PRIME

It was the last five minutes to lunch time and man was I happy to get some sleep for the hour of break we have given

"Hii, I'm Ashley and this is Trisha. Mi like uh hair" I heard the one Ashley walk over to the boys as the teacher leave the room.

Couldn't wait if look man.

"Eeee,suh wah mi fi duh wid that" he replied mi waa sleep and nuh waa miss nothing at all.

"just a tell uh cause wi aguh deh" she said and I heard him laugh."yow dean get three box food fimi deh" he shifted his attention talking to a dean.

Woiiie mi shame

Hate r essi

Then Dean really have him a talk to him suh not even a please."suh mi did tell uh mi like uh" him seh a talk back to Ashley. "mi si yaw look pan mi, and mi know seh uh cyaa avoid this" she said spinning around.

Watch embarrassment.

Mussi gig

Mi did a try oul mi laugh cause them think mi a sleep but mi couldn't dweet, mi did affi laugh likkle but nuh mek them hear.

"Suh weh uh seh?" she ask him. "look mi nuh do the relationship thing yer that. if a fuck uh want mi can give uh that, but that's all mi have fi offer take it or leave it" him reply back to her looking in his phone. Then him brite ee a suh him talk to girl not because him nice and smell good him a do the girl suh."Mi nuh si nothing wrong wid that" she seh.

God should a lick mi

Chat too much..

Shoulda frawt up and dead.

Then thats how she values herself, I honestly expect more from from queen bee Ashley.

"Ahh, mi wid mek mi dawg link uh afta school" him seh and she sit down beside him a talk to har fren weh did a try talk to his fren but him slam r right up seh him have a girlfriend.

Mi aguh get some sleep yaw mi tiad

Them cyaa gwan out nuh body neva normally stay in here.

Kmt
------------

Kmt------------