3.rész Új barátok

18 2 10
                                    

Nappali:
-Reggelt apa!
-Reggelt!
-Van még müzli?
-Ú fiam nem tudom. Nem néztem.
-Jellemző. Bár az idősek már nem látnak olyan jól. - mondtam gúnyosan.
-Ha ha! Nem az én dolgom figyelni rá. Azthittem, hogy te ezt észben tudod tartani. Hogy milyen jó a mai fiatalok memóriája. - mondta szarkasztikusan.
-Jó igaz! Általában mindig megjegyzem, csak most sok dolog történt és kiment a fejemből.
-Ez érthető. Ó várj! Tegnap mintha eldobtam volna egy üres müzlis dobozt!
-Hát akkor már nincs. Nyahh most mehetek el a boltba! - bosszankodtam.
-Vagy ehetnél édesség helyett mondjuk tojást, szendvicset, piritóst vagy bármi mást.
-Ja vagy akár kávézhatnék is mint te. - mondtam szarkasztikusan.
-Majd pár év múlva. Meg amúgyis aztmondtad, hogy nem szereted a kávét.
-Hát nem is. Legalábbis amiket itthon ittam azok nem voltak valami jók (nevetés).
-Azért még kávét tudok csinálni!
-Jó csak viccelek.
-Amúgy lent van egy automata. Sok csoki van benne, talán kipróbálhatnád azt.
-Ez egész jó ötlet. Legalább nem kéne elmennem a boltba és tudnék animéket nézni.
-Azokra a mesékre gondolsz?
-Nem mesék! Ha mégegyszer mesének nevezed őket én esküszöm elköltözöm! - mondtam mérgesen.
-Jó na, ne vedd ennyire komolyan (nevetés).
-Jó, én mentem inkább csokiért.
-Ha már ott vagy nézd meg, hogy van-e sportszelet.
-Oké!

A basementnél:
Jé! Van elöttem egy srác. Ahogy látom már sok csokit vett. Még nem is láttam itt eddig.
-Szia! - köszöntem neki.
-Heló! Te is csokiért jöttél?
-Aha.
-Ja oké. Hamarosan végzek, csak még veszek kettőt.
-Rendben.
-Miért vagy maszkban?
-Hát...igazándiból ez egy protézis.
-Oh, bocs.
-Semmi gáz. Te amúgy ismered Larryt igaz?
-Aha. Te is? - kérdezte egy szelet megbontása közben.
-Aha, haverok lettünk.
-Az szuper.
-Te amúgy...láttál itt kísértetet?
-Miért...te láttál? - kérdezte meglepetten.
-Azthiszem igen.
-Wow! Tudtam én, hogy igazam van. De senki nem hitt nekem. Végre valaki más is látott egyet!
-Nem furcsa szerinted, hogy eddig csak nekünk tűnt fel?
-Hát a többiek hülyék.
-...vagy lehet, hogy mi voltunk rosszkor rossz helyen.
-Talán. Amúgy te melyik csokit preferálod?
-A Milkywayt. Csak az a baj, hogy a sima változata kicsi. És ahogy látom az automatában csak olyan van.
-Aha. Ez szerintem is borzalmas. De legalább van.
-Igaz.
-Én szerintem megyek is ezekkel sorozatokat nézni.
-Jó sorozatozást!
-Kösz!
Na most, hogy vettem 3 milkywayt, 1 sportszeletet és 2 twixet mehetek is a szokásos szombati programomra.
-Szia Sal! Csokit vettél? - köszönt ide Larry.
-Ő igen. Te is azért jöttél?
-Aha. Szombaton mindig leugrok 2 twixért. Az egyiket megeszem, a másikat meg anyámnak adom, mert ő is imádja. Utána meg nézek valami sorozatot, vagy elunom magam.
-Ismerős. Én általában a szombatomat mindig anime vagy egyéb sorozatok/filmek nézésével töltöm. Meg játszani is szoktam. És mivel elfogyott a müzli, ezért kénytelen vagyok most csokival helyettesíteni. - mondtam megjátszott szomorúsággal.
-Jaj te szegény. - mondta szintén így.
-Egyébként csak 2 twixet veszel?
-Aha!
-Akkor meghívlak rá, tessék.
-Jaj Sal, tedd el magadnak. Igazán nem kell.
-Amúgy is csak feleslegesen vettem. Vagy talán megéreztem, hogy pont ilyet akarsz venni. Merthát médium vagyok.
-Hát most már el is hiszem. (nevetés) De tényleg idaadnád?
-Persze! Fatert úgyis idegesíti, ha sok édességet eszek. Ő inkább sós párti.
-Az én anyám szerencsére imádja az édeset. De persze nekem mindig elmondja, hogy: "Ne vidd tulzásba, mert kilyukad az összes fogad". Minden Halloweenkor ezzel kezd (nevetés).
-Tök szuper, hogy ennyire érdekli az egészséged.
-Hát nem tudom, engemet sokszor már idegesít. - panaszkodott.
-Én szeretem, ha aggódik értem a fater. Ha nem tenné, akkor már egyáltalán nem érdekelném, ami nagyon szar lenne. Anya óta talán gáz lehet másoknak, de ő volt az egyetlen barátom és mindig számíthatok rá. - lelkiztem.
-Szerintem nem gáz. Fater eltűnése után énis sokat számíthattam muterra. Mindent meg tesz értem. Most is benáthásodott, mert annyit dolgozott.
-Sajnálom. Esetleg bemehetek jobbulást kívánni, vagy inkább most ne zavarjam?
-De gyere csak be. Szerintem örűlne neki. Meg ha már itt tartunk, mutathatnál egy animét, mert én még életemben nem láttam egyet se.
-Ó, oké. De nehogy azt hidd, hogy én már olyan sokat láttam. Kb énis csak 1-2 éve kezdtem.
-Hát én meg 0 perce szóvaaal...
-Akkor neked egyszóval bármit mutathatok.
-Pontosan. Még japán mesecsöcsöket is (nevetés).
-Az a hentai (nevetés).
-Legalább mostmár tudom, hogy azt is nézel há!
-Mi? De-dehogy is né-nézek azt! - mondtam a maszk alatt vörösödve.
-Most tuti, hogy full vörös vagy a masz alatt öregem!
-D-dehogy is! Honnét tudhatnád!?
-Hát szívesen megbizonyosodnék róla. - jelentette ki vigyorogva.
-Ilyen b-béna trükkel nem fogom levenni a maszkomat.
-Méghogy trükk! Hát micsoda vádak ezek! Szégyeld el magadat Sal Fisher!

Sally Face egy új kezdetWhere stories live. Discover now