Spojení s duchovním průvodcem

126 7 0
                                    

Duchové se mohou projevovat prostřednictvím znamení, symbolů, zvuků nebo jako stín. Lze je vidět fyzicky nebo intuitivně. Existují různé typy duchovních průvodců. Vaši duchovní průvodci vás nemají děsit, proto se vám objeví pouze tehdy, když sami budete chtít. Nejsou určeni k tomu, aby vás ovládali.


Typy duchovních průvodců

1. mistři učitelé
Jsou to osvícené bytosti. Po smrti se vyvinuli a stali se duchovními průvodci. Často jsou uctíváni v různých náboženstvích. Mistři učitelé dohlížejí na duchovní rozvoj těch, kteří s nimi pracují. (Může to být například Buddha, panna Marie, apod.)

2. strážní andělé
Každý člověk má svého anděla strážného. Povinností anděla je chránit a milovat. Strážní andělé pracují s lidmi bez ohledu na jejich víru a duchovní přesvědčení.

3. duchovní zvířata
Může to být mazlíček, kterého jste kdysi měli nebo jiný duch, který má podobu zvířete. Duchovní zvířata vás mají vždy co naučit. Projevují se ve vašich snech, vizích, během meditace nebo dokonce i ve fyzickém světě.

4. zesnulí milovaní
Mohou se objevit ve vašich snech, aby vám odhalili skryté věci. Tito průvodci se neúnavně snaží udržet zlo daleko od vás.

5. pomocní andělé
Tito andělé se toulají po světě a hledají lidi, kterým by pomohli v konkrétní situaci.

6. nositelé zpráv
Umocňují naši intuici a vedou nás při hledání informací.

7. strážci dveří a bran
Tito průvodci mají často podobu obra a jsou voláni, když je zapotřebí větší síla a energie. Většina médií pracuje s těmito průvodci díky ochraně ve vnitřní sféře. Udržují negativní entity pryč, když jsou otevřeny vnitřní kanály. Také střeží fyzické tělo média, když je v transu.

8. průvodce radostí
Pomáhají nám spojit se s naším vnitřním dítětem. Jejich hlavním cílem je přinášet nám štěstí. Průvodci radosti mají obvykle podobu dítěte nebo mladého dospělého. Lze se s nimi nejjednodušeji spojit. Povzbuzují vás, abyste přijali maličkosti, které dělají život zábavným.


Jak se spojit s průvodci

1. vyvolejte své průvodce
Najděte si pohodlné místo, kde nebudete rušeni. Zapalte svíčku, obklopte se krystaly a modlete se. Pohodlně se posaďte nebo si lehněte. Zavřete oči a proveďte relaxační cvičení. Vypusťte všechny negativní nebo rušivé myšlenky. Představte si jakýkoli příjemný scénář. Když dosáhnete stavu uvolněného vědomí, zavolejte svého průvodce. Můžete říct:

Pojď ke mně, průvodce.
Chci tě poznat.
Prosím, odhal se mi.
Mé srdce je otevřené.
Chci cítit tvou lásku.
Veď mě svou božskou moudrostí,
poděl se o své myšlenky a sny.
Jsem tady
a jsem připravena se s tebou setkat.

Představte si postavu stojící před vámi a začněte s ní komunikovat. Nebuďte přehnaně úzkostliví. Nebuďte skeptičtí. Jen se uvolněte s vnímejte jeho přítomnost. Když přijde, můžete ucítit mravenčení po těle nebo pocit tepla. Může to být cokoli.

2. vyjádřete svůj záměr
Co chcete, aby pro vás udělal? Vyjádřete své záměry jasně. Poté požádejte o znamení, že vás váš duchovní průvodce slyšel.

3. travte s nimi více času
Duchovní průvodci jsou s námi stále. Naučte se s nimi trávit více času.

4. zeptejte se na jméno
Můžete požádat své duchovní průvodce o jméno a pokud nedostanete žádnou odpověď, můžete je pojmenovat. Když je oslovíte jménem, může vám to pomoci upevnit si s nimi vztah. 

Kniha stínů (grimoár)Kde žijí příběhy. Začni objevovat