-Bakugo, ne kadar korkunç dönemler olduğunu bildiği için olay çıkarmadan günlük hayatınıza nasıl devam ettiğinizden oldukça etkilendi.
-İkiniz ilk çıkmaya başladığınızda bu konularda bilgi sahibi olmadığı için pek bişey anlamadı sizde bu konudan bahsetmediniz ya da sahip olduğunuz rahatsızlığı gösterdiniz (çoğu zaman).
-Sonunda bunu öğrendi ve o zaman ay boyunca belirli bir zaman diliminde size daha fazla dikkat etmeye başladı.
-Ve aslında günlerinizi ezberliyor, özellikle de adetinizin ne zaman geldiğini gerçekten hatırlamadığınızda.
-Genelde unuttuğunda Bakugo sana bundan bahsetmez.
-Bunun yerine size hakaret olarak algılanabilecek ipuçları verecek (endişelenmeyin, bağırmaz), ama elbette onu ve tsundere yollarını tanıyorsunuz.
-Bunu yaptığında, ona her zaman küçük bir gülümseme verirsiniz, sessizce ona teşekkür eder ve sözlerini ciddiye almadığınıza güvenirsiniz.
-Günü geldiğinde, gazabınızla yüzleşmek için zihinsel ve fiziksel olarak hazırdır.
-Çığlık atmayacak veya sizi reddetmeyecek gibi, aslında size kendi tarzında daha iyi davranacaktır.
-Halkın içinde ona tam anlamıyla sarılabilirsin ve o seni durduramaz, bir nevi.
-Bunu işaret ederseniz, size sadece 'susmanızı' söyleyecektir.
(Ama tabii ki başka biri işaret ederse, bazı kıçları dövmeye hazırdır.)
-En sevdiğin atıştırmalıkları bir gün önce alır, böylece kendini gerçekten berbat hissettiğinde sana verebilir.
-Alırsanız, bitince ağrı kesici de alır.
-İstediğinize dair en ufak bir ipucu verirseniz, hiç tereddüt etmeden sevgisine boğacaktır.
-İnsan ısıtıcısı Bakugo ve onun kapüşonluları varsa, battaniyelere ve ısıtma yastıklarına kim ihtiyaç duyar?
-Sadece kapüşonlularını sana doğru uzatıyor ve onu giymeni bekliyor.
-Bunu her zaman yaptığı için, ayın o zamanında onun kapüşonlularını giymediğinizde kendinizi garip hissediyorsunuz.
-Ara sıra size sarıldığı, ne kadar sıcak ve terli olduğunuz için ona bırakmasını söylerseniz bırakmayı reddettiği zamanlar vardır, bu yüzden battaniyeleri bırakmanız gerekecek.
-Bakugo'nun elleri var olduğu için ısıtma yastıklarına para harcamanıza gerek yok.
-Kramplardan şikayet ediyorsanız, onu yatıştırmak için elini doğrudan alt karnınıza koyar, bazen ara sıra oraya buraya masaj yapar.
-Ayrıca sizi kramplarınıza yardımcı olacak bazı egzersizler yapmaya teşvik eder.
-Onlar yüzünden geceleri uyuyamıyorsanız, onu uyandırmaktan çekinmeyin, size mümkün olduğunca yardım etmek istiyor.
-Herhangi bir mide ağrınız veya mide bulantınız olduğunda, size yardımcı olması için size yiyecek veya içecek hazırlayacaktır.
-Kusma noktasına gelmenden gerçekten nefret ediyor, seni bu kadar acı içinde görmekten gerçekten hoşlanmıyor.
-Ama bu olduğunda, yüzünü yıkayan ve seni kestirmeye zorlayan kişi o olacak.
-Genellikle ruh hali değişimleriniz için kendini zihinsel olarak hazırlaması gerekir.
-Sanki ağladığında seni rahatlatmakta en iyi o değilmiş gibi, o yüzden sana sadece birkaç kucak ve öpücük verecek.
-Aptalca bir şey için olsa bile.
-Yine de, bazen gerçekten aptallaştığında gülüyor ve sonrasında kendini suçlu hissediyor, yani bunu telafi etmesi gerekiyor.
-Ve sinirlendiğinde..
-Ah oğlum, senden korkuyor.
-Seni sinirlendirecek bir şey yaptığında, sinirli y / n ile yüzleşmemek için anında özür diler.
-Bu zamanlarda sana karşı çok dikkatli ama seni gülümserken görmekten hoşlandığı için seni iyi bir ruh haline sokmak için her şeyi yapacak.
-Döneminiz normalden daha kötüyse, sizin için eğitimini atlıyor.
-Elbette eğitiminden önce size öncelik veriyor.
-Sonuç olarak, seninle ilgilenmeyi seviyor.