22.Gerçek

829 63 27
                                    

Keyifli okumalar♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar♡

"Geri geleceğim küçük insan!"

Hayır... 

Gözlerimi hızla araladığımda yine kabus gördüğümü anladım. Bu kabus tekrar kendini hatırlatmıştı. Unutmuş muydum ki sahiden? Hayır! Unutmamıştım. Sadece kendime bir iki gün izin vermiştim. Ama şimdi bana kendini hatırlatmıştı. Neyse kalksam iyi olacaktı. Evden ses gelmediğine göre kızlar ya çıkmıştı ya da hala uyuyorlardı. Daha fazla yatakta oyalanmadan kalktım. Banyoya girdim. Aynadan kendime baktığımda gözlerimin içinin kızardığını gördüm. Suyun geçireceğini ümit ederek çeşmeyi açtım. Bir kaç suyu yüzüme çarptıktan sonra tekrar aynaya baktığımda yüzüme azda olsa renk gelmişti. 

Havlumu elime aldım. Yüzümü kurulayarak odama geçerken "Dingdong. Dingdong."  Zil çalmıştı.

Elimde havlum ile kapıya yürüdüm. Ben yürürken tekrar çalmıştı. 

"Geldimmm." Diye bağırdım.

Biraz daha hızla yürüdükten sonra hızla kapıyı açtım. Olamaz! Gördüklerim gerçek olamaz. Olduğum yerde donmuş gelen kişiye bakıyordum. Ama bu rüya olmalıydı. Evet, evet bu bir rüya olmalıydı. Kendime gelip kapıyı kapattım ve arkasına yaslandım. Ve kendime rüya olduğuna dair sözler söylemeye başlarken kapı tekrar çalmıştı. 'Hayır ya bu bir rüya olmalı.' Diye kendi kendime söylendim. Ama tekrar kapıyı açtığımda yine aynı kişiler vardı karşımda.

"Meleğim bizi gördüğüne sevinmemiş gibisin." Diye konuştuğunda Dean gözlerimi üst üste kırpmaya başladım. Ve kendime gelerek Deanı kolundan kendime çekerek sarıldım.

"Sevinmemek mi! Dean seni nasıl özledim biliyor musun? Rüya sandım. Gerçek olamayacak kadar güzel bir rüyasın sandım. O yüzden o tepkileri verdim." Dedim. 

Dean da ellerini belime koyarak kendine biraz daha çekti. 

"Rüya değil güzelim. Sensiz bir saniye daha fazla başka bir ülkede kalamazdım." Diyerek kafasını boynuma gömerek derin bir nefes çekmişti içine.

Biz Dean ile hasret giderirken "Çekil be abi bizde sarılalım yengeme." Demişti Eldon. Deanı kollarımdan alıp kendi yerleşmişti. Onun bu haline gülüp saçlarını karıştırdım.

"Ne oluyor burada Arya?" Diye arkamdan ses geldiğinde hızla Eldondan ayrılıp arkama döndüm. Karşımda kızlar duruyordu. İşte şimdi yanmıştım. 

"Arya canım ne oluyor dedim. Hem bu kişiler Alaska da evine gelen yabancılar  değiller mi?" Dediğinde ne diyeceğimi bilememiştim. 

"Evet biziz. Siz gittikten sonra Arya ile tanışıp arkadaş olduk. Oda eğer Türkiye'ye gelirsek bizimle ilgilenebileceğini söylemişti." Diye hiç beklemediğim kişi konuşmuştu.

Dolunayın Sihri {Düzenlenecek}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin