Matematik sınavından çıktım ve Aral gibi sınava girdim🤠😋
Nasılsınız BEBİSLER💕
iyi okumalarrr.
SİNİR 70 OY 10 YORUM
_____________________________________
Sabah kasıklarımdaki ağrı ile erkenden uyandım. Aral derin bir uykuda gözüküyordu onu utandırmadim ve yataktan kalktım ve oturdum telefonuma gelen bildirimlere baktım gözüme biri çarptı oğuzdan okunmamis 4 mesaj...
Oğuz: cidden benim yerime tercih ettiğin adam bu mu selin 😃
Oğuz: onu da bana yaptığın gibi sıkıldıktan sonra bırakicaksin.
Oğuz: her zamanki gibi tekrardan bana donuceksin.
Oğuz: kollarıma
Sikeyim... Nerden çıkmıştı bu , bir sen eksiktin...
Her ilişkimde aynı şehir yapıyor ve bitmesini sağlıyordu ve ben de onu kendimi her zaman onun yanında buluyordum ama bu sefer buna izin vermiycektim.
Selin: oğuz siktir git başımdan benle uğraşma iliskime saldırma
Selin: sevmiyorum seni anlasana psikopat.
Oğuz: ilişkinin tadı tuzu bunlar aşkım.
Oğuz: bazen aramiza böyle mesafeler kişiler girebilir ama benim için sorun değil.
Oğuz: Ben her zaman sana müsaitim.
Selin: takıntılısın.
Oğuz: doğru ve takıntılı olduğum kişi sensin.
Selin: uzak dur benden
Elim ayağım titredi tam her şey yoluna girdi derken bu Allah'ın belasi nerden çıktı.
Oğuz: 1 saat sonra attığım adreste seni bekliyorum yoksa sevgilinle seni basmak zorunda kalıcam tatlım.
Ne yapacağımı bilemedim. Aral uyandı ve arkadan bana sarıldı korkudan telefonu fırlattım "günaydın aşkım" dedi ve boynumu öptü "günaydın" dedim "bugün işlerim var gitmem lazım " dedim ve yataktan acele bir şekilde kalktım.
Aral "iyi misin biraz tedirgin gözüküyorsun?" Dedi "yoo sadece geç kaldım işte" dedim ve Aral'ı öptü üzerime onun badilerinden geçirdim ve evden çıktım.
Kendi evime geldim ve duş aldım şimdi de Allah'ın belası pislik ile görüşmek için hazırlanmalıydım.
Üstüme siyah bir takım giydim ve yola çıktım onun yüzünü bile görmek istemiyordum ama mecburdum yoksa aralı elimden alıcaktı ve buna izin vermeye hiç niyetim yoktu.
Araba bindik ve oğuz denen pisliğin yanına gitmek için yol aldım çok gergindim.
Uzun zamandır onu görmemiştim.
Görmek de istemiyorum.Mekana geldim ve içeri girdim koskaca restoranda hiç kimse yoktu şaşırdım da denmez.
İçeri girdim ve onu gördüm "hoşgeldin bebek"
Bana her zaman karanlık tarafımı hatırlatıyordu onun yanında ruhsuz biriydim oldukça net.
'niye çağırdin' dedim. Güldü ve elini uzattı ve karşılık vermedim elini cebine soktu "otursana" dedi "istemiyorum ne soyliyceksen söyle" dedim.
Beni baştan aşağı süzdü " her zamanki gibi eşsiz gözüküyorsun saçların vücudun sana tekrardan dokunmayı o kadar çok istiyorum ki " dedi.
Aptal herif...
"Sen cidden iyi değilsin biz ayrılalı çok zaman oldu bırak peşimi" dedim.
Bana yaklaşmaya devam etti ve geri çekildim ve yanıma geldi sacimla oynamaya başladı.
"Dokunma" dedim elini çektim
"Oysaki bir zamanlar altımda çığlıklar atıyordun" dedi ve ellerini belime attı.Dayanamadım ve yüzüne tokat attım "aptal ruh hastası" dedim mekandan çıktım arabama doğru yürümeye başladım ve arkamdan bir kol beni tuttu ve duvara yasladı.
"Nereye gidiyorsun aminakoyim" dedi ve kolumu iyice sıktı duvara yasladı.
"Bıraksana lan beni istemiyorum işte seni neyini anlamıyorsun " dedim ve itmeye çalıştım ve beceremedim.
"Beni kıskandırmak için o adamla çıkıyorsun" dedi ve boynumu öptü kusmak istedim.
"Bıraksana hayvan" dedim ve Aral'ı gördüm.
Bu bir rüya dimi şaka ironi...
Hayır Aral burdaydi beni nasıl buldu nasıl geldi buraya.
Oğuzun üstüne atladı ve yakasında tutup yere yatırıp yumruk attı ve müdahale ettim " Aral gidelim" dedim ama dinlemedi.
Karmaşık bir durumdu ve daha fazla dayanamadım ağlamaya başladım ve yürümeye başladım Aral bağırdı "Melis nereyeeee" dedi durmadım "beklee" arabama bindim ve direk evime gittim.
Eve gelmemden fazla zaman geçmeden kapımdan güçlüce vurma sesleri geldi "Melis aç su kapiyi" kalktım ve kapıyı açtım
"Ne var Aral" dedim.İçeri giriş ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladı " ne mi var amk noluyor kim o " dedi.
"Eski sevgilim" dedim.
"Benimle yataktan çıkıp eski sevgilinle mi buluşuyoruz aminakoyim dalga mı geçiyorsun Melis" dedi.
"Aral gördüğün gibi değil aramızda bir şey yok o hayvanla" dedim.
"Nasıl bir şey yok lan adam öpüyordu seni" dedi.
"Aramızda bir şey yok diyorum anlamıyor musun çağırdı gittim ben de bu kadar abartma" diye bağırdım.
"Abartma öyle mi tamam abartmıyorum" dedi ve evden çıktı arabasına yürümeye başladı.
"Aral nereye" diye bağırdım.
"Cehennemin dibine"
&&&&&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küvet Güzeli (+18)
ChickLit"Parmakları çok güzeldi ama sanki içimde daha güzeldi" Kitapta +18 sahneler vardır rahatsız olan okumasın.Son bölümlere göz atmanızı öneririm.