Selam 🐞
Olalım bakalım 45k ❤️🎖️
İyi okumalar
* **
- " Hadi gelsene." diyerek elimden tuttu ve çekiştirdi. Hızla elimi çektim ellerinden.
-" Ama benim yükseklik korkum var." dedim tedirgince karşımda duran koskoca dönme dolaba bakarken.
Bora uzanıp tekrar ellerimi tuttu.
-" Ben yanında olacağım. Emin ol çok eğlenceli olacak, unutacaksın korkunu merak etme." hafif yutkunup ilerlemeye başladım. Ayaklarım geri gergi gitse de kendimi teselli etmeye çalışıyordum.
Yükseklik korkum vardı ama merakta ediyordum.
Dönme dolaba bindiğimizde hareket etmesini beklerken elimi kalbimin üzerine koydum. Küt küt atan kalbim yerinden fırlayacak gibiydi. Sesinin dışarıdan duyulduğuna emindim.
Yanımda oturan Bora 'nın bakışları bana döndüğünde, bende bunu bekliyormuşcasına hareketlendim.
-" Bora ben yapamayacağım." yerimden kalkmaya hazırlandığımda dönme dolabın hareket etmesiyle bir çığlık kopardım.
Bora belimden kavrayıp beni iyice kendine çektiğinde başım omzuna düştü. Gözlerimi sıkıca kapatıp bu anın hızlıca geçmesi için dualar ettim. Bir an önce inmek istiyordum.
Bora saçlarımı okşamaya başladığında anlık cesaretle yavaşça gözlerimi araladım.
Gözlerim karşımdaki görüntü karşısında kocaman açılmıştı. Resmen tüm şehir ayaklarımızın altındaydı.
Heyecanla etrafı incelerken, kendimi bir kuş kadar özgür hissedip aslında korkulacak birşey olmadığını fark ettim.
Başımı Bora 'nın omzundan kaldırıp daha da aşağılara bakmak istedim.
-" Gördün mü bak, sana demiştim." dediğinde başımı onaylarcasına salladım.
-" İnsan kendisini özgür hissediyor." deyip ellerimi havaya kaldırdım.
-"Sen zaten özgürsün." diyen Bora' yı hiç umursamadan dönme dolabın keyfini çıkardım.
Özgür olmadığımı o da adı gibi biliyordu.
Aşağı indiğimizde bacaklarımı sanki bedenimden ayrılmış gibi boşlukta hissederken yakınlardaki bir banka oturdum. Bora da yanımdaki yerini aldı.
-" Bacaklarımı hissetmiyorum, hala uçuyor gibiler." dedim gülerek.
-"Normaldir. Bende aynı durumdayım." deyip bacaklarını uzatıp esnetti.
Gözlerim tam solumuzda kalan atlı karıncaya kayarken bir süre izledim. Bora nın da bakışları baktığım yere dönerken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...