Part 18 : dream job

337 43 32
                                    

سوم شخص*

با باز کردن چشم هاش بیدار شد و بعد از پنج دقیقه از توی تخت بلند شد .

خمیازه ای کشید و بعد بدنش رو،رو به بالا کشید.
نفس عمیقی کشید و بعد از روی تخت بلند شد و به سمت دستشویی رفت .بعد از شستن دست و صورتش مسواک زد .

به سمت اشپزخونه رفت .

پنیر و کره و مربا و ... رو از توی یخچال در آورد و همراهه چهار تا بشقاب و لیوان و قاشق روی میز گذاشت !

داخل اتاق رفت،لیسا رو کمی تکون داد و گفت : لیسایا بیدار شو وگرنه دیرمون میشه .

لیسا با کلافگی پتو رو بیشتر روش کشید که جنی گفت : یاا من نمیخوام بخاطره یه کوالا دیر کنم زود باش پاشو!

لیسا پوف کلافه ای کشید و بعد به سمت دستشویی رفت .

جنی به سمت اتاق سویون و جیسو رفت .در اتاق رو باز کرد و با دیدن سویون و جیسو که هر دو بیدار شده بودن ولی هنوز روی تخت بودن گفت : زود باشید تا صبحانه حاضر میشه حاضر شید !

در اتاق رو بست و به سمت اتاق رزی رفت .

دره اتاق رو باز کرد و با کماله تعجب دید رزی با لباسای مدرسه حاضر و اماده نشسته و داره با گیتارش ور میره ... انگار که داشت تنظیمش میکرد!

جنی گفت : اوه رزی ! نمیدونستم گیتار میزدی ! البته که دیده بودمش ولی خوب نمیدونستم .

رزی که به نظر سرحال میومد تک خنده ای به صورت گیج جنی کرد و گفت : امروز میارمش مدرسه ! مدرسه یه آدیشن گذاشته برای کسایی که ساز مینوازن . تا توی مسابقه ی استانی بتونن شرکت کنن ، منم میخوام آدیشن بدم جنی !

جنی لبخندی زد و با ذوق گفت : اوه این خیلی عالیه
فایتینگ رزی !... صبحانه حاضر شده، کارت تموم شد بیا!

رزی باشه ای گفت .

از اتاق خارج شد و بعد از چند دقیقه همه ی دخترا سر میز صبحانه نشستن و مشغول خوردن صبحانه شدن .

بعد از صرف صبحانه سریع حاضر شدن ،هوا خیلی سرد بود اما برف قطع شده بود! هر چند روی زمین به اندازه ی پنجاه سانتی متر برف نشسته بود و هوا منفیه شاید ده درجه بود!

حسابی خودشون رو با لباس های گرم پوشنده بودن! با خارج شدن از خونه لیسا در رو قفل کرد گفت : خیلی سرده ، حالا باید تا مدرسه پیاده بریم.

رزی سرشو به عقب داد و کلافه غر زد : اییش زندگی خیلی سگیه..

دخترا داشتن به معنای کلمه میلرزیذن و به سمت مدرسه راه میرفتن،بعد از حدود بیست دقیقه به مدرسه رسیدن و به سرعت به داخل مدرسه رفتن و دمه اولین وسیله ی گرمایشی ایستادند.

Spring day Where stories live. Discover now