Duştan çıktım telefonuma baktım mesaj kutumu karıştırdım ve Aral'ın yazdığı mesajı gördüm " bu akşam seni görmek için sabırsızlanıyorum" duygularımız karşılıklı Yunan heykeli görüldü attim ve bir şey yazmadım.
Lana Del Rey Cherry açtım ve giyinme odama girdim. Dünden sevmiştim giyceklerimi ve kusursuz olucaktım.
Derin dekolteli siyah bir parti elbisesi seçtim. Çok tehlikeli bir gece olucakti biliyorum.
Kırmızı ve siyah vazgeçilmez tutkularım aynı Aral ve ben gibi fazla iddiali ve bir o kadar çekici.
Bu siyah mini elbisemi kırmızı rujumla daha da sexy bir hala donusturdum.
Altına da ince uzun topuklu bilekten bağlamalı ayakkabılarımı seçtim boyum uzundu ama neden daha çok uzun olmasın?
Kalçamı saran derin yırtmaçlı elbisem. Bu gece için çoktan hazırdım.
Telefonumu ve minik çantamı aldıktan sonra evden çıktım araba doğru yürüdüm ve alyanin partisinin olucağı mekana doğru yol aldım.
Bir saatlik bir yolculuğun ardından bara geldim çantamı içerde bıraktım ve yanıma sadece telefonumu ve kilifimin arkasina kartımı koydum saçlarımı duzelttikten sonra içeri girdim biraz gecikmis olabilirdim.
Mekanın içine girdim ve merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. İlk olarak Aral ile göz göze geldim onun için burdayım zaten.
Baştan aşağı beni süzdü baktıkça baktı her bir zerremi ezberlercesin kızların yanına geldim ve sarıldım eda konuştu " OHA LAN BU NE" dedi ve sırittim ceren konuştu
" elbisen benim oldu canım bir ara konusuruz bunu" dedi ve güldüm sarıldım " olur aşkım " dedim Alya yanımıza geldi " oha Melis taş gibi olmuşsun " dedi eda konuştu " bu elbiseyi kim yirtcak merak ediyorum" dedi ve kızlar güldü.Edayi ittim " sus be sapik şey " dedim ve daha sonra sarıldım bu gece neler olucak ben de merak ediyorum doğrusu.
Daha sonra Aral , Ateş ve diğer tanımadığım üç arkadaşı yanımıza geldi ve selamlasma Faslı başladı Aral yanıma geldi ve bana sarıldı kalçalarıma dokundugunu hissettim .
"Bu üstündeki sikik bez parçası da ne amina koyim" dedi.
Bir an da yüzüm düştü günlerdir onun için hazırlanıyordum ve o bana sikik elbise dedi.
Onu üstümden ittim " ne var üstümde" dedim mal mal bakarak.
" Sorunda o ya güzelim hiç bir şey yok " dedi ve yanından ayrıldım çok fazla sinirim bozulmuştu.
Kızların ve ateşlerin olduğu masaya geldim ve kadehlerimiz tokusturduk ve kafamiza diktik boğazım yanıyordu ama umrumda değildi.
Kızlarla konuşmaya başladık ateş ile alyanin arasını yapmaliydik lafa girdim " eee ateş hayatında biri var mı " dedim sırıtarak " su anlik yok ama bir sarisin neden olmasın " dedi ickisini kafasına dikti daha sonra eda lafa girdi " Alya da bu aralar çok sap" dedi.
Alya " sen susucak misin bebeğim" dedi sinirli sinirli ceren de dalga gecercesine " sustur " dedi.
Ateşin arkadaşı arda konuştu " bu iki hayatsiz ne anlar aşktan aminakoyim" dedi.
Daha sonra Aral geldi ve benim yanımda durdu elini belime attı ve beni çağırdı " gelsene benle" dedi ve onunla başka bir masaya gittik zorla.
" Sen bozuldun mu bana " dedi " yoo ne alaka" dedim " ayrıca senin için giymedim bunu beni bekleyen bir sürü yakışıklı çıtırlar" var dedim.
Sarhoştum ve ne dediğimi bilmiyordum. Geçen garsondan minik tekila bardaklarından aldım ve kafama diktim Aral bir an da dudağıma yapıştı ve ağzımdaki içkiyi temizlemek istercesine öptü beni ve opuşmemizi kestim.
" Öpme beni git o beğendiğin kızları öp " dedim ve bir bardak daha diktim.
Aral elimden bardağı aldı ve lafa girdi " sadece fazla açık dedi ve bacağıma dokunmaya başladı " seni sadece kendime saklamak istiyorum" dedi ve konuştum.
" Elbisemi çıkarmadan içime sertçe girmek istersin diye düşünmüştüm" dedim dudağımı ısırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küvet Güzeli (+18)
ChickLit"Parmakları çok güzeldi ama sanki içimde daha güzeldi" Kitapta +18 sahneler vardır rahatsız olan okumasın.Son bölümlere göz atmanızı öneririm.