𝐏𝒓𝒊𝒎𝒂 𝒍𝒖𝒏𝒂̃

929 68 3
                                    

Trecuse o lună de când Taehyung este însărcinat. Burta nu îi crescuse dar poftele începu să apară și chiar uneori exagera dar nu-i păsa se gândi că dacă vor copil trebuie să îl hrănească, nu? :)

Grețurile nu îi dispăruse și din potrivă se în răutăți dar Taehyung era o fire puternică sau așa voia să pară.

—🌈

–Lucas poți sta puțin cu Ta-
–Nici gând! Nu am chef de poftele lui!
–Aish! Atunci du-te dracu și cumpără-i căpșuni iar dacă nu vi cu căpșuni zbori dracu din casa mea! Oricum nu faci nimic! "Spune JungKook deja sătul"

Lucas când auzi se ridică imediat de pe canapea și începe să îl lingusească.

–Îmi.. Pare rău Kook!

–Așa spui mereu!

Lucas vru să spună ceva dar îl văzu pe Taehyung coborând scările așa că la luat pe JungKook de cap apoi îl sărută. Taehyung văzând asta a fugit pe scări înapoi în camera sa

JungKook bineînțeles că la împins însă Taehyung deja fugise. –CE DRACU FACI?
–îți este frică că ne-ar putea vedea?
–Lucas nu întrece limita!
–Că altfel ce? Îi vei spune adevărul? Îmi vei da ce îmi aparține?

–LUCAS! ESTE PENTRU ULTIMA DATĂ CÂND MĂ MAI AMENIȚI ÎN CASA MEA! IAR RELAȚIA MEA CU TAE NU ESTE TREABA TA! "Apoi merge spre ușă nervos" SĂ DE-A DRACU SĂ ÎL GĂSESC SINGUR PE TAEHYUNG ATUNCI CÂND MĂ ÎNTORC CĂ ZBORI DE AICI! "apoi iese din casă dar înainte a trântit ușa. "

Lucas după ce plecă JungKook a mers cu tupeu în camera bietului Taehyung. Intră fără a bate la ușă și îl vede plângând.

–Ți-a plăcut? Hă?

Taehyung nu răspunde ci continuă să plângă. –Nu răspunzi, a? "Se aruncă pe pat" Să nu te atașezi prea mult de averea, bărbatul și copilul meu! Pentru că toate au deja un stăpân adică pe mine! Și jungKook se dă pe lângă tine doar pentru copil și că arăți bine. Dar crezi că vei mai arăta la fel după sarcină? "Începe să râdă" Haha mă faci să râd ce inocent ești. Și credeam că ești greu de păcălit. Săracul de tine

"apoi iese din cameră râzând"

Taehyung se ridică apoi se închise în cameră, se așeză pe pat cu picioarele la pământ și începu să tremure. Văzu că se simțea tot mai agitat se ridică și începu să caute lama.. Dar nu era nici unde. Așa că a fugit în baia lui JungKook pentru că știa că el are la apăratul de ras. Intră în baie, i-a lamă și își făcu acolo câteva tăieturi dar cu ochii închiși,pentru că ura sângele.

–A.. Auu.. "Plânge "

Respiră apoi i-a lama și merge la el în dormitor. Se așează din nou pe pat și începu să se taie își făcu tăieturi pe ambele mâini.. După ce se taie.. Taehyung leșină ușor.. Căzând cu capul pe dulap.

°După o oră°

JungKook a ajuns acasă –M-am întors!
–Oh! "Spune Lucas plictisit"
–Unde este Tae?
–Cui îi pasă?
–LUCAS!!
–Fie.. În camera sa!

"JungKook nu mai zisă nimic ci doar luă căpșunile și merse spre camera lui Tae dar spre camera sa văzu ușa de la baia sa deschisă. Se apropie pentru a o închide dar..Observă picături de sânge ce erau peste tot"

–Ce naiba sa întâmplat aici? AISH TAE!" fuge repede la camera sa dar era închisă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Ce naiba sa întâmplat aici? AISH TAE!" fuge repede la camera sa dar era închisă. Respiră nervos dar și îngrijorat apoi fuge după cheia de rezervă "

Deschide ușa și îl vede întins în pat cu capul pe dulap.. Plin de sânge și cu mâna pe burtă .. Avea și lacrimi ce încă îi curgeau din ochii. JungKook încercă să se calmeze apoi fuge repede la Taehyung. Își luă telefonul și sună la ambulanță.

–Of.. Pufoșenia mea..

𝐓𝐚𝐭𝐚̃ 𝐒𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐭 ||𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum