Olin baarissa etsimässä jotain, ehkä vaan yhen illan juttua. Iskin silmäni viereisessä pöydässä istuvaan tummat silmät ja hiukset omaavaan mieheen. Hänellä oli kalliin näköinen musta puku ja Rolexin kello. Yksi asia mikä sai huomioni oli hänen poskessaan oleva arpi.
Arpi teki hänestä jotenkin vielä kuumemman.Hän käänsi katseensa minuun ja vinnkasi silmää.
Purin huultani ja yritin viittoa häntä pöytääni. Mies nousi tuolistaan ja katsoi minua tuhmasti.
Kiihotuin, en edes tiedä miten näin nopeasti.
Tiesin että hän oli huomannut sen. Hän kietoi silmieni ympärille mustan huivin ja nosti minut syliinsä. Tunsin hänen vahvat kätensä ympärilläni. Kuljimme ovista ja portaat ylös.
Mies heitti minut sängylle ja otti huivin pois silmiltäni. Hän alkoi repiä mekkoani pois ja heitti sen nurkkaan. Makasin siinä hänen edessään, miehen, jonka nimeä en edes tiennyt. Hän avasi kaapin ja otti sieltä käsiraudat, raipan ja vibraattorin. Mies avasi rintaliivini ja vetäisi stringini pois.Hän puristi rintojani väkivaltaisesti ja työnsi vibraattorin sisälleni. Vibraattori oli iso ja se sattui. Mies lattoi vibraattorin täydelle teholle.
Voihkaisin kovaa. Hän löi minua raipalla rinnoilleni. Mies riisui itsenä ja käänsi minut selälleni. Hän alkoi panna minua perseeseen. Voin vain sanoa että hänellä on ainakin tuplasti isompi vehje kuin se joka värisi pillussani.
Vaikeroin hänen allaan ja hän vain kiihdytti vauhtiaan.
Samaan aikaan se tuntu taivaalliselta mutta sattui aivan helvetisti.
Mies nousi seisomaan täristen orgasmin vallassa. Hän käänsi minut toisin päin ja painoi jonkin pyyhkeen naamalleni. Päässäni sumeni.Heräsin ja makasin sohvalla. Minulla oli päälläni punainen mekko.
Kuulin askeleita ja hän istuutui vireeni. Hän halasi minua hellästi, mikä tuntui oudolta sen jälkeen mitä sängyssä oli tapahtunut. Katsoin hänen ruskeisiin silmiinsä. En haluasi myöntää mutta rakastuin häneen sillä katsekontaktilla.
-Mikäs kaunokaisen nimi on? Mies kysyi ihanalla äänellä.
-A-ai, joo mä oon Friida, mikä sun nimi on? Änkytin hänelle.
-Olen Nikolay, hän vastasi.
Nikolay tarttui kädestäni ja johdatti minut altaalle ja ojensi minulle punaiset bikinit.
Vaihdoin ne ylleni.Menimme altaaseen.
Nikolay suuteli minu hellästi. Olin rakastumassa.
YOU ARE READING
Russian roulette
ActionMitä tapahtuu, kun Friida iskee silmänsä Venäläiseen mafia pomoon ja ajautuu mukaan yhteen maailman pelätyimpään mafiaan?