Amikor becsuktam magam mögött a szobám ajtaját és elterültem az ágyamon, a gondolataim önkéntelenül elszabadultak, amitől egyből görcsbe állt a hasam. Előbukkant bennem a félelem.
Biztos, hogy akarom én ezt?
Bár elég határozottnak mutattam magam az angyal előtt, mégiscsak egy hatalmas lényről volt szó, egy arkangyalról. A főangyalok egyikéről, aki ha a mennyben élt volna a szárnyaival, akár a szájalásom miatt már rég kárhozatra juttathatott volna. Ebbe belegondolni hátborzongató volt.
Így hát idegesen vártam az óránk elkezdődését. Eléggé unszimpatikus és bunkó volt ez a Raphael, így félő volt, hogy talán nem is fog normálisan segíteni nekem. Egyáltalán miért őt nevezték ki erre a feladatra? Más nem tudta volna ezt megcsinálni helyette? Mit tudott az angyal, amit mások nem?
Mikor Ruby visszatért a szobájába egyből Raphaelel kezdett.
-Huh, itt vagy.-lélegzett fel- Akkor nem átkozott el az angyalkánt. Vagy mégis?! - kezdett el gyanúsan méregetni, mire csak a szememet forgattam.
-Nem átkozott el, megnyugodhatsz.
-Hála! Most kaptalak, nem lett volna szép, ha már is kirúglak a szobából.-nyugodott meg, mire nemes egyszerűséggel megdobtam egy párnával. De persze Ruby vámpír reflexe kiváló volt, így egyből elkapta a párnát és nevetve dobta vissza nekem, ami viszont eltalált.-Na és hogy ment?
-Hát...úgymond sehogy. Nem tartott nekem órát, legalábbis még nem. Hatra a szobájába kell mennem.
-Ohhh!-húzta perverz mosolyra telt ajkait-Ennyire összemelegedtetek?
-Fogd be te hülye!-szóltam rá egyből- A találkozásunk minden volt csak érzéki nem. Konkrétan ignorált.
-Ez nem lep meg.
-Alig bírtam rávenni, hogy beszéljen velem, mire akkor is bunkó volt és leakart rázni.-panaszkodtam- De végül meggyőztem, hogy tanítson.
-Raphael nem valami könnyű eset.-ismerte el Ruby.
-Mit tudsz róla? Milyen képességei vannak egy angyalnak?
-Egy arkangyalnak? Nagyon sok lehet. Viszont úgy hallottam, hogy mivel Raphaelt megfosztották a szárnyaitól nagyon sok képességét elvesztette. Elvileg az összeset, bár ezt nem lehet biztosra tudni. Lehet, hogy állandóan manipulál minket a képességeit használva úgy, hogy észre se vesszük. Nem véletlenül nem megy senki a közelébe. Annyit tudok biztosra, hogy nem tud hazudni.
-Csak színtiszta igazat tud mondani?-lepődtem meg.
-Aha. Elég gázos lehet így élni. Csak gondolj bele, milyen lenne. Hisz mindig hazudozunk. Ha nem is csak rossz dolgokkal kapcsolatban, de a kegyes hazugság is hazugság. Szerintem pont ezért is tartjuk már eleve bunkónak Raphael viselkedését. Túl fájó a színtiszta igazság. De való igaz, hogy ő sem könnyíti meg a dolgot.
***
Útban Raphael szobája felé még mindig a Rubyval folytatott beszélgetésemen rágódtam, mikor szembe velem a folyosón a fiúk részlegén megláttam Trtistant. Egyik kezét menőn zsebre dugva tartotta, miközben olyan lazán lépdelt, hogy attól féltem menten szétesik. Egyszerűen csodálkoztam, hogy a fiú befért ebbe a szűk folyosóba a nagy egójával. Úgy járkált itt, mintha valami kiskirály lenne, a legrosszabb pedig, hogy pont felém tartott. Semmi kedvem nem volt beszélgetni vele, így a kapucnimat a fejemre húzva mentem tovább szigorúan a földet pásztázva.
-Hát te mit nézel annyira a padlón? Talán elhagytál valamit?-szólított meg gúnyos hangon, mikor mellém ért.
Sóhajtva konstatáltam hát, hogy ezt nem sikerült megúsznom. Tristan kiszúrt, így kénytelen voltam felnézni a fiúra, aki természetesen vigyorgó arccal meredt rám.
YOU ARE READING
Szent Benjamin Akadémia
FantasyKristen Keller váratlan gratulációt kap, hogy felvették egy olyan iskolába, ami az internet alapján még csak nem is létezik. Normál körülmények között az emberek egy ilyen levelet egyből a kukába dobnak, de Kristent megfogja a levél sorai között húz...