İnstagram grubu; pembekalemhikayeleri
Grup artık aktif, orada alıntılar ve paylaşımlar yapacağım. Hepinizi beklerim. ❤️
Bölüm şarkısı; Elif Turan - Aç Kapıyı
****
Ben geldiiiiiiiiim aşkkuşlarımmmm. Herkese hayırlı ve bereketli Ramazan'lar diliyorum. 😇🙏🏻
İlk bölümlerde yorumlar benim için çok önemli o yüzden bol bol yorum yapmayı unutmayın.🥰
Keyifli okumalar.🌸
******
Zeynep, Aslı ile konuşurken arkalarından Ozan'ın onlara doğru geldiğini fark etti. Genç kız anında konuşmayı keserek donakaldı. Genç adamın neden onlara doğru geldiğini merak ederken bacaklarının kendisinden bağımsız olarak heyecanla titrediğini fark etti. Ozan, Onur'a ismiyle seslenince genç adam arkasına dönüp adamla konuşmaya başlayınca Zeynep bir yandan da mutlu oldu. Beklemediği bir anda Onur'un koluna dokunmasıyla Aslı da dönüp adamla selamlaştı. Ne yani, Ozan'ı tanıyorlar mıydı? Onun Ozan'ı? Aslı keyifli bir şekilde ayaküstü sohbet ederken ona döndü ve karşısındaki adamı göstererek "Zeynep bak bu Onur'un arkadaşı Burak" dedi. Zeynep şok içinde adama bakarken adam da onu gördüğü için oldukça şaşkındı. Zeynep'in şaşkınlığı yerini yavaş yavaş öfkeye bırakmaya başladı. Bu adam Ozan değildi! Adama elini uzatmayarak "Burak Tekinsoy mu?" diye sordu.
Burak kısa bir an sessiz kalınca Aslı hızlı davranarak "Evet, yoksa tanıyor muydun?" diye sorunca Zeynep sinirle gözlerini kapattı. Çalıştığı şirketin patronuydu bu adam ve şirkette gittiği o ilk gün genç kız, şirket hakkındaki tüm düşüncelerini bu adama anlatmıştı. Gafil avlanmıştı ve bu adam onu avlamıştı. Şirketin sahibi olduğunu söylemeyip onu sıradan bir mühendis olduğuna inandırmıştı.
Aslı korkarak Zeynep'e yaklaşıp "Zeyzey iyi misin?" diye sorunca genç kız sinirle yumduğu gözlerini açıp "İyiyim canım" dedi, sonra gülerek karsısındaki adama baktı. Ona elini uzatmadan "Merhaba Ozan bey, a pardon Burak bey" dedi sinirle. "Galiba yalnızca iş arkadaşlarınız size Ozan diyor. Yoksa siz adi bir yalancı olamazsınız değil mi?" dedikten sonra onları orada bırakıp arkasına dönerek hızlı bir şekilde yürümeye başladı. Hala bu adamın onu aptal yerine koyduğuna inanamıyordu.! Hala bu adama daha bir saat evvel aşık olduğunu düşündüğüne inanamıyordu! Sinirle olduğu yerinde tepinmek hatta o adamı tepmek istiyordu ama tek yaptığı gözlerinden yaşlar akarken hızlıca yürümekti.
Aslı, Zeynep yanlarından fevri bir şekilde ayrılınca onun peşinden gitmek için bir adım attı fakat gidemeden sinirle Burak'a döndü. "Sen Zeynep'e yalan mı söyledin?"
Burak sanki durum hiç umurunda değilmiş gibi sıkıntıyla Aslı'ya bakıp "Arkadaşın iyi bir dersi hak etmişti" dedi. Ardından Onur'a döndü. "Size iyi akşamlar"
Burak gayet rahat hareketlerle az önce oturduğu masadaki kadının yanına dönerken Aslı sinirle ellerini yumruk yapmıştı. Ona bakarken saldırmamak için kendisini zor tutuyordu.
Onur ise durumu anlayamıyordu. "Aslı ne oluyor?"
Aslı Zeynep'in peşinden gitmesi gerektiğini fark edince kendini toparladı. Onur'a da Burak kadar sinirliydi çünkü ikisi arkadaştılar. "Onu yalancı, pislik, hödük arkadaşına sor. Ben Zeynep'in peşinden gidiyorum, sonra görüşürüz" dedikten sonra hızla arkasına dönüp koşar adımlarla çıkışa doğru ilerlemeye başladı. Çıkışa kadar Zeynep'i görememişti. Restaurantın kapısından çıkarken Zeynep'in yolun kenarından bir taksiye bindiğini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Davetsiz Misafir / Davetsiz Aşklar ~ 3
RomanceAşık olduğu adamın gözlerinin içine bakarak "Ben...ben seninle evlenemem" dedi. Adam artık kızın diretmesinden sıkılarak "Evlenmek zorunda olduğumuzun farkındasın değil mi?" dedi. "Yoksa tüm hayatın bitecek! O köye geri dönmek mi istiyorsun?" Zeyne...