği geldi.Alacağı cezayı siktir edip kendisine uzatılan eli tuttu.
•~•
"Yavaş ye ayı.Boğulacaksın."dedi Jisung.Minho elini boşver anlamında salladı.
"Boşver.Bana bişey olmaz."dedi Minho ağzı yemekle doluyken.
Jisung Minho'nun zorlukla ağzına tıkıştırdığı pankeki yemeye çalışıyordu.
Minho ağzındaki yemekleri yuttuğunda elleriyle Jisung'un yanaklarına dokunup konuştu."Sincapa benziyorsun.Yanaklara bak."
Jisung eliyle zafer işareti(✌)yapıp gülümsedi.
"Bundan sonra iced americano alıp çimlere gidelim."dedi Jisung.
Minho olur der gibi kafasını salladı.Minho zengin olduğu için hesabı zorlanmadan ödediler.
Hızlıca kafeden ayrılıp Starbucksa gittiler.Minho sıraya girerken Jisung kapının önünde bekliyordu.
Birkaç kere Felix ve annesi aramıştı.Hyunjin bir sürü mesaj atmıştı.Onlara kısa bir mesaj yazdı.
O sırada Minho geldi.
"Bundan sonra benim adım Mimho."dedi eliyle bardağı gösterip.