0.4

59.8K 3.8K 812
                                    

Selam nasılsınız :) Başlıyoruzzzz wğwsmeğdlwp

Vote verdiyseniz okumaya geçelim
~~~

"Komiserim valla çalmadım." karşımda ki noel babaya benzeyen göbekli, gür saçlı komisere derdimi anlatmaya çalışıyordum. Aklıma gelen şey ile biraz duraklayıp;

"Tamam amirim zamanında okul arkadaşlarımdan kalem, silgi çaldım ama tanımadığım insanın defterini neden çalayım?"

İkna olmayan gözlerle bana bakmaya devam edince, defter sahibine döndüm.

"Aldın defterini işte. Çeksene şikayetini!" kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatılırken;

"Hem ne yapayım senin o pis defterini? Giderim tarif defteri alırım. Çirkin bir defter için sabıkalı olmaya değer mi canım!"

"Sus kıvırcık!" daha geldiğinden beri ilk defa konuşan defter sahibi adam kaşlarını dahada çatışmıştı.

"Senin çirkin dediğin defterde ki bir sayfaya milyonlar ödüyorlar!"

Ağzım açık kalırken senden olmaz bakışı attım.

"Yinede çirkin!" derin bir nefes sesi işittiğimde bu sefer ona döndüm.

"Baş komserim, hem var mı benim bu defteri çaldığım dair bir kanıt? Neden inanmıyorsunsunuz!" bıkkınca sarfettiğim sözlerden sonra kafasını iki yana sallayıp

"bak k-" yaşlı polis lafını tamamlayamadan az önce ki adam;

"Şikayetimi geri alıyorum." Ha birde almasaydın! Gözlerim onun üstünde bir git gel yaparken komiserim;

"Emin misiniz Dante bey?" Dante bey mi? O ne lan ton balığı markası gibi?

Hem sen neden emin misin diye soruyorsun ki amirim? Bir de tehdit etmişim gibi bakarak sordu. Hayır yani canım ne yapacağım sanki? Tehdit etmedim ya!

***

Nar Portakal

Fırlattığım çantama basmamaya çalışarak, kendimi koltuğa attım. Bir hırsızlıkla suçlanmadığım kalmıştı!

Neyse bu da bana ders olsun. Bir daha yaşlılara yardım edersem adam değilim!

"Of!" bütün günün yorgunluğu ve tresi eklenince bir hayli yorulmuştum.

Gelen bildirim sesiyle uzandığım yerden sesin geldiği yere baktım. Ayağımın altında ki telefonum titriyordu ki sanki başka yerden bildirim gelecekti.

Koltuğun "Kalk artık ayı!" diye bildirim veremeyeceğine göre?
Ayağımla kendime çektiğim telefonu elime aldığımda ilk olarak orta parlaklığı sona indirdim. Saat;

04.18

Öh be! Gelen mesajı açmak için parmağını okuttum. WhatsApptada ne hayranım varmış canım bugün ikinci numara vakası ama ben ikinci bir vakayı kaldıramayacaktım!

0546: Karakolda ne işin vardı?

04:17

Kaydet

Engelle

BÖLÜM SONU

Tarif Defteri - Yarı Texting - Tamamlandı ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin