"novi dan"

322 8 0
                                    

Tu noc sam jedva zaspala jer sam se probudila u 22h.Ujutru sam ustala jako rano i videla sam gospodju Park da je vec budna.Bila je u kuhinju i pila je kafu.

Y/N:Dobro jutro!
Gospodja Park:Dobro jutro lepotice,nadam se da si lepo spavala.
Y/N:Nisam bas imala srece sa spavanjem jer sam se probudila u 22h,pa je posle toga bilo tesko zaspati ponovo.
Gospodja Park:Juce smo hteli da te zovemo na veceru,ali smo te ipak ostavili da spavas.
Y/N:A gde je gospodin Park nisam ga videla nikako?
Gospodja Park:On je na posao juce je dolazio kada si ti spavala,ali danas cete se videti.
Y/N:Drago mi je nisam ni njega dugo videla.

Sedele smo tu pile kafu i posle je odlucila da pravi dorucak i ja sam htela da joj pomognem.Prvo nije dozvoljavala,ali sam je ubedila i na kraju smo zajedno spremile.

Gospodja Park:Mozes da odes da probudis Jimina?Da se ne ohladi ovo.
Y/N:Mogu naravno.
Gospodja Park:Njegova soba je na kraju hodnika.
Y/N:Znam videla sam sinoc.
Gospodja Park:Upoznali ste se?
Y/N:Da sinoc on je prolazio ja sam izasla iz sobe htela sam do wc-a i upoznali smo se.
Gospodja Park:I kakav ti se cini?
Y/N:Cini mi se da je jako fin.
Gospodja Park:Dobro cete se slagati sigurna sam u to.

Otisla sam uz stepenice i nasla se ispred njegovih vrata.Imala sam neku tremu.Prvo sam pokucala,ali nista verovatno spava i dalje.Usla sam i videla ga kako spava.Prisla sam i videla konacno njegovo prelepo lice.Mislila sam kako neko moze da bude tako prelep.Zamalo sam krenula da mu dodirnem lice,ali me je trgao njegov glas.

Jimin:Dobro jutroo!
Y/N:Dobro jutro,jesi ti tako svako jutro veseo.
Jimin:Skoro uvek.Preko dana nisam nesto,ali ujutru imam snage za sve.
Y/N:Kod mene je obrnuto.U toku dana mogu sve da radim,ali ujutru me ne diraj.Uglavnom dosla sam da te zovem na dorucak.
Jimin:Sta ima lepo danas?
Y/N:Sidji pa ces videti.
Jimin:Neces da mi kazes(napravio je neku slatku facu)?
Y/N:(htela sam da umrem,sta se meni to desava vec prvi dan)Ne,pozuri ohladice se!
Jimin:Dobro,mama dolazim!

Samo sam se nasmejala i izasla.Nije mi bilo jasno sta mi je odjednom.To je drugi put da ga vidim u zivotu,a vec mislim da je najlepse bice na svetu.Stajala sam ispred njegovih vrata i mislila o tome sta mi se desava.

Jimin:Mene cekas?
Y/N:(zacrvenela sam se)
Jimin:Zasto se crvenis?(imao je neki smesak i mislila sam da cu da se onesvestim)
Y/N:Cini ti se,hajde da pozurimo na dorucak tvoja mama ce nas ubiti.

Sisli smo dole i seli da doruckujemo.Sedeo je preko puta mene i s vremena na vreme bih ga pogledala i on bi mi se smeskao.Mislila sam da cu da umrem.Te misli je prekinula gospodja Park.

Gospodja Park:Hoce li danas dolaziti Jungkook i Taehyung?
Jimin:Ne znam,pitacu ih kasnije.
Gospodja Park:Ali reci mi na vreme da znam,da li da spremim nesto.
Y/N/:A ko su Jungkook i Taehyung?
Jimin:To su moja dva najbolja druga,bolje receno brata.Znamo se od kako smo bili mali.
Y/N:To je jako lepo.Imam i ja drugove od malena.Ali nisu ziveli u Ilsanu,mislim ranije jesu,ali su se naravno zbog fakultela i posla preselili u Seoul.
Jimin:Jesi im rekla da si dosla?
Y/N:Rekla sam da cu da se preselim,ali ne kada.Otici su danas u toku dana kod njih.Zelim da ih iznenadim.
Gospodja Park:Pa moze Jimin da te odveze da ne ides peske da se mucis.
Jimin:Da mogu,sada su mi Jungkook i Taehyung rekli da treba da idu kod nekih drugova pa cu i tebe uzgred povesti.Ako zelis.
Y/N:Pa moze sto da ne.
Jimin:Super,onda budi spremna za 1h.

KUĆA NA DVA SPRATA || PJM || FFWhere stories live. Discover now