Yn
Äh en jaksa. Herätys soi ja on noustava sammuttamaan se. Sovimme poikien kanssa että menemme vasta 30min päästä eli ei maailman kovin kiire ja mene takaisin Tommin kainaloon. Tommi ei ilmeisesti halua päästää irti, koska hän rutistaa ja suutelee minua koko ajan. Tämä taitaa johtua eilisestä yöstä. Muista kullannuppu että sä voit aina tulla puhumaan mulle. Tommi sanoo. Joo tottakai:). Vastaan tuolle ja nousen että kerkeän pukea ennen aamupalaa. Niin kyllä Tommikin tekee. Laitan Tommin vaatteet päälle, koska laitan paremmat aamupalan jälkeen. Sillä kävisimme tänään tapaamassa Tommin vanhempia. Menemme aamupalalle ja nautimme aamupalasta, vaikka kaikki ovat umpi väsyneitä. Lähdemme hyttiin ja alan laittamaan itseäni. Päädyin näyttämään tältä.
Pian olikin jo aika lähteä kohti Tommin vanhempia. Menemme sinne bussilla. Se oli erittäin hieno talo. Ihana nähdä teidät. Varsinkin sinut yn<3. Tommin mutsi sanoi ja tuli halaamaan minua. Hän oli erittäin ihana ihminen. Jaahas jaahas onkos tämä se Tommin tyttö?? Hänen faijansa tuli ja vitsaili. Joo faija tää on yn:). Tommi sanoi. Hyvänen aika mennää sisälle juomaan kahvia. Hänen Mutsi jatkoi ja niin me lähdimme seuraamaan heitä sisälle. Pojat olivat erittäin iloisia ja ihmeellisen kiltisti. No siinähän me juttelimme niitä ja näitä, kunnes piti lähteä takaisin bussilla laivalle. Ettemme vain myöhästy. Kiitos paljon kaikesta. Kiitin Tommin vanhempia monesti. Kiitos itsellenne että tulitte käymään. He vastasivat ja niin me lähdimme bussille joka veisi meidät laivaan. Ne tais tykätä susta todella paljon:). Tommi sanoi. No hyvä jos ne ei vihaa mua ihan heti. Vastasin hänelle. No kuka nyt vihaisi?? Tommi kysyi. Voi kuule niitä on monta... vastasin vain tuolle. Mutta älä välitä niistä ne vaa haluaa sulle huonon fiiliksen. Tommi sanoo ja ottaa minut kainaloonsa. Sit kun päästään laivaan niin otetaan päiväunet:). Tommi sanoi. Ihan sama kunhan mä saan olla sun lähellä<3. Vastaan tuolle ja lähdemme bussista laivaan...
YOU ARE READING
Sori jätkät:) (Yn And Blind Channel<3)
Random⚠️viiltely⚠️ ⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️ahdistelua⚠️ ⚠️ryyppäys ja rööki⚠️ ⚠️huonoa kielen käyttöä⚠️ ⚠️ syömishäiriö⚠️ KIRJOTUS VIRHEITÄ!! Juu kirjottelen aina kun jaksan ja kerkeän koulun takia. Blind channel lähellä sydäntä<3 En oo paras... nauttikaa:)