A folyosón sétálva a jegyzeteimet lapozgattam. Nem volt meg az egyik része így biztos voltam benne, hogy a könyvtárban felejtettem. Hiába lapoztam át újra és újra csak nem volt meg az a fránya lap.
Bosszúsan indultam meg a szobámból vissza a könyvtárba, ahol még 10 perccel ezelőtt tanultam, amikor is valaki olyan sebességgel ment el mellettem, hogy a kezemben lévő lapok egy része fellebent és kihullt a kezemből.
-Basszus.-próbáltam utána kapni, de persze az összes szanaszét szóródott.
-Kristen?-lepődött meg a szélvihar, aki miatt ez az egész történt, mire szórakozottan döbbentem rá, hogy Tristan az.-Ne haragudj!-kezdte el kapkodva összeszedni a jegyzeteimet.
-Hova ez a nagy sietség?-nevettem fel. Még sosem láttam ilyen szeleburdinak a fiút.
-Dolgom van.-mondta zavartan, mire ráncba szaladt a szemöldököm.
-Neked meg mi bajod van? Mi ez a titokzatosság?-tettem karba a kezem kíváncsian, mire már szinte hallottam Tristan macsó válaszát a fejemben, de meglepetésemre ezt most figyelmen kívül hagyta.
-Találtam valamit.-szolalt meg halkan hosszú tétovázás után, mire egyből izgatottság lett úrrá rajtam.
-Hogy érted?
-A legendáról.-felelte, mire a szívem egy nagyot szaltózott.
-Mit?-léptem közelebb hozzá.
-Még nem tudok semmit biztosan...Ez csak egy feltevés. De most sietnem kell. Ha találok valamit akkor szólok.-indult meg vissza a kollégiumba, mire mielőtt még megszökött volna előlem a karjánál fogva megállítottam.
-Mond el mivan, Tristan!-meredtem rá szigorúan, mire a fiú egy darabig a szemembe nézve latolgatta az esélyeit velem szemben majd egy nagy sóhaj kíséretében bólintott.-Mit találtál?
-Egy régi könyvben olvastam, hogy a fehér farkasok képességei eltérőek. Van, hogy évszázadokon keresztül ugyanazok a képességek jelennek meg minden fehér farkasnál, de előfordulhatnak az új generációkban változások, fejlődések vagy akár egy teljesen új képesség is kifejlődhet. Mivel ezeknek a képességeknek feltárása elég nehéz amiatt, hogy nem is tudják az adott egyednél, hogy mi lehet az, ezért száz évvel ezelőtt rájöttek, hogy a csípős parásgerebenből készült főzett képes előhívni a fehér farkas képességeit.-hadarta el.
-Mi az a parásgereben?-értetlenkedtem.
-Egy gombaféle.
-És ez úgy működne, mint a sárkányfű?-tanakodtam.
-Elvileg hasonlóan igen, de a sárkányfűt elég megszagolni, míg ezt megkell főzni és a levét meginni.
-Hű!-ámultam el a lehetőségen, hisz végre végre kiderülhetne arról valami, hogy mi is vagyok igazából.
-De ez nem biztos, hogy igaz. Csakis egy könyvben találtam róla feljegyzést, így nem biztos forrás.
-Akkor is megkell próbálni. Hol találunk ilyet?
-Elég látványos növény, így könnyű rálelni, viszont az akadémia területén nincs ilyen.-húzta el a száját, mire total lelombozódtam.
-Biztos?
-Ismerem az egész erdőt, Kristen. Nincs ilyen.-erősítette meg a mondanivalóját.
-A francba!-csaptam rá a lábamra.
-Viszont...-mosolyodott el halványan-a kapun túl tudom, hogy van. Nem egyet láttam, amikor beköltöztem ide.
-Oda nem tudunk kimenni.-közöltem vele a nyilvánvalót, hisz az akadémia levolt zárva. Nem lehetett elhagyni a területét.
YOU ARE READING
Szent Benjamin Akadémia
FantasyKristen Keller váratlan gratulációt kap, hogy felvették egy olyan iskolába, ami az internet alapján még csak nem is létezik. Normál körülmények között az emberek egy ilyen levelet egyből a kukába dobnak, de Kristent megfogja a levél sorai között húz...