~Siz ikiniz çıkmaya ve bu "yeni" duyguları deneyimlemeye başlamadan önce kafası çok karışık olurdu. Onun gibi iblisler böyle insansı duygular hissetmemeliler, değil mi? Malikanedeki bu hislerini gerçekten açıklayabilecek tek kişi sen olduğun için, sana yöneltildiğini belli etmemek için dikkatli olması gerekiyordu.
~Sonunda siz ikiniz flört etmeye başladığınızda, o hala onları çözmeye çalışıyor. Evet, nasıl centilmen olunacağını ve size nasıl kur yapılacağını otomatik olarak biliyor ama bu kadar çok (duygusal) ipin bağlı olacağını asla bilmiyordu.
~Onun ve Ciel'in yaptığı sözleşme nedeniyle, 14 yaşındaki daha öncelikli olarak görülebilir ama lütfen bunu ciddiye almayın! Seni seviyor ama sözleşmeye bağlı kurallar gereği, özellikle acil bir durum varsa, efendisinin emirlerini verildikten hemen sonra yerine getirmekle yükümlüdür.
~Ancak Phantomhive ambarında da çalışıyorsanız, ikinizin birbirinizi daha fazla görme ve işteyken bir sohbete veya 2 sohbete girme şansınız daha yüksektir.
~Çok ürkütücü ve sabırlı görünebilir ama aslında çok ilgili ve yumuşaktır, özellikle de sadece ikiniz baş başaysanız. Halkın içindeyken elini tutabilir ya da seni yanağından öpebilir ama 7/24 değil.
~Sebastian sana sık sık yavru kedi, canım, sevgilim gibi lakaplar takar.
~İhtiyacınız olduğunda her zaman destek sesi olarak orada olurdu. Biri sana o pisliğin peşine düşeceğini ve onlara yavaş, acılı bir ölüm vereceğini söyledi. Sırf görünüşünle ilgili yaptıkları aptalca bir yorum yüzünden ölmelerini istemesen bile Sebastian'ın onları öldürmesini, hatta onları tamamen alt etmesini engellemenin hiçbir yolu yok.
~Temelde o size karşı çok koruyucudur ve biri size yanlış baksa bile onlara yukarıda bahsedilen muamelenin aynısını yapacaktır.
~İlişkiniz ilerledikçe çok yapışkan olacak. Eğer stresliyse ya da sadece size sarılmak istiyorsa ve ikiniz de ortak yatak odanızdaysanız, iblis uşağının kucağında bir ya da 2 saat (muhtemelen daha uzun süre) tutulacağınızı garanti edebilirsiniz.
~Seninle son derece flört ediyor. Seni bir köşeye sıkıştırdığında ya da kulağına fısıldadığında ne kadar telaşa kapılmanı seviyor. Şaşkınlıktan ya da utançtan ciyakladığınızda, sizinle dalga geçmekten zevk alır.
~Onunla flört edecek olsaydın, bu bir savaşa dönüşürdü ama belli ki kazanırdı.
~Sizi temin ederim ki sizi birden fazla kedi ziyaret edecek veya Sebastian'ın tüylü küçük yaratıklarla çevrili olduğunu göreceksiniz, onları çok seviyor. Kediler için aynı sevgiyi paylaşırsanız, o çok mutlu olacak ama aynı zamanda başta yavru kedi olmak üzere birçok kedi size gideceği için biraz kıskanacak. Onu kızdırmak için kullanabileceğiniz bir huysuzluk bile yapabilir.
~İkinizin de boş vakti varsa, sizinle yavaş dans etmeyi çok ister! Sadece ikiniz boş bir odada dans ediyorsunuz :) Hiç müziğiniz olmasa bile yine de sizinle yapmayı çok ister, ya hafif bir melodi mırıldanır ya da siz (şarkı söylerseniz muhtemelen erir) hafifçe yan yana sallanırsınız.
~Gerçek formunu merak etseydin Sebastian çok gergin olurdu.
"Nasıl oluyor da senin gerçek halini daha önce hiç görmedim? Demek istediğim, yeterince uzun süredir beraberiz, değil mi?"
"Seni korkutursa diye göstermek istemiyorum. Seni kaybetmek istemiyorum, biliyorsun sevgilim?"
~Eninde sonunda size gösterebilir, ancak belirtildiği gibi çok korkacaktır çünkü kaçacağınızı ve onu herkesin düşündüğü gerçek canavar olarak göreceğinizi düşünüyor. Ona yeterince zaman verirsen, o zaman belki. Ancak onun gerçek halini görürseniz, lütfen kaçmayın ve ona güvenini artıracak sözler söyleyin.
~Sonuç olarak, Sebastian aşırı korumacı, sakin ve sevgi dolu bir erkek arkadaştır ve sizi derinden umursar ♥