Rusketusraidat!!

184 3 0
                                    

⚠️ SUURIN OSA JAKSOSTA SMUTTIA JOTEN JOS ET HALUA NIIN SKIPPAA TÄMÄ LUKU⚠️

Muru;). Tommi sanoi minulle. No kerro?? Vastasin tuolle. Nyt jos oot nopee niin pakkaa sun kamat ja lähetään viettämään unohtumaton yö;). Tommi sanoi niin ettei pojat kuulleet. Okke mä käyn laittamassa kamat nii lähetää 5min päästä. Vastasin ja lähdin kohti meidän huonetta. Otin kassin johon mahtuisi tavarat yhdeksi yöksi. Aloin laittamaan vaatteita minulle sekä Tommille. Laitoin vaatteet kassiin ja menin hakemaan meidän suihku tavarat sekä hammasharjat. Laitoin ne kassin ja otin meidän laturit. Muuta me emme tarvitsisi mukaan, koska kävisimme varmaan kaupassa. No nii lähetäänkö?? Kuiskasin Tommin korvaan. Pojat me tota käydää kaupassa. Tommi sanoi jätkille. Miks?? Kello on 20:38. Joel sanoi. Joo me käydään kaupassa. Tommi sanoi jätkille ja lähdimme kohti eteistä. Otin laukun ja laitoin kaikki ulkovaatteet päälleni. Lähdimme ovesta Tommin kanssa. Menimme autoon ja lähdimme ajamaan kohti minulle tuntematonta. Pysähdyimme kauppaan ja kävimme ostamassa vaikka ja mitä. Jatkoimme matkaa niin kauan että kello näytti 21:30. Pääsimme johonkin mökki hotelliin.

Otimme tavarat ja lähdimme kohti aulaa. Hei olisiko täällä mökki varattuna nimellä Lalli?? Tommi kysyi tiskiltä. Joo hei on täällä, mutta sun pitäs kirjoittaa paperiin tietosi ennen kuin saatte mökin.  Vastaanoton vanhempi nainen sanoi. Joo tottakai. Tommi vastasi ja alkoi täyttämään papereita. Hän sai täytettyä ne ja antoi ne takaisin tälle kyseiselle naiselle. Kiitos paljon... Mutta tota tässä on sellanen ongelma, että meidän järjestelmä oli mennyt sekaisin et jos teitä ei haittaa niin te saatte vähän hienomman huoneen samaan hintaan kuin olisi ollut huone jos ei olisi mennyt kone sekaisin. Hän ehdotti. Tottakai se käy meille ei ole mitään ongelmaa. Tommi sanoi. No hyvä tossa olis kaksi avainta mökkiinne ja ei muuta kuin pitäkää ihana yö;). Hän sanoi ja antoi ne meille. Joo kiitos paljon ja heippa. Tommi sanoi samalla kun lähdimme kohti mökkiä. Ajoimme vähän lähemmäs ja pääsimme sen mökin lähelle.

Kannoimme tavaramme sisälle ja laitoin tavarat jääkaappiin. Täällä on kajarit ja sänky sekä sinä... Tommi totesi. No mitäs on miehellä mielessä?? Kysyin Tommilta. No haluaisitko sä laittaa musiikkia ja nauttia ajasta?? Tommi ehdotti minulle. Joo käy mä laitan musaa. Sanoin hänelle. Yhdistin kajarit puhelimeeni ja laitoin spotifysta mun listan. Sieltä alkoi soimaan rusketusraidat. Käännyin Tommia kohti ja katsoin häntä. Kävelin hänen luokseen ja kuiskasin hänelle, että tästä tulisi unohtumaton yö sekä suutelin häntä. Pian Tommi alkoi ottamaan minun vaatteita pois. Hän otti paitani ja housuni pois. Otin rintsikkani pois ja heitin ne vain johonkin. Rintoihini oli jäänyt ne teippi x kirjaimet. Tommi oli ottanut vaatteensa pois. Mä rakastan sua. Tommi sanoi ja alkoi imemään fritsua kaulaani. Hän teki niitä pari siihen ja hän jatkoi eteenpäin. Hän nosti minut hänen päälleen. Nyt lähdetään lennolle;). Tommi sanoo samalla kun biisissä lauletaan se kohta "Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat lähdetään lennolle." Tommi on juuri sitä mitä minä haluan NYT!!!! Hän alkaa tekemään sitä... Hän alkaa tekemäänsä sitä nopeammin. Tommi. Huokaisin todella kovaa. Mitä muru?? Hän kysyi samalla kun hän jatkoi tätä. Ä-Älä lopeta!! Sanoin hänelle ja jatkoimme. Suutelin häntä samalla kun teimme sitä. Tämä on ihanaa. AAHH!! Pääsee suustani. Tipahdan sängylle ja katson tuota miestä. Mä rakastan sua♡. Totean hänelle. Niin minäkin sua;). Tommi vastaa ja suutelen häntä. Suutelemme siinä noin 10min. Nyt on mun vuoro antaa sulle;). Sanoin Tommille. Antaa mitä?? Tommi kysyy. Saat nähdä. Sanoin hänelle ja aloin laskeutua. Biisi vaihtuu levikset rupee kappaleeseen. Otan kauniin käteni ja laitan sen Tommin pyssyn ympärille. Alan vetämään ylös ja alas, ylös ja alas. Alan nopeuttamaan liikettä ja Tommi alkaa huokailla. Vedän kovempaa ja kovempaa koko ajan. Näen sen että Tommi nauttii tästä. Päätän vaihtaa käteni suuhuni. Alan vedellä vetoja pikku hiljaa. Alan nopeuttamaan liikettä. Alan menemään nopeammin koko ajan. Tommi ottaa hiukseni jotka ovat auki. Hän ottaa ne käteensä ja kietoo ne niin että ne ovat hänen kätensä ympärillä. Hän alkaa vetämään kättään hiuksissani samaa tahtia kuin minun pää menee. Lopeta tai mä tuun sun suuhun!! Tommi sanoo. Se ei minua haittaa joten jatkan kovempaa ja nopeammin. Tommi tulee suuhuni. Tunnen tuon lämpimän nesteen suussani ja nielen sen. Tommi päästää hiukseni irti. Mä varoitin sua. Tommi sanoo. Mä olisin lopettanut jos se olisi haitannut;). Totean Tommille, joka katsoo minua vähän hupsusti. No ota vettä tässä välissä. Tommi sanoo. Hörppäsin vettä ja lähdin Tommia kohti. Otin teipit pois ja heitin ne roskiin. Sieltä alkoi soimaan zitti e buoni. Mitä olet mieltä jos otetaan loppu huipennus?? Kysyin Tommilta. Ei muuta kuin tänne;). Tommi sanoi ja ojensi kädet. Menin istumaan hänen päälleen. Aloin mennä ylös ja alas. Tommi otti selästäni kiinni ja veti minua ylös alas. Alkoi tulla loppu ja vedin vielä loppu huipennuksen. Biisi loppui ja tipuin suutelemaan Tommia. Soittolista loppui ja annoin hänelle vielä kunnon suudelman. Mitä olisit mieltä jos käydään meidän omassa porealtaassa ja mennään sen jälkeen nukkumaan?? Ehdotin Tommille. Joo käytkö laittamassa sen päälle?? Tommi sanoi ja otin kylpytakin. Laitoin sen päälle ja lähdin kylpyhuoneeseen. Laitoin sen päälle ja menin Tommin luokse. Tule mennään ja otetaan pullo mukaan. Sanoin ja lähdimme Tommin kanssa porealtaaseen. Menin istumaan hänen viereen ja avasin pullon. Joimme siitä yhdessä ja suutelimme pariin kertaan. Otin puhelimeni ja otimme pari kuvaa yhdessä. Olimme sammuttaneet kajarit. Laitoin puhelimeni pois ja juttelimme Tommin kanssa sekä joimme pullon tyhjäksi. Kello oli jo vierähtänyt 00. Päätimme nousta poreista, kuivata itsemme ja mennä nukkumaan. Laitoin puhelimeni laturiin ja menin Tommin viereen. Päätimme vielä hetken jutella illasta ja sitten nukahdimme kylkikyljessä...

Sori jätkät:)  (Yn And Blind Channel<3)Where stories live. Discover now