26

300 32 202
                                    

Önceki bölümden birkaç gün sonra...

"Keiji için endişeleniyorum, Bokuto denen çocuk onu değiştirdi."

Akaashi'nin anne ve babası arabada otururken Akaashi hakkında konuşuyorlardı, daha doğrusu onu eskisi gibi nasıl yapacaklarını.

"Keiji aklı başında bir çocuk bence öyle yabancı bir çocuğun laflarına kolay kolay gelmez."

"Ya çocuk gay çıktı! Şu zamana kadar bilmemiz lazımdı. Bence onu hastaneye yatırmalıyız."

"Tek çözümümüz bu kalacak gibi gözüküyor." dedi baba karısının elini tutup.

"Nereye?"

"Bokuto'nun evine."

Baba kafasını salladı ve arabayı çalıştırdı. Araba hareket etmeye başladığı zaman anne, Akaashi'yi oradan nasıl alacaklarını düşünüyordu.

Arka koltukta ise konuşulanları dinleyen iki çocuk vardı. Birisi biraz güçlü birisine benziyordu, sinirli bakışları anne ve baba konuşurken onları izlese de araba ilerlerken camdan dışarı kaymıştı.

Diğeri ise ondan daha ufak bir bedene sahip olmasına rağmen diğerinden daha yırtıcı gözüküyordu.

Anne ve baba oradan Akaashi'yi tek alamayacaklarını bildikleri için akrabalarından birilerini götürüyorlardı yanlarında.

Sonuçta Bokuto tek başına bu çocuklara karşı çıkamazdı, değil mi?

-

"Bro, koş içecekleri getir. Sen gelene kadar temizlerim zaten burayı."

Bizim çocuklar Bokuto'nun evinin önündeki çardakta piknik yapacaklardı. Hava mükemmeldi, ne sıcaktı ne soğuktu. Havadaki bulutlar güneşi kapatıyordu.

İwaizumi yiyecekleri dizdiği sırada Akaashi ve Oikawa çatal bıçak ya da tabakları siliyorlardı. Yiyecekleri sipariş ettikleri sırada gelene kadar üstüne her bir toz yapışmıştı çünkü.

Kenma ise köşeye sinmiş bir şekilde yeni kurmuş olduğu youtube kanalı için içerikleri eliyordu.

Kuroo çardağın oturaklarını temizlerken Kenma'nın kalkması gerekmişti ama Kenma inat ediyordu.

Kuroo, Kenma'yı pis yere oturduğu için azarlarken onu tek kolu ile tutup omzuna attı diğer eli ile ise oturduğu yeri ve Kenma'nın poposunu temizliyordu.

Bizim diğer İwaoi çiftimize gelirsek ise, İwaizumi Oikawa'ya kaçak kaçak bakışlar atıp onu izlerken, Oikawa'ya göre İwa kendisinin umrunda değildi. Oikawa Akaashi ile gülüşüp konuşurken İwaizumi onu az da olsa kıskanıyordu. Hatta bilerek önünden bir şey alıyormuş gibi yapıp yanında durup vücudunu ona yapıştırıyordu ara sıra.

Sitenin önüne gelen araba ilk Kuroo'nun omzundaki Kenma'nın gözüne çarptı. Arabadan inenleri gördüğü zaman Kuroo'nun sırtını dürttü.

"Kuroo, şunlara bak." Kuroo omzundaki Kenma'yı yere bıraktığı zaman kafasını çevirip baktı ve merak duygusu bedenini kapladı. İwaizumi'nin yanına gidip ona söylediğinde İwaizumi şüpheyle yaklaşanlara bakıyordu.

Boy i love ~ BokuAkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin