Herään unesta siihen että Tommi herättää minut ja katsoo minua hämmästyneesti. Olen nähnyt painajaista ja itkenyt. Onks kaikki hyvin?? Tommi kysyy minulta. Katson kelloa joka näyttää 9. Mä näin painajaista... vastasin vaisusti. Haluutko kertoa?? Tommi kysyi. Nyökkäsin ja aloin kertoa. Mä näin mun nuoruudesta unta. Niistä ajoista jolloin mul meni huonosti ja ei huvittanut mikään. Makoilin sängyssä ja olin vaa netissä. Mua haukuttiin kaikilla nimillä ja naurettiin mulle aina. Mä alotin juomaan energiajuomia nuorena ja polttamaan sekä alkoholi oli osana tätä kaikkea. Tommi... Mä en oo ikinä kertonut sulle et nuorempana mulla oli ahdistusta ja syömishäiriö... Vastasin tuolle joka katsoi minun silmiäni surullisena. Hän otti minut isoon halaukseen, silitti minua ja pussaili mua. Mä oon pahoillani. Tommi sanoi ja rutisti minua. Ei se sun vika oo Tommi sä oot se joka tässä auttaa mua♡ vastasin tuolle ja halasin häntä. Hän katsoi minua vähän säälivänä, mutta en halua kuulla mitään raukka tai ressukka. Hyi mä vihaan sitä kun joku kutsuu mua niillä nimillä. Okei... sano jos joku on huonosti. Tommi jatkoi. Joo tottakai, mut nyt mä haluan vaa halailla ja olla tässä<3. Vastasin tuolle ja halasin tuota.
Pitäiskö meidän nousta?? Kysyin ja katsoin kelloa joka oli jo 11. Noustaa vaa jos haluat:). Tommi sanoi. Me nousimme, laitoimme vaatteet päälle ja menimme olohuoneeseen. Otin tupakan ja menin ulos polttamaan. Olen aivan helvetin onnekas kun minulla on jätkät. Poltan röökin ja menen sisälle. Käykö teille jos julkaistaisiin tää 5pv eli silloin kun mennää sen Presidentin luokse?? Aleksi ehdotti ja se kävi kaikille. Aloimme leikkaamaan jätkien kanssa klippejä musa videota varten. Samalla otimme pienen videon missä selostimme että 5pv että uusi biisi pamahtaa linjoille. Minä sain kunnian juontaa suurimman osan, koska olen uusin tässä jutussa. Julkaisimme ja jatkoimme työskentelyä. Puhelimeen tuli koko ajan kommentteja sekä likejä. Jatkoimme silti vain työskentelyämme klippejen parissa. Suurin osa kommenteista liittyi joko onnitteluun tai siihen että kuka tuo salaperäinen nainen on;).
Kello on jo 16. Olemme koko ajan leikanneet klippejä videoon ja aloimme laittamaan niitä pikku hiljaa videoksi. Kuitenkin pitäisi leikata klippejä lisään. Päätin aloittaa tekemään meille palermonpastaa. Paistoin kanat ja laitoin ne pastan kanssa vuokaan. Tein ihme sekoituksen ja kaadoin sen niiden päälle. Sitten se oli valmis laitettavaksi uuniin. Laitoin uuniin ja aloin tekemään salaattia. Sain tehtyä salaatin ja menin takaisin olohuoneeseen koska pitäisi odottaa vielä että ottaisin palermonpastan uunista. Katselin vain kun pojat leikkailivat ja editoivat klippejä. Pojat näyttivät todella iloiselta ja onnelliselta kun he saivat tehdä sitä mitä he tykkäävät tehdä. He sanoivat että se kaikki olisi valmista parin päivän päästä. Menin ottamaan palermonpastan pois uunista ettei se palaisi täysin. Otin salaattia ja palermonpastaa sekä vettä juotavaksi. Menin syömään olohuoneeseen ja sanoin että jätkät voisivat mennä hakemaan sitä safkaa. Kaikki menivät hakemaan ja söimme yhdessä. Pojat ovat ilmeisesti iloisia tästä biisi jutusta. Katson sähköpostiani ja siellä on poliisilta viesti. Päätän avata sen ja siellä lukee tuo kamala asia.
( En ole ammattilainen tai tiedä asiasta hirveesti.)
"Hyvää päivää yn.
Sinut on pyydetty todistamaan Terho Usvalaa vastaan oikeuteen kuukauden päästä (15.2). Saat tuoda todistajia, tukijoita ja lakimiehen mukanasi. Osoite on "^$,%£';#££#£*×£'. Tervetuloa kello 13 jälkeen tänne todistamaan häntä vastaan. Tässä asiassa saattaa mennä noin 6h joten tuokaa juotavaa ja syötävää mukananne.
Terveisin poliisi Nautajauheliha.)
Alan taas tärisemään. Hyi helvetti se jätkä on ällö ja oksettava. To-Tommi... sanon tuolle. No mitä rakas?? Tommi kysyy ja kääntää katseensa minua kohti. Käännän puhelimen niin että Tommi voi lukea sen. Hän ottaa minut haliin ja alkaa silittämään minua. Ei mitää hätää rakas mä oon sun tukena ainakin. Tommi toteaa samalla kun hän halaa minua. No haluaisitteko kertoa mistä on kyse?? Porko kysyi meiltä. Täält tuli tietoa siitä oikeuden käynnistä. Me saadaan mennä yn:in mukaan. Tommi vastasi heille. Aa okei... porko vastasi vähän vaisusti meille. Ei se haittaa porko... vastasin tuolle. Kaikki olivat vähän hiljaisia hetken, kunnes he päättivät jatkaa töiden parissa. Minä päätin lähteä käymään salilla, koska siellä pystyn päästämään vihaani ulos. Salillani oli nyrkkeilysäkki, jota hakkaan aina, kun tekisi mieli hakata jotain. Säkillä ei ole sanoja tai eleitä. Sitä vain aina hakataan ilman, että säkki ikinä vastaisi takaisin minulle.
Olin jo kerennyt treenaamaan ja päätin lähteä kotia päin. Kävelin takaisin, koska ei ollut pitkä matka kotiin. Selailin vain puhelinta, kunnes huomasin olevani jo koti ovella. Avasin oven ja heitin tavarat pois. Otin ulko vaatteet pois ja kannoin kamat huoneeseemme. Ilmoitin jätkille, että menisin suihkuun. Pääsen suihkuun ja laitan sen päälle. Se on ihanan lämmintä ja mukavaa. Nautin suihkusta, kunnes Katson käsiäni. Ne jäljet ja muistot. Ne ovat jo vähän haihtuneet, mutta en ikinä unohda sitä kaikkea mikä niiden viiltojen takana oleva tarina on. Herään ajatuksistani ja päätän lähteä suihkusta. Menen huoneeseeni ja laitan lämpöiset sekä pehmeät vaatteet päälle. Päätän mennä kurkkaamaan jätkiä. He ovat lopettaneet työt tältä päivältä. Päätän mennä syömään iltapalaa, vaikka se ei aina ole helppoa. Saan syötyä iltapalani ja käyn sanomassa hyvät yöt jätkille. Samalla reissulla saan kyllä Tomminkin mukaani. Menemme nukkumaan sänkyymme. Ennen kuin nukahdan muistan ne sanat jotka sanoivat rakastavansa minua, halaukset,pusut ja silitykset♡...
Joo sori täs kesti vähä aikaa kun mä en pysty keskittymään mun aivotärähdyksen takia:(
YOU ARE READING
Sori jätkät:) (Yn And Blind Channel<3)
Random⚠️viiltely⚠️ ⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️ahdistelua⚠️ ⚠️ryyppäys ja rööki⚠️ ⚠️huonoa kielen käyttöä⚠️ ⚠️ syömishäiriö⚠️ KIRJOTUS VIRHEITÄ!! Juu kirjottelen aina kun jaksan ja kerkeän koulun takia. Blind channel lähellä sydäntä<3 En oo paras... nauttikaa:)