Uchiha Shisui

1.2K 33 4
                                    

~Bu çocuk ahhhh gerçekten çok eğlenceli bir erkek arkadaş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~Bu çocuk ahhhh gerçekten çok eğlenceli bir erkek arkadaş. Her zaman ikinizin güldüğünden ve iyi vakit geçirdiğinizden emin olan yumuşak kişidir. Surat asıp burnunu öpersen yanaklarını çimdikleyecek türden bir adam.

~Durum gerektirdiğinde ciddi olabileceği söyleniyor. Bu durumlarda en büyük baş belası - o bay sakin ve toplanmış. Derinden hissediyor, ancak hafif yürekli doğası tarafından saklanmasa da duygularını kontrol altında tutmakta iyidir.

~Onun sevgi dili çok fizikseldir. Yanağınızı okşayan bir el, kolunuzu belinize/omuzunuza dolamak, başınızı öpecek türden bir adam. Deli gibi sevecen. Yüzünü yanağınıza veya omzunuza sokmayı sever.

~Çok konuşur ama aynı zamanda gün içinde en ilginç sohbetleri ve geceleri derin duygusal konuşmaları yapabilir. Onunla biraz yastık konuşması ve bu anlamlı bağlanma anlarını yaşamayı seviyor. Birine açılıp güvenebilmek için yaşar.

~Mesele şu ki, düştüğünde bunu saklamak için çok uğraşacak. Başkalarını teselli etmekte gerçekten iyidir ama iş kendine geldiğinde gülümser ve en iyisini umar.

~Endişelerini ve korkularını ondan uzaklaştırmalısın, yoksa bunun hakkında konuşmaz. Yapmazsa sonunda patlayacak ve bundan duyduğu pişmanlık onu canlı canlı yiyip bitirecek.

~Bazen bir durumun kontrolünü kaybettiğini hissettiğinde oldukça savunmasız hale gelir. Güvence altına alınmayı ve tutulmayı sever. Saçlarını okşa ve yeniden şarj olmasına yardımcı olmak için alnına öpücükler kondur.

~Kaşıkladığınız sürece büyük kaşık ya da küçük kaşık umurunda değil, o zaman gitmekte fayda var. Bacaklarınızın birbirine dolandığı ve ikinizin bir olduğunuz yüz yüze kaşıkları sever.

~Biraz kıpır kıpır bir uykucu, bu yüzden üşümesini ve seni tekmelememesini istiyorsan, onu üstüne çekmeli ve sıkıca tutmalısın. Ayrıca uykusunda çok konuşur/inler. Pek çıkaramasanız bile dinlemesi oldukça eğlenceli.

~Sabah ona anlatırsan, utanır ve biraz kızarır. Yine de onun hakkında bir şeyler fark etmeni sevimli buluyor. Seni kızdırabilmesi için uykunda sevimli şeyler yapmanı umuyor.

~Büyük eski el tutucu. Sevgisinin tadını çıkarırken sadeliğini sever. Aynı zamanda dünyaya "Bu kişiyi seviyorum" ifadesini de gösterir. Ve en çok bu fikri seviyor.

~Tehlike anında kendini senin önüne atan o dramatik çocuk. Bu tehlike onu şaşırtan aşırı havlayan bir köpek olsa bile. O koruyor tamam, onu fazla kızdırma.

~Herkese açık olanlar yerine bire bir randevuları tercih eder, ancak alabildiğini alır. Evde veya ağaçların altında açık havada basit randevuları sever. Başını dizine koymayı sever. Orada da uyuyakalacak.

~O biraz dağınık. Yerde ya da katlanmış ve masanın üzerinde bırakılmış giysiler (onları kaldırmayı unutmuş) biraz dağınık. Fena sayılmaz ama ait olmadığı bir yerde her zaman en az bir giysi bulunur.

~Aynı zamanda dağınık, tutkulu öpüşen biridir. İğrenç salya türünden değil, "Dudaklarına doyamıyorum" türünden. Nefesinizi keser ve daha fazlasını istemenizi sağlar. O da her zaman bir şekilde sana dokunmak zorundadır, tıpkı bir el yanağına, omuza ya da bele dokunmak gibi.

~Shisui, zeki ama inanılmaz derecede alçakgönüllü bir adam. Verecek çok sevgisi var ve sizin için dünyanın sonuna kadar gidecek. O çok sadık ve her şeyden önce en büyük tatlı. 10/10 buluşmayı tavsiye ediyor.

 10/10 buluşmayı tavsiye ediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(*¯ ³¯*)♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(*¯ ³¯*)♡

Anime readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin