JungKook după acea noapte nu l-a mai lăsat pe Taehyung singur mai pe nicăieri mereu mergea cu el. Și tot de atunci Taehyung începuse să aibe grețuri, și dureri abdominale. Așa că au hotărât că este timpul pentru a merge la medic.
La doctor
-Bună ziua domnilor! După fețele voastre și după chipul mic al dl Kim sa întâmplat?
-Mhm.. Îi este rău de la o vreme!
-Ai grețuri?Taehyung aprobă din cap
-Atunci hai să facem analizele.Tae se ridică și merse cu Dl doctor.
-Jeon poți veni și tu!
JungKook se ridică și merge fără a se uita înapoi
-Oh.. "Spune Doctorul atunci când vede rezultatul"
-Ce sa întâmplat?
-Este ceva neregulă?
-Nu! Este gravid!
-Serios? "Sare JungKook de pe scaun și îl îmbrățișează pe Taehyung uitând că copilu va fi a lui și a lui Lucas ci nu a lui și a lui Taehyung.. "
-Felicitări! Are o inimă deja foarte puternică!.
-Normal ca al tatălui său"spune JungKook în timp ce se uită la "prima" poza cu copilul său "Tae chiocoteste-Cât timp am?
-Ai aproape două săptămâni! Și vezi că vei avea mult mai multe nopți nedormite și poți intra în depresie dacă nu ai parte de iubire și de afecțiune!
-Voi avea eu grijă să aibe de toate!
-Sunt sigur! "Chiocoti"-Sunteți liberi.Ne vedem la următoarea programare!
-Și când vom afla sexul copilului?
-Mai târziu! La vro 3 /4 luni!
-Oh.. Multumim "fac o plecăciune din respect apoi părăsesc cabinetul iar Lucas dispăru" -Lucas Hyung unde e?
-Sigur la vre-un bărbat.
-Hă?
-Nimic.. Mergem?
-Dar Lucas nu vine cu noi?
-Se pare că nu. Haide-🌈
-Vreau mânacare!
-Ce vrei să mănânci?
-Nu știu..
-Carne?-Nuu!
-Paste?
Nuu!
-Pizza?
-Nuu!
-Aish Tae atunci ce vrei să mănânci?
-Nu știu "spune făcând botic"
-Ok ok te vei hotărâ la restaurant.-
Ajung la restaurant, jungKook îi deschide ușa cât și la mașină dar și la restaurant apoi intră , JungKook alege o masă mai departe de curent dar nici prea departe de ușa pentru a nu muri de cald. Îl ajută pe Taehyung cu scaunul apoi încep să se uite prin meniuri. După ceva timp veni o tipă pentru a le luă comanda-Bună ziua! V-ați hotărât?
-Da!
> spun ambii de odată-Nu!
-Aish Tae, sigur îți este foame?
-D.. Daa!
-Atunci ce vrei să papi?Taehyung se uită prin jur și vede o fată ce mănâncă carne -Vreau d-aia!
-Ce d-aia? "JungKook se uită unde privea Taehyung și vede carne " –AISH.. parcă ai spus că nu vrei!
-Dar acum vreau "dădu să plângă dar sări JungKook de pe scaun și îl luă în brațe "– Imi pare rău că am țipat îngeraș!
-Vleau carne "vorbi pe un ton dulce"
-Desigur îngerașul meu!-Aș dori - dă comandă apoi după vro 10 minute le veni mâncarea. Tae începu să mănânce cu o poftă.. JungKook chiocotea într-una și era atât de fericit când îl vedea așa.
"Sper că atunci când vei afla adevărul să rămâi cu mine, nu să fugi.."mind JK
-Daddy! " iar plângea "
-Da baby?
-Aia tot se uită la tine "plânge mai tare"
-Cine baby? "Râde"
-Aia! "Arată cu degetul ca un bebeluș"JungKook se uită unde arată Tae. Tae arăta spre fata ce le-a luat comanda. Și chiar așa era și jungKook știa asta dar nu îi păsa dar pe Taehyung îl deranja.
-Daddy!! Nu încetează!!
-Atunci hai să o facem să înceteze dacă pe îngerașul meu îl deranjează! "Se ridică și îl sărută, Taehyung răspunzândui imediat " Gata nu se mai uită. "
-Dal.. Eu mai vleau pupic!
-Ce aș vrea să fi gravid tot timpul "spuse JungKook dar primi un chiontit de la Tae " -Gata, gata nu mai vreauDupă ce au terminat de mâncat au mers la magazin pentru a cumpăra ceva dulce pentru Tae dar și pentru bebe:)
CITEȘTI
𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅
FantasyKim Taehyung un bărbat de 21 de ani ce nu o duce prea bine cu bani însă cu un corp special. va accepta să fie tată surogat pentru un cuplu de gay. Dar dacă Taehyung și unu din cei doi bărbații ajung să se iubească? Ce vor face cu copilu?