Jednoduchý měsíční rituál

401 13 0
                                    

Nejlepší pro tento rituál je měsíc v úplňku. Buďte uvolnění. Provádějte rituál na místě, kde je měsíc dobře vidět. Vezměte si na sebe stříbrné šperky - stříbro přitahuje měsíční magii. 

1. Budete potřebovat jakoukoliv rituální misku (nejlépe stříbrnou). Naplňte misku vodou a vložte do ní všechny kameny či krystaly, které chcete nabít. Můžete zde přidat také stříbrné mince. 

2. Na papír si napište seznam věcí, aspektů, vlivů, návyků, zlozvyků či lidí, kterých se chcete zbavit. 

3. Utvořte magický kruh, zapalte bílou či stříbrnou svíčku a přivítejte elementály a všechny světové strany. 

4. Oslovte přímo bohyni Měsíce. Svými vlastními slovy jí oznamte svůj záměr ukončit a zbavit se všeho, co už ve svém životě nechcete. Není nutné žádné vysvětlení, stačí pouze vaše upřímné přesvědčení. 

5. Spalte seznam v plamenu svíčky a přitom si představujte každou položku z vašeho seznamu, jak se od vás vzdaluje a ztrácí se v temnotě. 

6. Ve svitu měsíce a při světle svíčky komunikujte s bohyní. Každým nádechem si představujte, jak vstřebáváte její energii a výdechem ze sebe vytlačujte vše špatné a nepotřebné. 

7. Poděkujte bohyni za její laskavost, zhasněte svíčku a ukončete rituál. 

8. Misku s krystaly můžete nechat nabíjet přes noc. Poté krystaly vyjměte a noste je u sebe, použijte pro další rituály, atd. Magickou měsíční vodu můžete použít ihned, nebo si ji můžete uschovat pro pozdější použití. 

Kniha stínů (grimoár)Kde žijí příběhy. Začni objevovat