arkadaslar lütfen bana yeni bölüm demeyin benimde bir adım var
BASLIOZ
- -
--
--
Gelmiş olduğumuz evde keyfime bakarken mutfaktan gelen seslerle Dante'nin bir şeylerle uğraştığını anladım.
Çalış ulan köle.
Koltukta rahat rahat yayılmış otururken titreyen telefonumla Odel'in mesaj attığını görünce orayla hiç ilgilenmeyerek telefonumu geri yerine bıraktım.
Oturduğum yerden kalkarak, Dante'nin yanına gittim.
Şimdi yemek yapmayı beceremez falan yardım edeyim, insanlık ölmedi nihayetinde.
Mutfağa geçtiğim zaman Dante'nin sırtıyla karşılaştım.
Giymiş olduğu beyaz gömlek sırtında, yaptığı hareketler dolayısıyla gerilirken beline bağladığı önlükle hızlıca bir şeyleri uzunlamasına keserken gördüm.
Adamın popişkosu yüzümden güzel yemin ediyorum ya.
Dante'ye uzaktan uzaktan bakarken korkutmak amaçlı arkasına geçtim. Elindeki bıçağı görünce vazgeçecek olsam da vazgeçmedim.
İki elimle birden yan taraflarından turunca elimin altındaki beden kasıldı. Size şöyle anlatayım;
Sevgilinizle mükemmel bir gece geçirdiniz, mutfakta kahvaltı hazırlarken arkanızdan cilve yapıyor öyle bir durum işte.
Elimin altında kas vardı arkadaş-
Dante elindeki bıçakla birden bana dönünce acıyla yüzümü buruşturdum, bir şey hissetmezken elim direkt karnımı bulurken Dante kaşlarını çattı.
Yüzüm daha fazla buruşurken Dante;
''Nar, ne yapıyorsun?'' dediğinde acıyla geri çekildim.
Bir elim karnımı sararken elimi çekerek baktım. Elimde görmem gereken kanı göremeyince kaşlarımı çattım.
Yere baktığımda orada da bir şey yoktu.
''Bıçak nerede?'' Dante'ye kaşlarım çatık bir şekilde sorduğum soruyla gülecek gibi olsa da kendini tuttu.
Yüzü kızarırken;
''Bıçaklandığını falan mı sandın?'' Bıçaklanmamış mıyım lan?
''Yok karnıma kramp girdide.'' Bana kafasını sallayıp, önüne dönerken yüzümü buruşturdum.
Dante'nin ne yaptığını öğrenmek için yanına gidip, baktığımda hamur yapıp, kestiğini gördüm. Ulan sen şef değil misin?
Yapsana bir ıstakoz, portakallı ördek...
Neyse zaten yemezdim ama şöyle hazır üç dört kaselik noodle olsa güzel olurdu.
''Ne yapıyorsun?'' Hemen günahını almak istemiyordum belki de güzel bir yemek yapıyor-
''Pasta.'' Senin yapacağın işin ben!
İtalyan'sınız diye sürekli makarna mı yapmak zorundasınız? Pizza yap bari ya! Bu arada pasta makarna demekmiş bilmeyenler olabilir birazda genel kültür.
''Bizim ülkemizin yemeği makarna biliyor muydun?'' dediğim şeyle tek kaşını kaldırarak bana baktı.
Yalan mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️
ChickLitTamamlandı Siz: Sen sanıyorsun ki zengin olduğun için Siz: Yakışıklı olduğun için Siz: Güzel yemek yapabildiğin için Siz: İtalyada bana hayat verebileceğin için dediklerini yapacağım? Siz: Medyum musun be abicim? Siz: Nokta atışı yapmışsın. Siz: Se...