Balo Salonu ♤ -13

33 3 4
                                    

Duy melodiyi
Kapıl ölümün dansının ritmine
Güneş'in doğuşu getirmeden sonu
Sarıl kıyametin kadife gecesine

Bir balo salonunun merkeziydi Harzon, ahenkle dans ediyordu davetlileri; balo sahipleri ise köşelerinde davetlileri selamlayıp manzaranın tadını çıkarıyorlardı, kendilerini büyük katliama hazırlıyorlardı.

Bu düzenin ardında, görünmeyen katmanda, çatlayan faylar vardı. Gecenin ortasına gün gibi doğan Güneş vardı.

Sarsılmıştı Harzon küçük bir depremle ve hakim olmuştu içinde yaşayanların yüzüne o şaşkın ifade.

Kasabanın ücra köşesindeki kütüphanede bu sallantıya daha fazla dayanamayıp rafından kendini atan kitaplar, kütüphanedeki kalabalığa bir işaret verir nitelikte onları çembere almıştı. Harzon'un onlara söyleyecekleri vardı.

"Neler oluyor" sarsıntının ardından Lyra'nın ağzından dökülen kelimelerdi.

"Deprem oldu" dedi Elfania.

"Evet" dedi Alfie etraflarında oluşmuş kitap çemberine ilerlerken ve kitapların üzerinde isimleri ile verilmiş mesajı fark etti. Elindeki kahverengi ciltli kitabı Cien'in kucağına bıraktı, iyice yoğunlaştı.

Cien kitaptaki güneş mührü hakkında yazanları okuduğunda bir şaşkınlık ifadesi daha yüzünde yer alırken eli çenesinde olan Alfie'nin de ondan kalır farkı yoktu.

"Yok artık" dedi belli belirsiz Alfie şaşkınlığını daha fazla gizleyemeden " Yerdeki kitap çemberine bakın Harzon'un bize bir mesajı var". Çözümlediği mesajı sesli söyleyerek onların da bilgilenmesini sağladı "Sonsuz geceler boyunca korktuğunuz her şey, günün doğmasıyla ortaya çıkacak; Harzon kıyamete kucak açacak.".

Kısa bir süre sessizlik oldu; düşünceler dolandı kafalarda, dile olan yolu aradı. İlk konuşan Elfania oldu.

"Bu da ne demek?"

"Güneş mührüne sahipsin. Harzon'da gün doğmaz." Lyra kafasını iki yana salladı " Bize kıyameti getirdin" ani bir hamleyle Güneş'in karşısına dikildi, kollarına yapıştı.

Elfania gözlerini sıkıca kapadı.

"Lyra dur" dedi Cien Lyra'nın bir hamle yapmasına karşılık " Elfania veliaht; istesen de istemesen de ona sen zarar veremezsin. Sadece hükümdar verebilir." elindeki kitabı kapatarak devam etti " Yazanlara göre veliaht mührüyle ortaya çıktığında hükümdarın yok oluşu yakındır anlamına geliyor. Hükümdar eğer veliahtı öldürüp onun ömrünü kendine katmazsa tabi".

"Ama kıyamet? Gün doğumunun bize kıyameti getireceğini söylüyor şifre" dedi Lyra.

"Bizler gölgede gizlenenleriz Lyra. Işık olmadan; güneş olmadan gölge olmaz, biz yaşayamayız" Alfie karşılık verdi.

"Haklısın Alfie ama bu soruma bir cevap değil" kızı bırakmıştı Lyra.

"Ö-öldürülmek mi?" Elfania tedirginliği diline yansımıştı, istemsizce kekeliyordu " Sizi bilmem ama.. bu.. benim.. kıyametim.. olabilir." histerik bir gülüş hakim olmuştu kızın yüzüne.

"Kıyamet bu kadar basit olamaz, ki deprem de buna bir işaret bizi çok daha fazlası bekliyor." Alfie yerdeki kitapları toplamaya yeltendi.

Bu esnada iki davetli dans pistine giriş yapmıştı.

"Biri kıyamet mi dedi?" Danxin'in sesi duyuldu yukarı merdivenlerin başında " Kıyamet bizim peşimizde ve onu buraya sürükledik" aşağıya inip oradakilerin yüzüne bakınca mahçup bir şekilde ekleme ihtiyacı hissetti "Sanırım".

Eksi Sonsuz ♤ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin