İyi okumalar 💙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Okyanus
"Eee anlat bakalım? Derdin ne? Seni bu saatte ne getirdi buraya?" diye sordu Esra, frappemi yudumlarken. Kendisi de çay içiyordu."Anonim... Kim olduğunu öğrendim. Büyük şok yaşıyorum Esra. Aylardır dibindeki kişiyi görememişim. Bu kadar kör olmama mı şaşırayım, yoksa Mavi'nin Aral olduğuna mı şaşırayım bilemiyorum?" dedim. Esra da çayından yudumlayıp cevap verdi.
"Sana bir şey soracağım. Ama dürüst olacaksın." dedi. Başımla onayladım. "Sen bu çocuğa karşı bir şey hissetmiyor musun yani şimdi?" diye sordu. Bunu çok düşünmüştüm. Aslında şu an cevap vermek çok zordu bu soruya. Çünkü ben bile ne hissettiğimi bilmiyordum.
"Bilmiyorum. Yani aslında bazen heyecanlanıyorum. Daha doğrusu heyecanlanıyordum. Konuşurken..." dedim.
"Peki şu an neden konuşmuyorsun onunla?" diye sordu. "Seni kandırdığı için mi yoksa dürüstçe karşına çıkmadığı için mi?" diye devam etti. Buna cevabım vardı.
"Kandırdığı için." dedim kendimden emin bir şekilde. Net olduğum tek konu buydu sanırım. Düşünceli bir şekilde başını salladı ağır ağır. Çayından bir yudum daha alıp konuştu tekrar.
"Okyanus, sen farketmesen de, bu çocuk kalbine girmiş aslında. Eğer böyle olmasaydı, ne seni kandırması umurunda olurdu, ne de kim olduğunu umursardın. Sen bence bu çocuğa karşı boş değilsin. Bunu düşündün mü hiç?" dedi. Düşünmüştüm. Düşününce de vardığım sonuç beni korkutmuştu. O yüzden buradaydım.
"Zaten bu yüzden buradayım ben. Esra, bana yardım etmen lazım. Ben... Ben ne yapacağımı bilmiyorum." dedim. Çayından bir yudum daha aldı ve gülümsedi.
"Merak etme. O iş artık bende."
Merak etme Okyanus, o iş bende artık jxbddhj
Yorumlarınızı bekliyorum
Sizleri öpüyorum kocaman kocaman 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUS MAVİSİ (BxB)
Romancekalbimdekiokyanus: Meriç'in Erdem'i sevdiği gibi sevebilir misin beni? Yada Tuğra'nın Tuna'yı sevdiği gibi? .... Eşcinsel hikaye. Ona göre gelin... 20.04.2021 - 19.08.2021