11-KAHVALTI

57.6K 544 21
                                    

Sıkıca birbirimize sarılarak uyumuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sıkıca birbirimize sarılarak uyumuştu. Uzun zamandır geçirdiğim en güzel geceydi. Ve bu gecenin güzel sabahı.

Aşka uzak bir kadindim genel de ilişkilerim eğlence amaçlıydi ve Aral da öyleydi ama onda bulduğum tutkuyu başka kimseden takmadim ve leziz duyguyu birakmiycam.

Kollarından ayrıldım ve odanın farklı yerlerine saçılmış kıyafetlerimize baktım ve dün gece geldi aklıma sırittim ve yerdeki kıyafetleri topladım ve Arafin beyaz gömleğini giydim.

Çok sexy durdu bence (ondan daha çok) ve mutfağa yürüdüm çok açtım.

Omlet yapmaya karar verirdim ne kadar şımarık bir çocuk olarak büyüsem de mutfak işlerini çok seviyordum ve uzun uğraşlar sonucu tavayı ve omlet malzemelerini buldum. Tarifi yapmaya başladım.

Cirptim cirptim karistirdim kendimize seninle yaristirdim...

Kahvaltıyı hazırlamaya devam ediyordum ki Aral bir an da gelip arkadan bana sarıldı ve korkuyla çığlık attım ve güldü " korkma benim" dedi ve çok sinirlendim onun yüzüne döndüm ve " bırak aptal beni korkuttun" dedim ve itmeye basladim ellerimi tutup saçımı öptü " bakıyorum da sabah sabah çok enerjiksin" dedi.

" Evet öyleyim" dedim ve kollarından ayrıldım. " Sana omlet ve pankek yapıyorum" dedim ve gülümsedim.

" Ellerine sağlık karicim" dedi ne ara karı koca olduk pardon?

Göz devirdim ve işimi yapmaya devam ettim beraber masayı hazırladıktan sonra kahvaltı yapmaya başladık.

Tabi Aral rahat durmuyor sürekli gömleğin düğmeleri ile uğraşıyordu arsız şey.

" Rahat dur" dedim o da " durdursana" dedi " hiç ugrasamam şu an senle çok açım"  dedim. ' " "Doyuralim '' seni dedi ve parmağına  pankek için çıkardığım çikolata sosunu döktü ve parmağını ağzıma soktu ve emdim daha sonra minik bir öpücük bıraktım.

Neden bu kadar mutluyum ??
Kendine gel kızım hemen erime.
Karşımdaki Yunan tanrisiyla bu biraz zor Melis.

" Çok güzelsin " dedi dediği her şey çok tatlı geliyordu . Yanağına minik öpücükler kondurdum.

" Artık gitmem lazım " dedim ve Aral'ın tişörtlerinden birini giydim ve altına bir şort aldım ve tabiki de çuval gibi oldu.

" Ne yani küvete girmeden mi giidyorsun" dedi " küvet güzeli kendi küvetin özledi" dedim ve güldüm.

" Bidahaki sefere kaçamiycaksin" dedi ve belimden tutup bana sarıldı ve öptü.

Görüşürüz dedim ve çıktım. Kapıdan çıkmam ile sırıtmaya başladım AY NOLUYOR NOLUYOR!?!

Bundan sonra ne olucakti bir fikrim yoktu ama şu an ki halimden çok memnundum.

______________________________________

ARKADAŞLAR KİTAP 2K OLMUS YERİM SİZİ💓😋🤌

SINIR 5 OY🦋

Küvet Güzeli (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin