"Olmaz."
"Ne?"
"Olmaz dedim."
"Nasıl ya? Evlendik ama."
"Evlenmiş olmamız gerdeğe gireceğimiz anlamına gelmez."
"N-" Ushijima boş boş Tendou'ya bakarken, Tendou kollarını bağlamış bir şekilde sözünden dönmüyordu.
"E evlenmeden olmaz dedin, evlendik yine olmaz diyorsun."
"Evet, olmaz."
"Niye?"
"E korkutuyorsun beni. Ya hastanelik olursam?"
"E yok artık!-"
"Banane." Tendou arkasını döndü ve yatağına atladı. Yorganı üstüne çekip bedeni soğuk yatak ile buluşunca bir süre hareketsiz kaldı.
Ushijima ise hala ayakta, eşine bakıyordu şaşkınca. Son kez şansını denedi, sorma şansını ama. O hayır dese de duracak değildi zaten.
"Emin misin?"
Tendou yüzü yastığa gömülü olduğundan sesi boğuk çıkmıştı. "Evet."
"İyi, sen bilirsin, prenses."
Ushijima'nın ışığı kapatması ile güzel uyku çekeceği düşüncesi Tendou'yu mutlu etti. Sonrasında olacaklardan haberi yoktu bile.
Karanlık odanın köşesinden gelen metal sesi ile kafasını çevirdi ve o tarafa baktı. Gözü yavaş yavaş karanlığa alışırken Ushijima'nın bedeninin yaklaştığını gördü kendine doğru.
"Ushi Ushi hadi yat yanıma, uyuyacağız."
"Uyumak mı?"
"Ne?" Tendou'nun kalkmasına izin vermeden Ushijima onu tutmuştu.
"Ne yapıyorsun?-" Tendou'nun sesi, bileğine değen kelepçenin soğuk metali ile kesilmişti.
Ushijima onu bırakınca yatağın başına kelepçelendiğini fark etti. Sonrasında fark ettiği ise Ushijima'nın bacaklarından tutması oldu.
"Hassiktir! Hayır lan hayır! İstemiyorum!"
"Sorular tükendi."
Ushijima'nın gece karanlığında ki yüzünü az da olsa ayırt edince yutkundu kırmızı saçlı çocuk.
"Seni annenlerle şikayet ederim."
Bunu duyunca Ushijima'dan bir kahkaha koptu.
"Nee?! Şikayet mi edersin?"
"Evet."
Yeşil saçlı çocuk eğildi ve Tendou'nun dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı. Sonrasında ise beline doladı kollarını ve kafasını göğsüne koydu.
"Heh bak ne güzel uyuma pozisyonu. Kelepçeyi de açsan mükemmel olur."
"Rüyanda görürsün diyeceğim de, bu gece rüya göremezsin."
"Ne demek o."
"Uyutmam seni."
"Aaaaa psikopata bak kimle evlenmişim anamın evinden kaçıp aaaa inanmıyorum."
YOU ARE READING
Boy i love ~ BokuAka
Fanfiction10 adımda sevdiğim çocuğu tavlıyorum ° İn Another Life anamı ağlattığı ve ağlatmaya devam ettiği şu günlerde güzel bir bokuaka yazmak şart oldu Kuroken x Bokuaka x İwaoi x Ushiten x Sakuatsu #1 - akaashi #1 - bok...